wtf?hax!kthxbye
Legacy Member
HLN Bizar - Baby alleen thuis terwijl mama zich prostitueert op stoep (980444)
Daar betaal je nu toch geen geld voor? *pukes*
Daar betaal je nu toch geen geld voor? *pukes*
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf?hax!kthxbye zei:HLN Bizar - Baby alleen thuis terwijl mama zich prostitueert op stoep (980444)
Daar betaal je nu toch geen geld voor? *pukes*
Die bracht de beby naar zijn grootouders.
werd duidelijk dat haar beaby alleen was achtergebleven


_Nothing_ zei:

Ach zo, bij ons kunnen we ook niet meer naar de homepage gaan (opnemen, tv gids, opgeslagen films etc...).Gromme zei:Vandaag is Telenet onze oude digibox waar we dus niet mee konden opnemen komen vervangen door een nieuwe digicorder waar we eindelijk mee kunnen opnemen en onze fullHD beter tot zijn recht komt.

en den derden eet dus 2 bakken uit.

Clarkske zei:Ach zo, bij ons kunnen we ook niet meer naar de homepage gaan (opnemen, tv gids, opgeslagen films etc...).
Was dit gratis of hoeveel moest je betalen?
Alvast bedankt![]()


Anoniempje zei:Sinds wanneer is dit forum voor belgen only? Ik heb zelf in belgie gewoond dus ik weet waarover ik praat.
De mol is een format uit Nederland. Maar dat wist jij blijkbaar niet.

Heb hetzelfde boek gehadwhatever9 zei:http://pj.snoobonline.com/PICT8006.jpg
een penis in m'n boek van technisch tekenen. En er staat bij dat hij gehard is![]()
man da is echt oud xD