Archief - Je glimlach van vandaag - deel 7

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rage

Legacy Member
insane clown zei:
James Holden die in de Silo staat 19 december :love:

en dit dan

Kozzmozz: Saturday, December 19th 2009
@ Vooruit, Ghent

Line up:
Derrick May - 3h set - (Transmat Records, Detroit)
Counterpart live (6277, Mission/Axis, Audiosculpture, Rotterdam)
Spacid (Ultra, Retro Acid, Ghent)
Kr!z (Token rec, Kozzmozz, BXL)

[SMURF]Lolsmurf

Legacy Member
Ondanks smallband nog online COH kunnen spelen !!
zijn de snelheden voor smallband omhoog gegaan ofzo ?

YEHAAAAA

Selderijstok

Legacy Member
Ja het is meer hoor. Op smallband kan je eigenlijk best nog deftig surfen, toch vergeleken met vroeger.

GroovyBeatsss

Legacy Member
Stancke zei:
Ja ik woon in Tenerife, en regelmatig trekken we de bergen in.. Wa ge daar allemaal meemaakt is ronduit gestoord. Camions die elkaar kruisen op zo een baantjes (lees als paar cm van de afgrond). Opstoppingen door bussen die bijna niet gedraaid geraken, ...


Laatste keer zelfs met paar Spanjaarden de weg moeten ruimen omdat er nogal wat rotsblokjes naar beneden waren gekomen..:D

[SMURF]Lolsmurf

Legacy Member
Selderijstok zei:
Ja het is meer hoor. Op smallband kan je eigenlijk best nog deftig surfen, toch vergeleken met vroeger.

ja idd , we hebben hier 2 pc's opstaan allebei op het internet tesamen en kan nog gemakkelijk vanalles openen , behalve filmpjes bekijken gaat niet...

Online gamen dus wel (heb ontdekt enkel 1vs1) en liedjes downloaden gaat zelfs ook als ik msn afsluit :p


haha ne mens wordt creatief, herinner me nog dat bij smallband ge vroeger zelfs msn niet open kreeg

Atrox

Legacy Member
beatlover zei:
Ja ik woon in Tenerife, en regelmatig trekken we de bergen in.. Wa ge daar allemaal meemaakt is ronduit gestoord. Camions die elkaar kruisen op zo een baantjes (lees als paar cm van de afgrond). Opstoppingen door bussen die bijna niet gedraaid geraken, ...


Laatste keer zelfs met paar Spanjaarden de weg moeten ruimen omdat er nogal wat rotsblokjes naar beneden waren gekomen..:D

Doet me denken toen wij ook zo in de bergen zaten, die buschauffeur zat zo van die zaadjes te eten en ondertussen heel normaal door die bochten te rijden gelijk ne zot. Was de eerste en laatste keer dat we dat gedaan hebben :p

GroovyBeatsss

Legacy Member
Atrox zei:
Doet me denken toen wij ook zo in de bergen zaten, die buschauffeur zat zo van die zaadjes te eten en ondertussen heel normaal door die bochten te rijden gelijk ne zot. Was de eerste en laatste keer dat we dat gedaan hebben :p
Ja voor die mannen is da idd dagelijkse kost.. Ma moet zeggen dat als ge er een paar keer in rond hebt gereden ge toch ook wel redelijk vooruit gaat ser:p

Weet nog toen ik hier de eerste keer op vakantie was, waren we op jeep safari geweest richting Masca en de Teide enzo. 6 jeepsachter elkaar door de bergen aan het scheuren.. Voor iedere bocht begonnen die alle 6 te tuuten lijk ne zot zodat ze wisten da ze eraan kwamen:lol:

BlackOccult

Legacy Member
Zaterdag in de vroege ochtend vertrekken we met de familie naar Parijs voor een weekendje. :woohoo:

EternalSilence

Legacy Member
Die Gustaf costers - complotten van in 'man bijt hond' zijn echt altijd zalig gevonden :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan