Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
NiXiE zei:
& 'k maar denken die scooter gaat vooruit vliegen 
NiXiE zei:

GeneH zei:

Inder, daad.Doom Dragon zei:
zo'n domme mensen, verdienen niet beter.
YouTube - Flip Kowlier - Welgemeendefujitsi zei:
nice 
SuccesCareless zei:Morgen de eerste keer meevliegen met een vliegtuig.

protnie zei:nice
Succes![]()
.Careless zei:Bedankt, ik zal het morgenvroeg nodig hebben van de zenuwen. Ik denk dat mijn hart net zo snel gaat beginnen slaan als dat het vliegtuig versnelt.

fujitsi zei:xD
Ja amai, ik weet nog dat ik verbaasd was van hoe luid dat ging en hoe alles trilde, nie normaal.
Alleja, nie om u te ontmoedigen ofzo![]()
. Hopelijk hebben de vluchten naar Letland (tussenstop daar) een beetje deftige vliegtuigen.Dat gevoel is zalig, ge zult er wel van genieten ^^Careless zei:Bedankt, ik zal het morgenvroeg nodig hebben van de zenuwen. Ik denk dat mijn hart net zo snel gaat beginnen slaan als dat het vliegtuig versnelt.
En van die heerlijke turbulentiesfujitsi zei:xD
Ja amai, ik weet nog dat ik verbaasd was van hoe luid dat ging en hoe alles trilde, nie normaal.
Alleja, nie om u te ontmoedigen ofzo![]()

Ik heb daar enorme last vanCareless zei:Enigste waar ik schrik voor heb is mijn oren en de druk. Ik kan dat echt niet af. Ik heb gelijk een hele pot kauwgum al in mijn zak gestoken. Hopelijk hebben de vluchten naar Letland (tussenstop daar) een beetje deftige vliegtuigen.
kgaant u gwn zeggen ik ben een halve dag doof geweest van een landing in barcelona. Precies een mes in uw oren.
