Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SlyR

Legacy Member
janman zei:
Gratis sixpack Tauro + glas bij de Humo :D

Snel erbij zijn was nodig volgens de dagbladhandelaar naast mijn kot de boodschap. Om 6 uur deze morgen (met 1 oog open) stond ik er!

Toevallig moest ik vanmorgen mijn trein missen, een uurke wachten en besloot ik dan maar een Humo te kopen om mij bezig te houden. :niceone: Een hele dag moeten rondzeulen met die pinten wel. (Mijn glas kreeg ik niet! Grr) Wist niet eens dat ik er bier bijkreeg, die mens van die winkel hield mij tegen toen ik wou buitengaan :rofl:

Wel dikke fail van de Humo. In hun kalender stond er dat Triggerfinger zaterdag in Diksmuide speelt, ik in volle paniek met het idee dat ik mijn hotel het verkeerde weekend geboekt had. Nee hoor, het optreden is in Duinkerke maar in samenwerking met een vereniging uit Diksmuide :ironic:

Adrei

Legacy Member
Baats zei:
Ik heb vandaag mijn 'schema' doorgekregen, volgende week woensdag begin ik er aan... En tegen 't einde van de Paasvakantie heb ik dan normaal gezien mijn voorlopig rijbewijs :)
Veel succes alvast! Vooral rustig blijven en niet panikeren. ^^

@Dilly: Jij ook veel succes tegen dan!

@Waffel, het wordt met de dag iets beter he. Vanuit de 1ste versnelling vertrekken lukt me al bijna probleemloos, maar op een helling lukt dat iets minder. Voor de rest moet ik goed opletten dat ik links en rechts kijk bij een voorrang.
Lol @ die oude benzine auto. Is ook altijd ffjes wennen als je van zo'n diesel komt, hier ga ik ook met de benzine moeten oefenen en vanuit 1ste versnelling vertrekken is zo'n bitch met de benzine.

Nog een goeie 2 weken en dan heb ik m'n voorlopig ook als alles zonder problemen gaat.

Mephisto

Legacy Member
SlyR zei:
Toevallig moest ik vanmorgen mijn trein missen, een uurke wachten en besloot ik dan maar een Humo te kopen om mij bezig te houden. :niceone: Een hele dag moeten rondzeulen met die pinten wel. (Mijn glas kreeg ik niet! Grr) Wist niet eens dat ik er bier bijkreeg, die mens van die winkel hield mij tegen toen ik wou buitengaan :rofl:
En waarom niet? :unsure:

Scifo

Legacy Member
Adrei zei:
Vanuit de 1ste versnelling vertrekken lukt me al bijna probleemloos, maar op een helling lukt dat iets minder.

Onze ouwe had daar een goed idee op gevonden.

Vertrekken op een helling waar achter mij het (Albert)kanaal was en voor mij de uitweg om terug op de normale weg te geraken. Dus als ik achteruitbolde zat ik int kanaal, ok ik had nog een 'redelijke' marge maar toch!

Falen was geen optie! :cry:

ng

Legacy Member
Scifo zei:
Onze ouwe had daar een goed idee op gevonden.

Vertrekken op een helling waar achter mij het (Albert)kanaal was en voor mij de uitweg om terug op de normale weg te geraken. Dus als ik achteruitbolde zat ik int kanaal, ok ik had nog een 'redelijke' marge maar toch!

Falen was geen optie! :cry:

Verantwoord. :s:s:s:s

sink

Legacy Member
het feit dat er in de nieuwe firefox 3.6.2 bij het afsluiten van de browser een waarschuwing wordt gegeven ivm lopende downloads, vroeger gebeurde het regelmatig dat downloads zo verkloot werden, en ik opnieuw mocht beginnen :)

stoomboot

Legacy Member
Adrei zei:
Vanuit de 1ste versnelling vertrekken lukt me al bijna probleemloos

Is er nog een andere manier om gemakkelijker te vertrekken dan in 1ste versnelling?

Baats

Legacy Member
Adrei zei:
Veel succes alvast! Vooral rustig blijven en niet panikeren. ^^

@Dilly: Jij ook veel succes tegen dan!

@Waffel, het wordt met de dag iets beter he. Vanuit de 1ste versnelling vertrekken lukt me al bijna probleemloos, maar op een helling lukt dat iets minder. Voor de rest moet ik goed opletten dat ik links en rechts kijk bij een voorrang.
Lol @ die oude benzine auto. Is ook altijd ffjes wennen als je van zo'n diesel komt, hier ga ik ook met de benzine moeten oefenen en vanuit 1ste versnelling vertrekken is zo'n bitch met de benzine.

