Archief - Je glimlach van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

__Sara

Legacy Member
eS_ViCi zei:
Nu, het blijft in de eerste plaats een zot leuk weekend met een licht marginaal kantje (cantus:p). Zeker doen zou ik zeggen.

edit: iets minder leuk maar mss wel nuttig is de vakantiecursus wiskunde (samen met de bio-ingenieurs)

Ik zal het doen ;-) 'k had me toch al ingeschreven..

Vakantiecurcus .. Idd minder leuk, maar kga hem niet doen. Kzit met rijlessen & kot inrichten & nog een eigen verjaardagsfuif dat inorde moet komen tegen 11/09. Dusja. Tzal er niet inzitten. Mss is het wel handig dat ik mijn integralen es herbekijk?

__Sara

Legacy Member
coebeest zei:
Fuck no, als ge op kot zit dan wel ja. Maar ik mag nog altijd niet. Dat wordt weer een jaar pendelen.

Amai! Das idd wss wel ambetant. Erondegem, dat ligt toch nog een eindje van Gent?

ozl

Legacy Member
__Sara zei:
Amai! Das idd wss wel ambetant. Erondegem, dat ligt toch nog een eindje van Gent?

45-50min met de bus, en pas om het uur een bus

OT: Nog geen glimlach vandaag :unsure:

waffel

Legacy Member
des goûts et des couleurs, on ne discute pas

of

des goûts et des couleurs, il ne faut pas disputer

Enkel deze twee zijn juist.

Bosvos

Legacy Member
ik heb zo'n herfsterig gevoel, het is hier wat grijs geworden, de honden en de kinderen hier in de buurt hebben eindelijk beslist hun bek te houden...

I like it ^^ laat de winter maar komen :D

stupid_noob

Legacy Member
hoofdschooier zei:
ik heb zo'n herfsterig gevoel, het is hier wat grijs geworden, de honden en de kinderen hier in de buurt hebben eindelijk beslist hun bek te houden...

I like it ^^ laat de winter maar komen :D

dikke ²

AeroFury

Legacy Member
Echt é :p
Van mij mag het vanaf begin september terug 25°+ zijn voor een maand tot ik terug naar school moet. Dan wil ik gewoon 1 weekske winter dat ik kan gaan snowboarden en dan mag het terug volop zomeren. :p

Bosvos

Legacy Member
AeroFury zei:
Echt é :p
Van mij mag het vanaf begin september terug 25°+ zijn voor een maand tot ik terug naar school moet. Dan wil ik gewoon 1 weekske winter dat ik kan gaan snowboarden en dan mag het terug volop zomeren. :p

bende zotten, ik ben al vanalles aan het opzoeken om in mijn 2de jaar een tijd in Zweden te kunnen studeren, spijtig dat het nogal in het Zuiden te doen is, hoe kouder hoe beter imo:D

sommige mensen lopen ambetant van de kou, awel ik ben al heel de zomer ambetant.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan