Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

cram zei:
cram zei:
En ik heb de goeie helft)lelijkejongen zei:Black Eyed Peas die naar België komenBeter kan niet!
Fireflies zei:Die hebben daadwerkelijk fans?

waffel zei:Die hebben toch wel al veel muziek uitgebracht. Vele liedjes van hun doen me dan ook terugdenken aan momenten bij het uitgaan![]()
freakykiller zei:Iemand lief zijn en een klein enquête invullen ? (thesistools) 13 vragen + m/v en leeftijd !
http://www.thesistools.com/?qid=99691&ln=ned

freakykiller zei:Iemand lief zijn en een klein enquête invullen ? (thesistools) 13 vragen + m/v en leeftijd !
http://www.thesistools.com/?qid=99691&ln=ned
http://9gag.com/photo/11404_full.jpgwaffel zei:Die hebben toch wel al veel goeie muziek uitgebracht. Vele liedjes van hun doen me dan ook terugdenken aan momenten bij het uitgaan
En @ hierboven Done.

freakykiller zei:Iemand lief zijn en een klein enquête invullen ? (thesistools) 13 vragen + m/v en leeftijd !
http://www.thesistools.com/?qid=99691&ln=ned


cram zei:Effe bekeken en ik zeg doe uw huiswerk zelf.:naughty:
De bedoeling is dat een aantal mensen dit invullen, met alle leerlingen samen moeten we een representatief aantal mensen hebben om tot een conclusie te komen (dit wordt het echte huiswerk dan voor mij
)EazY zei:toch een beetje een bizarre enquête, dorpsgenoot
"De federalisering moet worden doorgedreven tot Vlaanderen en Wallonië onafhankelijk zijn."
waar ga jij naar school?![]()
)Estrebian zei:Ik heb het ingevuld, het is goed dat je het met thesistools hebt gemaakt want via het forum vond ik maar ambetant![]()

Fireflies zei:Fixed. Ik snap niet dat er echt mensen zijn dat dat ook goed vinden. Live trekken die op geen bal, hun teksten evenmin, en dat ze zo'n muziek durven draaien op feestjes is al erg.
)Dr_Drew_ zei:

freakykiller zei:Dat is geen huiswerkDe bedoeling is dat een aantal mensen dit invullen, met alle leerlingen samen moeten we een representatief aantal mensen hebben om tot een conclusie te komen (dit wordt het echte huiswerk dan voor mij.
