Bubba
Legacy Member
ns boy zei:Nog een weekske en ik zit in london, ik ga een 70 pond meepakken, dat zou al moeten lukken voor 3 daagskes. Zijn er daar bepaalde dingen veel goedkoper
?
Daar zou ik dus nooit mee toekomen.

Maja, toen wij in Londen waren gingen we ook wel superveel doen.
, ik ga een 70 pond meepakken, dat zou al moeten lukken voor 3 daagskes. Zijn er daar bepaalde dingen veel goedkoper
?



