Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kay-gell zei:Alles kan beter, die kerel met de 'anen in 'un 'ok.
OMFG![]()
![]()

ns boy zei:De 'naakte man' in HIMYM![]()
Skippy zei:Dat ik de enige ben die KO mooi vindt![]()
ns boy zei:2 fouten in 1 zin![]()
Preske zei:wazda?

=[KO]=;12540254 zei:Vandaag mijn sagem VDSL2 modem ontvangen, morgen (straks eigenlijk) wordt mijn ADSLsignaal veranderd door een VDSLsignaal.
Hopelijk gaat dat zonder problemen, anders zit ik enkele dagen zonder internet en dan zullen jullie me moeten missen m8s
=[KO]=;12540254 zei:Vandaag mijn sagem VDSL2 modem ontvangen, morgen (straks eigenlijk) wordt mijn ADSLsignaal veranderd door een VDSLsignaal.
Hopelijk gaat dat zonder problemen, anders zit ik enkele dagen zonder internet en dan zullen jullie me moeten missen m8s
ad:
ad:
=[KO]=;12540254 zei:Vandaag mijn sagem VDSL2 modem ontvangen, morgen (straks eigenlijk) wordt mijn ADSLsignaal veranderd door een VDSLsignaal.
Hopelijk gaat dat zonder problemen, anders zit ik enkele dagen zonder internet en dan zullen jullie me moeten missen m8s
)))PinkyNTheBrain zei:We hebben nog altijd uw prachtige foto.
=[KO]=;12540274 zei:Ik lig tegenwoordig goed in groep zie ik)))
Je zal ooit toch eens met iets nieuws moeten afkomen, makker.

ns boy zei:De 'naakte man' in HIMYM![]()

e.House zei:Ik mis liever mijn nachtmerries over jou.
=[KO]=;12540254 zei:Vandaag mijn sagem VDSL2 modem ontvangen, morgen (straks eigenlijk) wordt mijn ADSLsignaal veranderd door een VDSLsignaal.
Hopelijk gaat dat zonder problemen, anders zit ik enkele dagen zonder internet en dan zullen jullie me moeten missen m8s
.
, 's handiger en ik kan ineens zelf ook QoS, VPN functies e.d. instellen)GuntherDW zei:De modem zelf trekt op geen zak, bereid er u maar al op voor.
Aleja zolang ge niks speciaal wilt zoals bv port ranges forwarden (ge gaat lang bezig zitten als ge +15 poorten wilt forwarden),
en dan hebben we het nog niet gehad over het veiligheidslek
(Daarom dus heb ik m'n server als gateway ingesteld, 's handiger en ik kan ineens zelf ook QoS, VPN functies e.d. instellen)
Santa zei:Je kan het altijd zo mooi verwoorden he e.House!
Jij hebt het helemaal voor elkaar!e.House zei:Zelfs zonder daarvoor op een hippe Amerikaanse unief te zitten!