Archief - Je glimlach van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
YouTube - dom blondje

Het blijft toch lachen :')

YouTube - De Duiste politie

Ahahahaha :')

YouTube - mijnen arm

Mijne armmmmm :')

YouTube - Gewichtheffer VS Aquarium. De gewichtig waterballet

Mamaaaaa :D

Time^- zei:
De Standaard Online - Wat moet ik met 60 miljoen euro?
Verhaal van het koppel dat vorig jaar meer dan 60 miljoen euro won met Euromillions. Ongelooflijke lectuur... Krijg er met momenten tranen in de ogen van.

Zot verhaal om te lezen maar ik had eigenlijk niets anders verwacht, ook zie je duidelijk de evolutie van zichzelf voor te nemen om verantwoordelijk om te gaan met het geld maar op het einde van het artikel zie je al verschillende dingen "dit en dat kopen, beleggen in dit en dat", vanaf dan gaat het meestal bergaf.

Plut0r

Legacy Member
chosen1 zei:
²

en iedereen maar wenen voor iemand die nog nooit een woord tegen hun had gesproken.

ik snap niet hoe ge een emotionele band kunt opbouwen en dan rouwen om zijn/haar dood als ge die persoon niet eens kent.

ge kunt het erg vinden, oké, maar echt verdrietig zijn? hell no! (tenzij je zo'n type bent dat zelfs weent als Spiderman Mary-Jane kust in de regen)

hah dikke 2nd teminste nog iemand die er zo over denkt

Karre

Legacy Member
Time^- zei:
De Standaard Online - Wat moet ik met 60 miljoen euro?
Verhaal van het koppel dat vorig jaar meer dan 60 miljoen euro won met Euromillions. Ongelooflijke lectuur... Krijg er met momenten tranen in de ogen van.

Man toch, die winnen 60 miljoen euro en ze doen er "amper" iets mee :p. Ik zou toch wel direct een Porsche, een villa, technologische dingen zoals een 50" TV, nieuwe PC, ... beginnen kopen. Zelfs dan nog hou je een pak geld over waarmee je kan rentenieren.

Mienod

Legacy Member
@Careless: Volgens mij kan je die dingen al kopen met de rente die je krijgt :p

pie-jie

Legacy Member
Careless zei:
Man toch, die winnen 60 miljoen euro en ze doen er "amper" iets mee :p. Ik zou toch wel direct een Porsche, een villa, technologische dingen zoals een 50" TV, nieuwe PC, ... beginnen kopen. Zelfs dan nog hou je een pak geld over waarmee je kan rentenieren.

zo iets doe je dus niet omda je de aandacht ni wil trekken en alle negatieve gevolgen vandien ni wil.

Karre

Legacy Member
eXe./special zei:
zo iets doe je dus niet omda je de aandacht ni wil trekken en alle negatieve gevolgen vandien ni wil.

Dan stel ik me toch de vraag, wat ben je met je geld als je er door in "angst" leeft? En diegenen die komen bedelen dan moeten gewoon begrijpen dat het jouw geld is en dat jij ermee beslist wat je er mee wilt doen. Als ze jaloers dan beginnen te worden is het hun probleem door hun verblindheid op de hoop om toch maar iets te kunnen krijgen.

?therapy?

Legacy Member
Je bent er dus niets mee nee. :p Zo is het dan eenmaal...
En ja die bedelaars moeten het maar begrijpen, maar er zijn genoeg gekken die véél zouden voor wat geld. Dus uw eigen veiligheidsgevoel...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan