Foezjie
Legacy Member
RaGeR zei:Morgen op kamp vertrekken!
Ergernis: men valies zit weer veel te vol. Ik denk altijd "Stel u voor dat.." of "Dat zou ook wel handig kunnen zijn...".
Gaah, ik ka daar dus niet tegen eh, mijn ma is ook altijd zo..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RaGeR zei:Morgen op kamp vertrekken!
Ergernis: men valies zit weer veel te vol. Ik denk altijd "Stel u voor dat.." of "Dat zou ook wel handig kunnen zijn...".

Preske zei:

Arifiene zei:Als je even nadacht wist je dat dat het nummer was van de vereniging (meldgsm).
![]()

Nuytuh zei:Hoe had ik dat kunnen zien zonder kennis van Belgische telefoon nummers![]()
.Preske zei:

Leprechaun3 zei:mooie katjes, ik hoop echt dat je ze kwijt raakt.
mn hart smelt van zo'n dingen te zien
heb zelf ook 1 kat, maar vrees dat die ruzie zal maken, moest ik er nog éne (vooral een kleine dan) bij steken![]()
.Sorryfreak zei:

a143290 zei:Ja maar... Dan is uw auto kapot![]()
patserpatser zei:tetten @ kapermolen
always cheers me up ^^
Arifiene zei:
