Archief - Je glimlach van vandaag - deel 6

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Keb het meneige eindelijk es wa makkelijk gemaakt, samenvatting van de vragenlijst van belichtingstechnieken 3 pagina's we gaan er es aan beginnen. Meer doe ik niet.

SHIGSY

Legacy Member
Lol @ facebook-verhaal van de twee spiekende studenten.

Ik zou ze in elk geval niet gestraft hebben voor spieken, lijkt me wat erover. Maar wel voor het feit dat ze in één of ander obscuur dialecttaaltje van het primitief kutvol..., euh, kustvolkje, aan het communiceren waren. Overduidelijk het niveau hogeschool/unief onwaardig.

freakykiller

Legacy Member
SHIGSY zei:
Lol @ facebook-verhaal van de twee spiekende studenten.

Ik zou ze in elk geval niet gestraft hebben voor spieken, lijkt me wat erover. Maar wel voor het feit dat ze in één of ander obscuur dialecttaaltje van het primitief kutvol..., euh, kustvolkje, aan het communiceren waren. Overduidelijk het niveau hogeschool/unief onwaardig.

Let erop dat uw kraagke niet te nauw staat é ;)

freakykiller

Legacy Member
ns boy zei:
Ség, gij zijt hier wel de West-Vlaamse taalpatriot he :p.

Nee tgaat met niet om West-Vlaams gezever, ik zit nie aan de kust. This gewoon zijn comment slaat op niets, de kans dat hij ook een dialect spreekt en niet AN spreekt is gigantisch dus hij moet niet kakken over dialecttaal'tje'. Unief/hogeschool onwaardig, kdenk dat er héél wat mensen aan de kust wonen die meer intellect hebben dan SHIGSY, hij kon dat evengoed over allochtonen ofzo gezegd hebben en dan nog is het even banaal.

SweetEmmaRose

Legacy Member
Hahahahahaha ons huis staat vermeld in de beschrijving van 'poesje' op wikipedia, neergaan :')

ng

Legacy Member
SHIGSY zei:
Lol @ facebook-verhaal van de twee spiekende studenten.

Ik zou ze in elk geval niet gestraft hebben voor spieken, lijkt me wat erover. Maar wel voor het feit dat ze in één of ander obscuur dialecttaaltje van het primitief kutvol..., euh, kustvolkje, aan het communiceren waren. Overduidelijk het niveau hogeschool/unief onwaardig.

Meneer spreekt dan hopelijk geen Gents?

Dennoman

Legacy Member
freakykiller zei:
Nee tgaat met niet om West-Vlaams gezever, ik zit nie aan de kust. This gewoon zijn comment slaat op niets, de kans dat hij ook een dialect spreekt en niet AN spreekt is gigantisch dus hij moet niet kakken over dialecttaal'tje'. Unief/hogeschool onwaardig, kdenk dat er héél wat mensen aan de kust wonen die meer intellect hebben dan SHIGSY, hij kon dat evengoed over allochtonen ofzo gezegd hebben en dan nog is het even banaal.
Uiteraard spreekt hij met een vet accent. Hij is van voorbij de Antwerpse provinciegrens en we weten allemaal dat de beschaving daar stopt :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan