freakykiller
Legacy Member
cram zei:
Alé this goed Crammeke, voor u volstaat dat !Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
cram zei:
Alé this goed Crammeke, voor u volstaat dat !Cinnead zei:haren geknipt en pc geformatteerd
Alles voelt zo nieuw aan![]()
waffel zei:

freakykiller zei:Iemand lief zijn en een klein enquête invullen ? (thesistools) 13 vragen + m/v en leeftijd !
http://www.thesistools.com/?qid=99691&ln=ned
(ik kan niet goed Frans, van daar.)Muscleduck zei:Ingevuld, alleen vraag 13: in Wallonië spreek ik Nederlands of Engels(ik kan niet goed Frans, van daar.)
TES ?Tremium zei:Oblivion ontdekt![]()
Fireflies zei:Fixed. Ik snap niet dat er echt mensen zijn dat dat ook goed vinden. Live trekken die op geen bal, hun teksten evenmin, en dat ze zo'n muziek durven draaien op feestjes is al erg.
Dr_Drew_ zei:

ad:freakykiller zei:Veel dank ^^
TES ?
Tremium zei:
freakykiller zei:Iemand lief zijn en een klein enquête invullen ? (thesistools) 13 vragen + m/v en leeftijd !
http://www.thesistools.com/?qid=99691&ln=ned
Sorryfreak zei:Ingevuld ^^

freakykiller zei:Moet ik nu rep-hoer spelen ?
freakykiller zei:Moet ik nu rep-hoer spelen ?
kil911ler zei:Ja, en kheb et ook ingevuld ^^
? Zo moeilijk is dat toch niet om BEIDE te geven
?JoeCatshoe zei:Bwa, gewoon hoer is ook al goed.
ad: