Archief - Je glimlach van vandaag - deel 5

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dev!lke

Legacy Member
ier just ne japanner(of iets dergelijks) aan de lijn, die zijn accent :' )

zo'n japansstemmeken :D

moest mij inhoude vant lache :lol:

"ja, kan jij kijk waar onderdeel blijft? wij dat besteld hebben 4weken geleden, wij niet ontvangen"
:rofl:

pie-jie

Legacy Member
dev!lke zei:
ier just ne japanner(of iets dergelijks) aan de lijn, die zijn accent :' )

zo'n japansstemmeken :D

moest mij inhoude vant lache :lol:

"ja, kan jij kijk waar onderdeel blijft? wij dat besteld hebben 4weken geleden, wij niet ontvangen"
:rofl:

spreekt gij maar eens japans ;)

Anoniem08

Legacy Member
tv gekocht bij makro , ne philips 42" full hd , koste er 588€
daarnet is online gezocht naar die tv en hij staat overal voor 650-900€ , weer tevreden van goede koop ^^

dev!lke

Legacy Member
eXe./special zei:
spreekt gij maar eens japans ;)

tgaat mij ni over hun zinsbouw, twas gewoon zo hun accent en dan zo'n typisch japansstemmeke :)
(en ja ok, die zinsbouw is ook grappig ma zo krijg ik er veel (walen da int nederlands proberen, allochtonen etc da hun best doen ma soit :p))

RaGeR

Legacy Member
Exoronic zei:
tv gekocht bij makro , ne philips 42" full hd , koste er 588€
daarnet is online gezocht naar die tv en hij staat overal voor 650-900€ , weer tevreden van goede koop ^^

Totdat er stukken aan komen.

Moloch

Legacy Member
pc uit mekaar gehaald en goed ontstoft, pakken stof vanvoor :eek: (was 2-3 jaar geleden.. was er aan te zien ook) en loopt nu 10°+ koeler :D (30° cpu/mobo terwijl het hier 26° is) alleen is er wel nen led vanvoor die nemeer brandt.. minste van mijn zorgen, geen goesting om weer diene front eraf te halen en nen nieuwe led te solderen :sop:

Ble$$ed^

Legacy Member
deze nacht om een uur of 4.30 ne goeie steak champignon me kroketten gegeten
Damn da eeft gesmaakt

Anoniem04

Legacy Member
Ik heb Half Life 1 gevonden, blijkbaar gekocht en nooit geïnstalleerd omdat die key toen niet werkte :lol:

-edit-

Damn, key werkt nog niet :unsure:

no_way2go

Legacy Member
Iemand zei:
Mijn ex momenteel :')
Het meisje is zo labiel bezig of ze groot is :')
firewulf1 zei:
da ken ik, ma die van mij wilt een seksrelatie

Had/heb net hetzelfde voor...
Vanaf dat ik het uitgemaakt had met men ex is die ook helemaal beginne flippe. Iets meer dan een jaar samengeweest, opt einde pas beseft dat ze enorm met men voete aant spele was en da ze o.a. al men vrijheid afpakte.

Ze wou eerst ook een seksrelatie, toen ik da ni wou probeerde ze aan te pappe met ongeveer al men vrienden waarvan ze msn/facebook/... had, verspreidde roddels en is serieus uitgevlogen op gezamelijke vrienden van men huidige vriendin en mij, aanleiding: ze had ons samen een ijsje had zien eten int stadspark (was al een paar maand gedaan toen) :wtf:
Crazy asian bitches...

maar effe OT: sebiet mosselen ete :)

mojo jojo

Legacy Member
no_way2go zei:
Had/heb net hetzelfde voor...
Vanaf dat ik het uitgemaakt had met men ex is die ook helemaal beginne flippe. Iets meer dan een jaar samengeweest, opt einde pas beseft dat ze enorm met men voete aant spele was en da ze o.a. al men vrijheid afpakte.

Ze wou eerst ook een seksrelatie, toen ik da ni wou probeerde ze aan te pappe met ongeveer al men vrienden waarvan ze msn/facebook/... had, verspreidde roddels en is serieus uitgevlogen op gezamelijke vrienden van men huidige vriendin en mij, aanleiding: ze had ons samen een ijsje had zien eten int stadspark (was al een paar maand gedaan toen) :wtf:
Crazy asian bitches...

maar effe OT: sebiet mosselen ete :)

held
asian bitches <3
mosselen <3

yoshimura

Legacy Member
dev!lke zei:
tgaat mij ni over hun zinsbouw, twas gewoon zo hun accent en dan zo'n typisch japansstemmeke :)
(en ja ok, die zinsbouw is ook grappig ma zo krijg ik er veel (walen da int nederlands proberen, allochtonen etc da hun best doen ma soit :p))

Ali Osram?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan