Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:zo ne fucking geweldige avond gehad mee vriende en vriendinne van 't middelbaar :') damn, ben nog half zat, echt ne avond om nog eens te herhalen


128MB zei:mijn eerste fatsoenlijke creatie in gmod
http://i30.tinypic.com/34qprom.png
volledig uit standaard houten stukken en nail en rope constraints.
Echt middeleeuwse constructie. zoals ze vliegtuigen maakten in 1902
Is moeilijk in elkaar te zetten, het wiebelt en is enorm breekbaar, is me 3x gebroken geweest :') Het mooie is dat het rijdt : DDD
nu nog ne propellor, staart en zorgen dat het vliegt :')
het kapotschieten is ZALIG, POEF in 10000 stukken
.paarsbloed zei:
Daarmee dat hij vraagt om te raten :')Me Don't Give A Fuck What You Think About It ..
Zeal zei:Ik stond in de winkel aan te schuiven, komt daar ineens nen halve zot binnengestormd met 2 wattenstaafkes in zijn oren. Vreemd zicht ze![]()

Ik vond het zo grappig dat ik het in 3 threads moest posten!SteveDB zei:Post het in nog nen thread!
![]()

Serpico6 zei:Ik vond het zo grappig dat ik het in 3 threads moest posten!![]()

Cookiebear zei:
PinkyNTheBrain zei:
Mad.Villain zei:
.