Archief - Je glimlach van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
ns boy zei:
Nog een weekske en ik zit in london :D, ik ga een 70 pond meepakken, dat zou al moeten lukken voor 3 daagskes. Zijn er daar bepaalde dingen veel goedkoper :)?

Daar zou ik dus nooit mee toekomen. :p

Maja, toen wij in Londen waren gingen we ook wel superveel doen.

_ns_

Legacy Member
Boh jah, alles qua inkom is al betaald en normaal hebt ge eten mee, maar fish 'n chips coming up :D

tuesadorable

Legacy Member
Een klasgenoot stapt voor me op de trein, doet de deur toe en loopt er dan tegen. De tranen stonden in mijn ogen "zijn die deuren normaal niet automatisch toe". Op een boemeltrein, oh please :').

Fré_

Legacy Member
daarnet in nen dierewinkel een geschifte hamster gezien die constant probeerde op zn achterpoten te staan ma echt iedere keer achterover viel :')

u4ea

Legacy Member
Ik binnekort ook miss is na Londen gaan ,ma werkt in holliday inn ,kan dus misschien iets regelen:p.
Is eigenlijk alles daar nu goedkoper dan in België?
zoals headsets,gitaren,laptops,...
en moogt ge daar eigenlijk mee terug naar hier als ge daar zoveel koopt?:p

protnie

Legacy Member
lilpunk zei:
daarnet in nen dierewinkel een geschifte hamster gezien die constant probeerde op zn achterpoten te staan ma echt iedere keer achterover viel :')
Ow lol :rofl:

Dennoman

Legacy Member
wim_gunner zei:
en moogt ge daar eigenlijk mee terug naar hier als ge daar zoveel koopt?:p
Verkeer binnen de EU zou geen problemen met douane mogen opleveren dacht ik.

Dakantochnie

Legacy Member
MiniJeffrey zei:
Britney Spears, The circus Privileged Tickets zijn binnen ^^
Vergeet in dat geval alles wat ik je vorige week zei over kwalitatief geluidsmateriaal. :p

iamhollywood

Legacy Member
ns boy zei:
Nog een weekske en ik zit in london :D, ik ga een 70 pond meepakken, dat zou al moeten lukken voor 3 daagskes. Zijn er daar bepaalde dingen veel goedkoper :)?

Wij zitten volgende week ook 3 daagjes in Londen. ^^
Heb een 80 pond mee om hier en daar wat cash te betalen. Voor de rest is er mijne vriend zijn mastercard:p. (Welk natuurlijk achteraf rechtgetrokken wordt, mastercard is enkel om bankkosten te ontlopen.)

__Sara

Legacy Member
Dennoman zei:
Verkeer binnen de EU zou geen problemen met douane mogen opleveren dacht ik.

Normaal niet, als het land in 1990 (of later) de Schengen-akkoorden heeft ondertekend. Das iets waardoor er vrije verkeer mogelijk is zonder visum. Niet alle landen van Europa zijn daar lid van, ook niet alle landen van de Europese Unie. (vorige week moeten studeren voor SB geschiedenis :p)

Areknia

Legacy Member
tuesadorable zei:
Een klasgenoot stapt voor me op de trein, doet de deur toe en loopt er dan tegen. De tranen stonden in mijn ogen "zijn die deuren normaal niet automatisch toe". Op een boemeltrein, oh please :').

Wat?

Ksnap er de ballen van.

Hij stapt op, doet de deur toe en dan loopt hij er direct tegen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan