Archief - Je glimlach van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EternalSilence

Legacy Member
Die voetbal gisteren op groot scherm.
en net iedere keren dat er doelpunten (2 in totaal) vielen, keek ik.
Daartussen was ik met iets anders bezig.
van timing gesproken ^^

CryTeX

Legacy Member
Nieuw werk viel het goed mee, zo'n klein bedrijfke is ne keer zalig :D.
Hopelijk mag ik vlug mee op verplaatsing

Karre

Legacy Member
protnie zei:

Bedankt, ik zal het morgenvroeg nodig hebben van de zenuwen. Ik denk dat mijn hart net zo snel gaat beginnen slaan als dat het vliegtuig versnelt :p.

Foezjie

Legacy Member
Careless zei:
Bedankt, ik zal het morgenvroeg nodig hebben van de zenuwen. Ik denk dat mijn hart net zo snel gaat beginnen slaan als dat het vliegtuig versnelt :p.

xD

Ja amai, ik weet nog dat ik verbaasd was van hoe luid dat ging en hoe alles trilde, nie normaal.

Alleja, nie om u te ontmoedigen ofzo :unsure:

Karre

Legacy Member
fujitsi zei:
xD

Ja amai, ik weet nog dat ik verbaasd was van hoe luid dat ging en hoe alles trilde, nie normaal.

Alleja, nie om u te ontmoedigen ofzo :unsure:

Enigste waar ik schrik voor heb is mijn oren en de druk. Ik kan dat echt niet af. Ik heb gelijk een hele pot kauwgum al in mijn zak gestoken :p. Hopelijk hebben de vluchten naar Letland (tussenstop daar) een beetje deftige vliegtuigen.

protnie

Legacy Member
Careless zei:
Bedankt, ik zal het morgenvroeg nodig hebben van de zenuwen. Ik denk dat mijn hart net zo snel gaat beginnen slaan als dat het vliegtuig versnelt :p.
Dat gevoel is zalig, ge zult er wel van genieten ^^

fujitsi zei:
xD

Ja amai, ik weet nog dat ik verbaasd was van hoe luid dat ging en hoe alles trilde, nie normaal.

Alleja, nie om u te ontmoedigen ofzo :unsure:
En van die heerlijke turbulenties :unsure:
Wel nog maar 1 maal meegemaakt gelukkig ^^

128MB

Legacy Member
Careless zei:
Enigste waar ik schrik voor heb is mijn oren en de druk. Ik kan dat echt niet af. Ik heb gelijk een hele pot kauwgum al in mijn zak gestoken :p. Hopelijk hebben de vluchten naar Letland (tussenstop daar) een beetje deftige vliegtuigen.
Ik heb daar enorme last van :) kgaant u gwn zeggen ik ben een halve dag doof geweest van een landing in barcelona. Precies een mes in uw oren.

khoopt dat ge niet 2m10 zijt ofzo want vliegerkes zitten krap ^^
opstijgen ist leukste: ge staat ff stil op de baan tot de piloot toestemming krijgt om op te stijgen.
Dan ineens duwt die zenne gas heel open en FWOOOSH, 4 tellen later word de wereld ineens heel klein door u vensterke ^^ + ge voelt da in uwe buik. eens ge op hoogte zijt is alles gwn wit van de wolken of blauw van de lucht.

bij landen moet ge es naar de vleugel kijken als ge kunt, ziet ge al die kleppen en hydraulica werken :love:

gizmo666

Legacy Member
ik kreeg van de week op netlog een uitnodiging van een anti rokers ding, ik ben wel tegen roken maar ik wil die dingen niet in mijn vriendenlijst dus ik had dat geweigerd. dus dachten ze dat ik een roker ben zeker dus sturen ze mij hier juist een pro rokers uitnodiging:lol:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
haa vliegen :) ik heb er zo'n afkeer tegen als het weer is zover is maar eenmaal ik erin zit en mij rustig kan houden ist toch wel fascinerend :D opstijgen is zalig en het landen ook, zeker als ge bij de vleugels zit idd :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan