Archief - Je glimlach van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Crashtestdummy

Legacy Member
the offspring en deus waren zalig op pukkelpop :love:

en kzen ook blij da kortrijk gelijkgespeeld heeft met brugge :cool: waarom? omdak bij de vorige wedstrijd tussen hen in zatte toestand een weddenschap afgesloten had me ne maat dak al mijn haar ging afsnijden als brugge nog eens ging winnen :sop:

_ns_

Legacy Member
Dude87 zei:
the offspring en deus waren zalig op pukkelpop :love:

en kzen ook blij da kortrijk gelijkgespeeld heeft met brugge :cool: waarom? omdak bij de vorige wedstrijd tussen hen in zatte toestand een weddenschap afgesloten had me ne maat dak al mijn haar ging afsnijden als brugge nog eens ging winnen :sop:


The Offspring, OK, maar dEUS :x?

_ns_

Legacy Member
Sommige van hun liedjes vind ik echt goed, maar live vallen die imo erg tegen.

tuesadorable

Legacy Member
Ik ben vrijdag gaan kijken en ze waren echt niet goed. Serieus, zet dat ene ego opzij en je hebt niets.

_DKsissor_

Legacy Member
Deus is zoo overrated.
Als dat niet belgisch was zou ge niet eens van hun bestaan afweten :p

Troj

Legacy Member
ns boy zei:
HAh een nieuwe belgacomreclame :D

Toch niet die "Hier se, there se!" die er in de gazetten stond?
Ik had zin om er choco over te smeren, zo geïrriteerd was ik al door hun vorige reclame :sop:.

Crashtestdummy

Legacy Member
rammsein zei:
Deus is zoo overrated.
Als dat niet belgisch was zou ge niet eens van hun bestaan afweten :p
kende wel de naam maar hun muziek niet, maar tis mij goe bevallen :)

en tuesadorable: kem ook gehoord van andere mensen dattet vrijdag op nieveel trok, maar zaterdag wel :/

__Sara

Legacy Member
coebeest zei:
Alé dan, see you there soon. Waarschijnlijk ga ik de helft van mijn eerste jaar nog is opnieuw mogen doen. :p

Auw ;-) maar zo kan je langer genieten van het studentenleven hé :-D

Kben echt benieuw naar hoe het zal zijn.
Is dat Onthaalweekend van 't VTK leuk om te doen? Handig?

eS

Legacy Member
__Sara zei:
Auw ;-) maar zo kan je langer genieten van het studentenleven hé :-D

Kben echt benieuw naar hoe het zal zijn.
Is dat Onthaalweekend van 't VTK leuk om te doen? Handig?

Aha, nieuw volk voor de archiezolder:D
Heb zelf dat onthaalweekend meegedaan en tis vooral leuk om doen, vergelijk het een beetje met een chiro/scoutsweekend. Tis handig in die zin dat ge al wat gezichten kent de eerste dag en dat je weet hoe het er bij VTK aan toe gaat. Enige nadeel vind ik wel dat VTK vooral naar de burgies gericht blijft. In mijn jaar bv namen er mss 15 archies deel op een stuk of 50 burgies.
Nu, het blijft in de eerste plaats een zot leuk weekend met een licht marginaal kantje (cantus:p). Zeker doen zou ik zeggen.

edit: iets minder leuk maar mss wel nuttig is de vakantiecursus wiskunde (samen met de bio-ingenieurs)

ozl

Legacy Member
__Sara zei:
Auw ;-) maar zo kan je langer genieten van het studentenleven hé :-D

Fuck no, als ge op kot zit dan wel ja. Maar ik mag nog altijd niet. Dat wordt weer een jaar pendelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan