__Sara
Legacy Member
eS_ViCi zei:Nu, het blijft in de eerste plaats een zot leuk weekend met een licht marginaal kantje (cantus). Zeker doen zou ik zeggen.
edit: iets minder leuk maar mss wel nuttig is de vakantiecursus wiskunde (samen met de bio-ingenieurs)
Ik zal het doen ;-) 'k had me toch al ingeschreven..
Vakantiecurcus .. Idd minder leuk, maar kga hem niet doen. Kzit met rijlessen & kot inrichten & nog een eigen verjaardagsfuif dat inorde moet komen tegen 11/09. Dusja. Tzal er niet inzitten. Mss is het wel handig dat ik mijn integralen es herbekijk?
). Zeker doen zou ik zeggen.




