Archief - Je glimlach van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DeBuGGeR

Legacy Member
Moloch zei:
daar ga ik mij echt mee bezighouden.. bewerken, naar printshop rijden, papier + kosten betalen, nafte.. die 10€ minder zal echt wel het verschil maken.. :wtf:

@therapy, omdat ik het schoon vind :wtf: precies of ik aan een ander ga vragen wat ik moet ophangen? :lol:

tis hier nen post uw glimlach thread, gene zaagthread é gasten :sleep:

Tis gewoon fout op zoveel vlakken, teneerste is da die kerel zijne foto ni, ten tweede doet em alsof het ongelooflijk veel werk is geweest om da om te zetten, ten derde bestelde gij da en geeft hem nog wa complimenten bovenop.

en tis lelijker om zoiets int groot af te printen dan nen opgeblazen foto met grote rasterpunten. da heeft tenminste nog charme.

_ns_

Legacy Member
DeBuGGeR zei:
Tis gewoon fout op zoveel vlakken, teneerste is da die kerel zijne foto ni, ten tweede doet em alsof het ongelooflijk veel werk is geweest om da om te zetten, ten derde bestelde gij da en geeft hem nog wa complimenten bovenop.

en tis lelijker om zoiets int groot af te printen dan nen opgeblazen foto met grote rasterpunten. da heeft tenminste nog charme.

Om van te wenen!

:unsure:

pieter27

Legacy Member
gaan zwemmen in de sportoase in leuven, lekker ontspannend en nu met een leuk gevoel in bed kruipen, zalig toch :)

de Waaslandwolf

Legacy Member
Een kleine practical joke die ik al vergeten was:

Dit weekend toen we met een paar mensen bij een vriendin zaten kreeg ik ineens een inval - of eerder, zin om iets idioots te doen - en vroeg om papier, een stift, en plakband. Ze geeft mij papier en een stift, en gaat ergens anders plakband zoeken. Ik teken een uit de kluiten gewassen mannelijk geslachtsorgaan op het blad papier voor ze terug is met de plakband, en leg het ergens uit het zicht. De vriendin komt terug met de plakband, en moet een paar minuten later opnieuw weg. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om mijn kunstwerk boven haar bed te kleven - wit papier op witte plafond, lekker onopvallend dus. Ze komt weer terug en vraagt wat ik met dat materiaal allemaal ga doen. Ik improviseer een beetje en zeg dat ik later op de avond, op een optreden waar we nog naartoe gingen, iets ging uithalen. Bon, uiteindelijk gaan we dus effectief naar dat optreden, en ik vergeet wat voor ongein ik uitgehaald heb.

Daarnet ineens krijg ik via chat het volgende te lezen:

"er hangt een penis boven mijn hoofdkussen!!"

Ik lag vrij hard toe. :rofl:

perenplukker

Legacy Member
Today, I realized that our generation will be remembered as the kids who liked sparkly vampires. FML
:lol:

kay-gell

Legacy Member
Stabby zei:
Ik kan toch niet de enige zijn die dat geen volwassen berichtgeving vindt :lol: Het lijkt wel geschreven door een 15-jarige puber :p

Dat is tegenwoordige de standaard in berichtgeving bij HLN, je moet de artikels er maar eens op nalezen. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan