Oldskooler
Legacy Member
BuBbA zei:Kattenkiller... Overdrijf anders eens.![]()
Hoeveel hebt ge er al van het leven beroofd??

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BuBbA zei:Kattenkiller... Overdrijf anders eens.![]()

Oldskooler zei:Hoeveel hebt ge er al van het leven beroofd??![]()
BuBbA zei:0!
Der is hier ooit één in een val gelopen die mn vader opgezet had en ik heb een aantal keer een kat over de struik gegooid, maar tot nu toe nog geen enkel gedood.

Oldskooler zei:En die ge onlangs hebt platgereden ???![]()

maximvdb zei:wiiHoe kunde da nu willen kopen
Bubbling Zombie zei:zegt de man met de playstation.
Markeerstift zei:Wii heeft echt zo van die games die tof zijn voor een uurtje, en dan ongelooflijk vervelend worden. Komt er nog eens bij dat er erg weinig kwaliteitsgames zijn.
Implar zei:Alle, waarom zag ik deze reacties toch al aankomen...
Omdat het eens iets anders is dan mijn X360 en sommige games zijn gewoon te leuk om in multiplayer te spelen.