Archief - Je glimlach van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dennoman

Legacy Member
Ticketverkoop voor ons optreden donderdag dat de pan uitswingt :cool:

Kuchekuch
Aula Pieter de Somer 3 december improvisatietheater Preparee, reserveer nu uw tickets

Darn headcold.

Dinsdagland

Legacy Member
Na 2 jaar de toetsen van mijn toetsenbord eens losgekoppeld...

--> OMG :eek:

Da's gewoon goor :D


(precies wel mijn spatiebalk verneukt :( )

KO

Legacy Member
Vandaag mijn sagem VDSL2 modem ontvangen, morgen (straks eigenlijk) wordt mijn ADSLsignaal veranderd door een VDSLsignaal.

Hopelijk gaat dat zonder problemen, anders zit ik enkele dagen zonder internet en dan zullen jullie me moeten missen m8s

PinkyNTheBrain

Legacy Member
=[KO]=;12540254 zei:
Vandaag mijn sagem VDSL2 modem ontvangen, morgen (straks eigenlijk) wordt mijn ADSLsignaal veranderd door een VDSLsignaal.

Hopelijk gaat dat zonder problemen, anders zit ik enkele dagen zonder internet en dan zullen jullie me moeten missen m8s

We hebben nog altijd uw prachtige foto.

Carrion

Legacy Member
=[KO]=;12540254 zei:
Vandaag mijn sagem VDSL2 modem ontvangen, morgen (straks eigenlijk) wordt mijn ADSLsignaal veranderd door een VDSLsignaal.

Hopelijk gaat dat zonder problemen, anders zit ik enkele dagen zonder internet en dan zullen jullie me moeten missen m8s

nooooooooooooooooooooooooo :sad::sad:

perenplukker

Legacy Member
Today, I was in line in the grocery store with my 3 year old son. He was holding a tub of yogurt that had a cow with sunglasses on on it. He shouted, "Mommy, look at the fat cow with the sunglasses on!" To my horror, the obese woman in front of us turned around. She was wearing sunglasses. FML
:rofl:

e.House

Legacy Member
=[KO]=;12540254 zei:
Vandaag mijn sagem VDSL2 modem ontvangen, morgen (straks eigenlijk) wordt mijn ADSLsignaal veranderd door een VDSLsignaal.

Hopelijk gaat dat zonder problemen, anders zit ik enkele dagen zonder internet en dan zullen jullie me moeten missen m8s

Ik mis liever mijn nachtmerries over jou.

KO

Legacy Member
Ik lig tegenwoordig goed in groep zie ik :))))


PinkyNTheBrain zei:
We hebben nog altijd uw prachtige foto.

Je zal ooit toch eens met iets nieuws moeten afkomen, makker.

Carrion

Legacy Member
=[KO]=;12540274 zei:
Ik lig tegenwoordig goed in groep zie ik :))))




Je zal ooit toch eens met iets nieuws moeten afkomen, makker.

of gy met ne nieuwe foto? :unsure:

borat-pose perhaps?

Therapy

Legacy Member
ns boy zei:
De 'naakte man' in HIMYM :rofl:

haha, zalige aflevering. ^^

heb vandaag gekeken tot waar ze zitten in amerika. aflevering 8 van seizoen 5 is ook nog iets voor u als ge de naked man goed vond. :p

GuntherDW

Legacy Member
=[KO]=;12540254 zei:
Vandaag mijn sagem VDSL2 modem ontvangen, morgen (straks eigenlijk) wordt mijn ADSLsignaal veranderd door een VDSLsignaal.

Hopelijk gaat dat zonder problemen, anders zit ik enkele dagen zonder internet en dan zullen jullie me moeten missen m8s

De modem zelf trekt op geen zak, bereid er u maar al op voor :p.
Aleja zolang ge niks speciaal wilt zoals bv port ranges forwarden (ge gaat lang bezig zitten als ge +15 poorten wilt forwarden),
en dan hebben we het nog niet gehad over het veiligheidslek :p

(Daarom dus heb ik m'n server als gateway ingesteld :), 's handiger en ik kan ineens zelf ook QoS, VPN functies e.d. instellen)

KO

Legacy Member
GuntherDW zei:
De modem zelf trekt op geen zak, bereid er u maar al op voor :p.
Aleja zolang ge niks speciaal wilt zoals bv port ranges forwarden (ge gaat lang bezig zitten als ge +15 poorten wilt forwarden),
en dan hebben we het nog niet gehad over het veiligheidslek :p

(Daarom dus heb ik m'n server als gateway ingesteld :), 's handiger en ik kan ineens zelf ook QoS, VPN functies e.d. instellen)

Maar 't blijft mogelijk om die modem enkel te gebruiken als switch hoop ik ?
ik heb namelijk redelijk wat open poorten nodig.

Edit: Ik zie dat hij een DMZ feature heeft. Ik zal er dan een Linux-servertje achter hangen als de configuratieopties me niet aan staan.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan