Archief - Je glimlach van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nonkel wulle

Legacy Member
gamer1991 zei:
Na 2 jaar de toetsen van mijn toetsenbord eens losgekoppeld...

--> OMG :eek:

Da's gewoon goor :D


(precies wel mijn spatiebalk verneukt :( )

Heb dat woensdag eens gedaan. True that.:')

spray-bunny

Legacy Member
perenplukker zei:
Today, I was in line in the grocery store with my 3 year old son. He was holding a tub of yogurt that had a cow with sunglasses on on it. He shouted, "Mommy, look at the fat cow with the sunglasses on!" To my horror, the obese woman in front of us turned around. She was wearing sunglasses. FML
:rofl:
Doet me denken aan die keer dat ik met de hond ging wandelen. Hij liep los en had iemand in de laars gebeten (was niks aan). Ik mij uitvoerig excuseren "sorry meneer, hij laat normaal mensen met rust, maar hij heeft een fetisj voor felgekleurde laarzen. 'k had u niet zien aankomen of 'k had hem wel aan de lis gelegd. 't zal niet meer gebeuren, meneer etc".

Toen keek ik nog eens goed en zag dat meneer eigenlijk een mevrouw was (echt een ongelooflijk manwijf). Die is uit pure schaamte gewoon doorgefietst.:p

GuntherDW

Legacy Member
=[KO]=;12540291 zei:
Maar 't blijft mogelijk om die modem enkel te gebruiken als switch hoop ik ?
ik heb namelijk redelijk wat open poorten nodig.

Edit: Ik zie dat hij een DMZ feature heeft. Ik zal er dan een Linux-servertje achter hangen als de configuratieopties me niet aan staan.

Je hoeft de modem zelfs nieteens in te stellen, je kan gewoon "inbellen" via PPPoE op je linux servertje. Enige wat je mss zou willen veranderen is het ip van de modem, indien het op een ander subnet zit.
Buiten dat laat ik dat ding gewoon z'n ding doen, wifi uit, pppoe client uit, zo goed als alles uit buiten de sync & pppoe passthrough :p.

Let wel op, je kan enkel de 2 poorten waar een geel balkje onder zit gebruiken voor je netwerk. De andere 2 zijn voor TV (die moet je dus instellen in het webpanel, maar we hebben het admin wachtwoord er nog niet van gevonden (anyone?))
het is alleszins niet hetzelfde ww als die op de bbox2 :p.

kay-gell

Legacy Member
puni zei:
Die mens is nog een paar jaar secretaris geweest van mijn moeder. Ik vond dat trouwens een van de briljantste kijkersvragen ooit in Alles kan Beter. :D

Indeed, was echt zalig :rofl:

Leeft die nog eigenlijk?

Fir3wulf

Legacy Member
bij ne maat terwijl we naruto aant zien waren noodels gegeten met chopsticks :)
Is wel wennen maar tlukt al :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan