Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Baats

Legacy Member
Adrei zei:
:applause: Proficiat. ^^
Ik heb vandaag mijn 3de les gehad, nog 7 te gaan!

Ik heb vandaag mijn 'schema' doorgekregen, volgende week woensdag begin ik er aan... En tegen 't einde van de Paasvakantie heb ik dan normaal gezien mijn voorlopig rijbewijs :)

Muscleduck

Legacy Member
sinki zei:
Hij zal ook wel niet moeders mooiste zijn. ;)

Grapjurk ;)

Ik zal mij anders verwoorden dan: ik vind die vrouw lelijk. Ik vind het afschuwelijk als je bij een vrouw spieren kan zien, vooral een vrouw met zo'n sixpack. Ik zeg nu niet dat ze voor mij allemaal slappe vodden of magere sprieten moeten zijn maar laat die vrouw 5kg bijkomen en ze is 2x schoner imo.

waffel

Legacy Member
Adrei zei:
:applause: Proficiat. ^^
Ik heb vandaag mijn 3de les gehad, nog 7 te gaan!

Tx, hoe vlot het?

Baats zei:
Ik heb vandaag mijn 'schema' doorgekregen, volgende week woensdag begin ik er aan... En tegen 't einde van de Paasvakantie heb ik dan normaal gezien mijn voorlopig rijbewijs :)

Succes!

Net met mijn pa zijn vijftien jaar oude (hij rijdt met een moto meestal) Swift gereden zonder servostuur :lol: Op benzine, ik was gewend met Diesel. Toch in geslaagd een grote toer te doen zonder al te veel stoten uit te halen :p Gelukkig komt er binnen twee weken in de plaats van de Swift een gloednieuwe Ford Fiesta :applause:

Stancke

Legacy Member
Ging kijken voor een BB 9700 en ze kon de prijs zonder BTW niet berekenen:D

Anoniem04

Legacy Member
Ik kan de 5de mei praktijk gaan doen. Hopen dat ik er van de eerste keer door ben.

Preske

Legacy Member
ik weet niet goed of ik dit als ergernis of glimlach moet indelen.
Ik heb voor hier thuis een verlengingskabel moeten bestellen voor onze nieuwe deurtelefoon (of hoe dat ook noemt).

Vandaag toegekregen.
Dit was de verpakking
Dit zat er in, in vergelijking met de verpakking

Ble$$ed^

Legacy Member
mijn eerste gedacht bij die video was seks

vooral als ze begint te hijgen

a143290

Legacy Member
waffel zei:
Net met mijn pa zijn vijftien jaar oude (hij rijdt met een moto meestal) Swift gereden zonder servostuur :lol: Op benzine, ik was gewend met Diesel. Toch in geslaagd een grote toer te doen zonder al te veel stoten uit te halen :p Gelukkig komt er binnen twee weken in de plaats van de Swift een gloednieuwe Ford Fiesta :applause:

Haha, op een oude fiets moet ge leren rijden he, dan kunt ge het zeker :D Ik heb het geleerd met een 15 jaar oude Renault Twingo. Ook zonder servostuur of andere foefkes :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan