Blyss
Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:haa vliegenik heb er zo'n afkeer tegen als het weer is zover is maar eenmaal ik erin zit en mij rustig kan houden ist toch wel fascinerend
opstijgen is zalig en het landen ook, zeker als ge bij de vleugels zit idd
![]()
You drunk or somethin'? Man ik kan uw zinnen echt niet lezen.

ik heb er zo'n afkeer tegen als het weer is zover is maar eenmaal ik erin zit en mij rustig kan houden ist toch wel fascinerend
opstijgen is zalig en het landen ook, zeker als ge bij de vleugels zit idd 



k denk da ge the undying darkness bedoelt