Archief - Je glimlach van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

whatever9

Legacy Member
ik heb er 4 batterijen bij voor m'n canon EOS 40D, incl 1 lader. En dat, gratis. Maakt m'n hele maand goed als iemand zo vriendelijk is zonder reden :)

Bubba

Legacy Member
Na het breken van het record voor beste opening en beste openingsdag staat New Moon nu ook als 3de beste openingsweekend in de boeken. :applause:

:bow:

Nu maar wachten op nieuws over het al dan niet verfilmen van het 4de boek in de reeks. Hopelijk kan Summit Stephenie Meyer toch overtuigen...

Troj

Legacy Member
BuBbA zei:
Na het breken van het record voor beste opening en beste openingsdag staat New Moon nu ook als 3de beste openingsweekend in de boeken. :applause:

:bow:

Nu maar wachten op nieuws over het al dan niet verfilmen van het 4de boek in de reeks. Hopelijk kan Summit Stephenie Meyer toch overtuigen...

Prepare to get flamed.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
BuBbA zei:
Na het breken van het record voor beste opening en beste openingsdag staat New Moon nu ook als 3de beste openingsweekend in de boeken. :applause:

:bow:

Nu maar wachten op nieuws over het al dan niet verfilmen van het 4de boek in de reeks. Hopelijk kan Summit Stephenie Meyer toch overtuigen...

En dan vraagde gij u af waarom dat ge naar de hoeren moet gaan...

Estrebian

Legacy Member
Dat de wikipedia pagina van Herman Van Rompuy al meteen vertaald is in zoveel talen :)
# لعربية
# Asturianu
# Brezhoneg
# Български
# Català
# Česky
# Dansk
# Deutsch
# Eesti
# Ελληνικά
# Español
# Esperanto
# Euskara
# فارسی
# Français
# Gaeilge
# Galego
# 한국어
# Ido
# Bahasa Indonesia
# Italiano
# עברית
# Kernowek
# Latina
# Lëtzebuergesch
# Magyar
# Bahasa Melayu
# Nederlands
# 日本語
# ‪Norsk (bokmål)‬
# ‪Norsk (nynorsk)‬
# Occitan
# O'zbek
# Polski
# Português
# Română
# Runa Simi
# Русский
# Shqip
# Sicilianu
# Slovenčina
# Српски / Srpski
# Suomi
# Svenska
# Türkçe
# Українська
# 中文

Bubba

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
En dan vraagde gij u af waarom dat ge naar de hoeren moet gaan...

Ik MOET niet naar de hoeren gaan, ik ga vrijwillig. :cool:

Je bent trouwens wel niet erg consequent in je redenering hé... Eerst is Twilight alleen voor tienermeisjes en homo's, en nu zou ik er plots door naar de hoeren gaan? Hmm.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
BuBbA zei:
Ik MOET niet naar de hoeren gaan, ik ga vrijwillig. :cool:

Je bent trouwens wel niet erg consequent in je redenering hé... Eerst is Twilight alleen voor tienermeisjes en homo's, en nu zou ik er plots door naar de hoeren gaan? Hmm.

Tis niet dat ge er veel mee zijt he met die homo's en tienermeisjes :D

Tibokio

Legacy Member
Philippe Geubels over zijn werk in de Colruyt! :rofl:

'Dan staat ge daar me ne lange blauwe jas waar in koeien van letters "COLRUYT" op staat. Vraagt er iemand: "Excuseer, meneer, werkt gij hier?" '

*pauze*

'Neeje.

Da is een fetish van mij.

*pauze*

Ik heb hieronder niks aan.

*nog een pauze*

En ik trek mij hier af op de erwtjes en de boontjes.'



:rofl: hoe dat diene da zegt :lol:

Anoniem04

Legacy Member
Twilight, op de basis niet meer dan een seksueel getinte fantasie geschreven door een vrouw.

Crashtestdummy

Legacy Member
kay-gell zei:
Woohoo :applause:
Zoek u snel een topic om uw infras terug op te laden. :unsure:
de michael jackson thread natuurlijk, perfect om al het nutteloos gezever in te posten :cool:

GMotha

Legacy Member
Dillyracer zei:
Twilight, op de basis niet meer dan een seksueel getinte fantasie geschreven door een vrouw.
Dawson's creek met fluorescerende vampiers en weerwolven/chippendales. Allez, da's toch vet?:unsure:

Oldskooler

Legacy Member
wtf?hax!kthxbye zei:
En dan vraagde gij u af waarom dat ge naar de hoeren moet gaan...

True, kattenkiller en hoerenloper...

...meneer is compleet weg van Twilight.


Er klopt iets niet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan