Karre
Legacy Member
128MB zei:Heb hetzelfde boek gehadman da is echt oud xD
https://www.beyondgaming.be/archive...e-requests.219/waar-kan-ik-beklag-doen.667452
en wtf zitten ze te zeiken en klagen van infractions :') dit is een forum, tis niet dat u leven er vanaf hangt.
Wellicht zijn al hun infractions dan ook nog eens terecht en zien ze het zelf niet in.
man da is echt oud xD
en den derden eet dus 2 bakken uit.







