Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Troj

Legacy Member
Dennoman zei:
Strikt BYOB natuurlijk. Dat is tegenwoordig terug "in" aan 't worden en gierige pinnen als ik zijn daar content mee :)

Tip: niet doen met puni. Hij zegt dat hij drank gaat meebrengen, en staat daar dan toch met lege handen.

Ik zal er zijn!

Illcat

Legacy Member
25 euro en 1 beenhesp voor een job als bondscoach

do 06/08/2009 - 12:36

Dick Advocaat wordt vanaf januari de bondscoach van de Rode Duivels en dat is een tegenvaller voor de 24-jarige Kasper Froeyman uit Gent. Die kreeg zopas een brief van de KBVB met de melding dat hij niet weerhouden werd.

Kasper Froeyman stuurde een week na het C4 van René Vandereycken, in april dus, een sollicitatiebrief naar de bond. Als grap, maar eigenlijk ook niet. "Ik ben er echt van overtuigd dat ik de beste keuze ben", zegt hij zonder verpinken in Het Laatste Nieuws. Nu pas kreeg hij een antwoord.

De looneisen van de jongeman vielen best mee: 25 euro per match en een beenhesp voor een finale van een EK of WK. Nu, vier maanden later dus, antwoordde de KBVB hem op formele wijze. "Helaas werd uw kandidatuur niet weerhouden, want we hebben intussen een overeenkomst met Dick Advocaat."

:rofl:

GaMe®

Legacy Member
:rofl:

Ik kreeg net een mail van ne waal. Had de tekst ff in Word 2007 geplakt om een snelle vertaling naar het NL te doen.

Nu werd zijn naam mee vertaald van Olivier De Ridder naar Olijfboom van Ridder :rofl:

Iemand

Legacy Member
Mijn ex momenteel :')
Het meisje is zo labiel bezig of ze groot is :')

Proto

Legacy Member
Iemand zei:
Mijn ex momenteel :')
Het meisje is zo labiel bezig of ze groot is :')

bah, labiele vrouwen.
Dat is mijn ergernis van de dag, ma das nen andere thread !!

Iemand

Legacy Member
Proto zei:
bah, labiele vrouwen.
Dat is mijn ergernis van de dag, ma das nen andere thread !!
Ik erger mij daar normaal ook aan. Maar nu begint het vrij grappig te worden :)
Maand geleden maakt ze het gedaan, vorige week kom ik ze nog es tegen, hangt ze aan mijn lijf.

Gisteren weer wat gekke sms'n :')

Proto

Legacy Member
Iemand zei:
Ik erger mij daar normaal ook aan. Maar nu begint het vrij grappig te worden :)
Maand geleden maakt ze het gedaan, vorige week kom ik ze nog es tegen, hangt ze aan mijn lijf.

Gisteren weer wat gekke sms'n :')

Ah ongeveer hetzelfde als hier dan. Alleen 6 maand geleden en heeft ze ondertussen al iemand anders :p
die kerel wil nie weten wa ze allemaal tegen mij heeft gezegd denk ik :S

Iemand

Legacy Member
Proto zei:
Ah ongeveer hetzelfde als hier dan. Alleen 6 maand geleden en heeft ze ondertussen al iemand anders :p
die kerel wil nie weten wa ze allemaal tegen mij heeft gezegd denk ik :S
Tot gisteren was ik nog van het principe van: als beiden zich wat schikken zou het wel terug lukken.

Maar na wat ik vannacht heg gekregen :')

Fir3wulf

Legacy Member
Iemand zei:
Ik erger mij daar normaal ook aan. Maar nu begint het vrij grappig te worden :)
Maand geleden maakt ze het gedaan, vorige week kom ik ze nog es tegen, hangt ze aan mijn lijf.

Gisteren weer wat gekke sms'n :')

da ken ik, ma die van mij wilt een seksrelatie

AeroFury

Legacy Member
Alé, mijne kakasite wordt gedelete, maar ge moogt wel links posten van gigantische puisten die uitgeduwd worden. :(

Savage

Legacy Member
rmp is echt al zo oud als de straat en op geen enkel moment nog grappig (als het dat ooit al geweest is) ...

puni

Legacy Member
Troj zei:
Tip: niet doen met puni. Hij zegt dat hij drank gaat meebrengen, en staat daar dan toch met lege handen.

Ik zal er zijn!

Correctie: Ik vraag of ik drank moet meebrengen, gij zegt nee, ik zeg dat ik anders nog wel een fles witte vodka had staan. Ik kom daar aan, en gij begon te kreften dat ik mijn drank niet bijhad. :tongue:

Ik zal er helaas niet zijn trouwens, herexamens. :<

Troj

Legacy Member
puni zei:
Correctie: Ik vraag of ik drank moet meebrengen, gij zegt nee, ik zeg dat ik anders nog wel een fles witte vodka had staan. Ik kom daar aan, en gij begon te kreften dat ik mijn drank niet bijhad. :tongue:

Ik zal er helaas niet zijn trouwens, herexamens. :<

Ik herinner mij nochtans dat ik gezegd heb dat er drank was, maar dat ge uwe mocht meebrengen. Gij hebt dan extatisch gereageerd op het nieuws dat er Amaretto was, gezegd dat ge appelsap ging meebrengen, maar dat is toen niet gebeurd!

Alsof ik er wel zal zijn, Denno bouwt liever alleen feestjes :(.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan