Baats
Legacy Member
Adrei zei::applause: Proficiat. ^^
Ik heb vandaag mijn 3de les gehad, nog 7 te gaan!
Ik heb vandaag mijn 'schema' doorgekregen, volgende week woensdag begin ik er aan... En tegen 't einde van de Paasvakantie heb ik dan normaal gezien mijn voorlopig rijbewijs



Op benzine, ik was gewend met Diesel. Toch in geslaagd een grote toer te doen zonder al te veel stoten uit te halen
Gelukkig komt er binnen twee weken in de plaats van de Swift een gloednieuwe Ford Fiesta :applause:
