Iemand
Legacy Member
iddTroj zei:STOP de wielertoeristen (terroristen) rond het meer van Keerbergen. | Facebook
vs.
www.wielertoerist.be • Toon onderwerp - Keerbergen
Heerlijk, die discussies en de overtuiging van het eigen grote gelijk.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iddTroj zei:STOP de wielertoeristen (terroristen) rond het meer van Keerbergen. | Facebook
vs.
www.wielertoerist.be • Toon onderwerp - Keerbergen
Heerlijk, die discussies en de overtuiging van het eigen grote gelijk.

__Sara zei:NEE! Burgelijk ingenieur architectuur ;-)
__Sara zei:Jup in Gent ;-)
coebeest zei:Alé dan, see you there soon. Waarschijnlijk ga ik de helft van mijn eerste jaar nog is opnieuw mogen doen.![]()
'k Zal es komen lachen me jullie als ge nog steeds op de trappen zult zitten. 
matthi_182 zei:Nog meer mensen die onzen Ottoy mogen ontdekken.'k Zal es komen lachen me jullie als ge nog steeds op de trappen zult zitten.
Ge moe uw wiskunde ook opnieuw doen zeker coebeest?
Troj zei:STOP de wielertoeristen (terroristen) rond het meer van Keerbergen. | Facebook
vs.
www.wielertoerist.be • Toon onderwerp - Keerbergen
Heerlijk, die discussies en de overtuiging van het eigen grote gelijk.

Yes!kaminikaze zei:ramadan ?
deathsythe zei:nee, weightwatchers![]()
+1matthi_182 zei:Nog meer mensen die onzen Ottoy mogen ontdekken.'k Zal es komen lachen me jullie als ge nog steeds op de trappen zult zitten.
Ge moe uw wiskunde ook opnieuw doen zeker coebeest?
Ja, ik ga wiskunde ook opnieuw moeten doen maar ik ga nu gewoon vooral de oefensessies bijwonen ipv. de theorielessen.Kowlier zei:manman ottoy was echt de gaarste leraar die ik ooit gehad heb...
worst classes ever, ook omdat ik er bitter weinig van opstak.
'k Vond da nog toffe lessen.
Volgend jaar heb 'k hem weer voor statistiek!coebeest zei:Hela hela, ik ben altijd op tijd zodat ik plaats hebJa, ik ga wiskunde ook opnieuw moeten doen maar ik ga nu gewoon vooral de oefensessies bijwonen ipv. de theorielessen.

Dennoman zei:YouTube - Man Bijt Hond - R&Bompa
Man, soms zijn het zo'n harde sketches daar bij MBH, ni te geloven dat het echt is :')
NiXiE zei:da zijn temisntne mensen die ni met oogkleppen rondlopen

Oldskooler zei:Ik zou hem oogkleppen opzetten, moest die dat hier afspelen
Of oorkleppen.
Stancke zei:Prestatie van de belgen op de 4x400m![]()

gentille zei:les gout et les couleurs on ne dispute pas