Nog een goeie 2 weken en dan heb ik m'n voorlopig ook als alles zonder problemen gaat.

Moet wel lukken.. Ik hoop gewoon dat die eerste lessen ergens op een private grond ofzo zijn, anders sta ik niet in voor de gevolgen... Maar dat zal wel zeker ? :)

Adrei

Legacy Member
Baats zei:
Moet wel lukken.. Ik hoop gewoon dat die eerste lessen ergens op een private grond ofzo zijn, anders sta ik niet in voor de gevolgen... Maar dat zal wel zeker ? :)
1ste les moet ge direct de baan op, bij mij was dat toch zo. Dan moet ge alleen sturen en pinkeren, na een uur legt hij u vanal uit en mag je zelf rijden. Maar zeker niet in drukke straten of kruispunten. :p
Zo erg was het niet, 't was erger voor m'n t-shirt die bezweet was.

waffel

Legacy Member
Adrei zei:
1ste les moet ge direct de baan op, bij mij was dat toch zo. Dan moet ge alleen sturen en pinkeren, na een uur legt hij u vanal uit en mag je zelf rijden. Maar zeker niet in drukke straten of kruispunten. :p
Zo erg was het niet, 't was erger voor m'n t-shirt die bezweet was.

:lol: Mijn rug is ook altijd vochtig na een les.

Eerste les was idd sturen en leren aanzetten. Tweede les in stad rondrijden. Derde les remmen op de motor en aanzetten vanuit een helling. Vierde les manoeuvres(parkeren en draaien in een straat). Vijfde les snelweg. Alle andere lessen herhaling en rijden rijden en nog eens rijden!!!

Zo zit het ongeveer in elkaar. Bij elke lesgever ligt dat natuurlijk een beetje anders naargelang de leerlings progressie.

Gromme

Legacy Member
Verwachtte me, na mijn breuk, niet snel aan een nieuwe ontmoeting en dacht dus wel even te kunnen genieten van het vrijgezellenleven.

Maar ik ben dankzij een gemeenschappelijke vriendin, afgelopen weekend het mooiste meisje dat ik ooit al heb gezien tegengekomen.

Ergernis is wel:

Mijn vriendin (een vriendin) zegt dat ik ermee moet oppassen. Het is geen makkelijke, heeft heel veel aandacht nodig en heeft al wat hartjes gebroken (en ik dacht dan: Ja, typische een vrouw hé)

Maar echt, zo knap....die zaterdagavond uren zitten praten en zwanzen en toen ik thuis was heb ik geen oog kunnen dichtdoen. :-)

maximvdb

Legacy Member
Gromme zei:
Verwachtte me, na mijn breuk, niet snel aan een nieuwe ontmoeting en dacht dus wel even te kunnen genieten van het vrijgezellenleven.

Maar ik ben dankzij een gemeenschappelijke vriendin, afgelopen weekend het mooiste meisje dat ik ooit al heb gezien tegengekomen.

Ergernis is wel:

Mijn vriendin (een vriendin) zegt dat ik ermee moet oppassen. Het is geen makkelijke, heeft heel veel aandacht nodig en heeft al wat hartjes gebroken (en ik dacht dan: Ja, typische een vrouw hé)

Maar echt, zo knap....die zaterdagavond uren zitten praten en zwanzen en toen ik thuis was heb ik geen oog kunnen dichtdoen. :-)


een beetje verliefd :music:

Baats

Legacy Member
waffel zei:
:lol: Mijn rug is ook altijd vochtig na een les.

Eerste les was idd sturen en leren aanzetten. Tweede les in stad rondrijden. Derde les remmen op de motor en aanzetten vanuit een helling. Vierde les manoeuvres(parkeren en draaien in een straat). Vijfde les snelweg. Alle andere lessen herhaling en rijden rijden en nog eens rijden!!!

Zo zit het ongeveer in elkaar. Bij elke lesgever ligt dat natuurlijk een beetje anders naargelang de leerlings progressie.

Ojee.. Ik ga daar toekomen als complete 'noob' (de papa wil mij niet in zijn auto..). Maar bon, voor dat geld mogen ze het mij wel deftig leren zekers!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan