Archief - Je glimlach van vandaag - deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Blyss

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
haa vliegen :) ik heb er zo'n afkeer tegen als het weer is zover is maar eenmaal ik erin zit en mij rustig kan houden ist toch wel fascinerend :D opstijgen is zalig en het landen ook, zeker als ge bij de vleugels zit idd :)

You drunk or somethin'? Man ik kan uw zinnen echt niet lezen. :p

Stabby

Legacy Member
Blyss zei:
You drunk or somethin'? Man ik kan uw zinnen echt niet lezen. :p

Ik kan da toch perfect lezen ze. Ik was ook fkes verward door 2x "is" maar de eerste is "eens".

Bubba

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
haa vliegen :) ik heb er zo'n afkeer tegen als het weer is zover is maar eenmaal ik erin zit en mij rustig kan houden ist toch wel fascinerend :D opstijgen is zalig en het landen ook, zeker als ge bij de vleugels zit idd :)

Als je dat in de Tah_b00nz0r translator software gooit krijgt je het volgende:

Tah_b00nz0r zei:
Ooee vliegen :) Ik heb er zo'n afkeer van als het weer eens zover is, maar eenmaal ik in het vliegtuig zit en ik mij rustig kan houden is het toch wel fascinerend :D Het opstijgen is zalig en het landen ook, zeker als ge bij de vleugels zit :)

Blyss zei:
You drunk or somethin'? Man ik kan uw zinnen echt niet lezen. :p

En dat is dan nog getypt hé, ge moet er ne keer IRL tegen praten... mo vent toch... :doh: :p

megamold

Legacy Member
net braindead van peter jackson gekeken , kheb mij absoluut ziekgelachen xD
i love zombie movies

de Waaslandwolf

Legacy Member
Daarnet in de Metalcore-thread:

<Leprechaun3>iemand trouwens al iets opgevangen over het nieuwe album van CALIBAN ?
vond The Dying Undress anders wel een heel goeie schijf van hen
<Carrion>:wtf: k denk da ge the undying darkness bedoelt

Ik kwam even niet meer bij. :rofl:

Milfhunter

Legacy Member
Vannacht superlekkere webcamsex gehad met mijn milfje. nadeel was wel dat we de tijd uit het oog verloren waren en ik om kwart na 5 al op moest.

gizmo666

Legacy Member
TimVerleyen zei:
Vannacht superlekkere webcamsex gehad met mijn milfje. nadeel was wel dat we de tijd uit het oog verloren waren en ik om kwart na 5 al op moest.

heeft die toevallig geen vriendin ofzo die ook iemand zoekt?:unsure:

stupid_noob

Legacy Member
65daysofstatic gisteren was vet!

en buschauffeurs in gent die de mensen gratis naar het station voeren ook :D

sumoman_4

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
haa vrouwen :) ik heb er zo'n afkeer tegen als het weer is zover is maar eenmaal ik erin zit en mij rustig kan houden ist toch wel fascinerend :D opstijgen is zalig en het landen ook, zeker als ge bij de tetten zit idd :)

fixed :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan