Troj
Legacy Member
Futility zei:
Too soon!
Die is echt wansmakelijk - gezien dat dat meisje dood is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Futility zei:
Futility zei:

=[KO]=;11519316 zei:Wat is een "brasghetto " ?
Een Italiaans gerecht ? Hoe maakt je daar nu ambras meead:

Troj zei:Too soon!
Die is echt wansmakelijk - gezien dat dat meisje dood is.
=[KO]=;11519403 zei:Ik vermoed dat Apeldoorn een zoo heeft.
fireflymr zei:
Hell no: er zijn overheidsinstanties om zulke types buiten te houden.Razyr zei:Het ghetto van Brasschaat?![]()
=CID=Drone zei:dan vond ik da van die voetballer die me zen "zatte" klote ( eige mening ) tege ne boom rijd toch "grappiger"
antwerpen - boom : 0-1
Mij kapot geamuseerd en gelachen
Bij de eerste attractie kwamen mijn boterhammen met speculoos pasta er bijna uit
Veel leuke attracties en de wachtrijen viel ook wel best mee. De attractie met de bootjes op het water was de plezantste
toen wij van de afrijzer terug in het water kwamen, zonder overdrijven een muur van water, op zijn minst 1,5 meter hoog


²Adelbert zei:volledig gemist :O ik kijk eens een dag niet op 9livesad:

sumoman_4 zei:

brechen zei:fantasialanden de black mamba en die dinges me da vuur enal
en in die parade rijd der zo nen hotrod me nen huge V8 in mee ^^

sumoman_4 zei:Waarschijnlijk al gepost geweest, maar toch mijn glimlach van de dag:
deredactie.be - Videozone
They took our jobs! derka derrr!
