Archief - Je glimlach van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bubba

Legacy Member
Oldskooler zei:
Hoeveel hebt ge er al van het leven beroofd?? :p

0!

Der is hier ooit één in een val gelopen die mn vader opgezet had en ik heb een aantal keer een kat over de struik gegooid, maar tot nu toe nog geen enkel gedood.

Oldskooler

Legacy Member
BuBbA zei:
0!

Der is hier ooit één in een val gelopen die mn vader opgezet had en ik heb een aantal keer een kat over de struik gegooid, maar tot nu toe nog geen enkel gedood.

En die ge onlangs hebt platgereden ??? :unsure:

Implar

Legacy Member
Net te horen gekregen dat ik een Wii mag bestellen voor kerst....Wiiiiiiiiiii :D

Implar

Legacy Member
Alle, waarom zag ik deze reacties toch al aankomen...
Omdat het eens iets anders is dan mijn X360 en sommige games zijn gewoon te leuk om in multiplayer te spelen.

sw1ss

Legacy Member
Wii heeft echt zo van die games die tof zijn voor een uurtje, en dan ongelooflijk vervelend worden. Komt er nog eens bij dat er erg weinig kwaliteitsgames zijn.

Implar

Legacy Member
Markeerstift zei:
Wii heeft echt zo van die games die tof zijn voor een uurtje, en dan ongelooflijk vervelend worden. Komt er nog eens bij dat er erg weinig kwaliteitsgames zijn.

Er zijn mss minder toppers dan op de andere consoles, maar er zitten ook enorm goeie games tussen.
Ik speel nog steeds Mario Kart 64, en ik ben geen retro gamer, integendeel.

Savage

Legacy Member
Implar zei:
Alle, waarom zag ik deze reacties toch al aankomen...
Omdat het eens iets anders is dan mijn X360 en sommige games zijn gewoon te leuk om in multiplayer te spelen.

Op voorwaarde dat ge voor iedereen de bakskes gaat halen, die 40 euro per stuk kosten.

Heb er hier zelf ook ene staan die enkel nog gebruikt wordt om media te streamen naar m'n pc. Momenteel is homebrew zowat het sterkste waar m'n wii mee kan scoren.

sir oinksalot

Legacy Member
heb mijn wii ook maar te koop gezet omdat ik er niets meer mee doe, heb nochtans zowat alle toppers, maar ze boeien me gewoon niet.
de controls vind ik ook eerder vervelend dan leuk

en dat komt van iemand die altijd al nintendo fan is geweest en nintendo zeker boven playstation verkoos, het enige dak ik die wii veel voor gebruikte waren de virtual console games

Put_met_keren

Legacy Member
Mijn kat die heel lief en aanhankelijk is vandaag. Vanaf het moment dat ik mij in de zetel zet komt hij op mijn schoot liggen. He's so cute :love:

kay-gell

Legacy Member
Net op het nieuws, iemand schiet op de vluchtauto van een inbreker. Laten ze die auto zien, blijkt dat het een geitje is van 20 jaar :lol:

Dinsdagland

Legacy Member
Mijn (voorlopige) examenrooster die op het eerste zicht goed meevalt. Zal wel wat wennen worden, voor het eerst leren in de kerstvakantie...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan