Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Preske zei:ik weet niet goed of ik dit als ergernis of glimlach moet indelen.
Ik heb voor hier thuis een verlengingskabel moeten bestellen voor onze nieuwe deurtelefoon (of hoe dat ook noemt).
Vandaag toegekregen.
Dit was de verpakking
Dit zat er in, in vergelijking met de verpakking

waffel zei:2 maart begonnen zonder 1 minuut rijervaring. Een dikke drie weken later en ik kan rijden. Je zit niet te niksen in die lessen hoorEnigste tip die ik kan geven is: be cool. Alles opt gemak doen, laat je niet opjagen. Niet door de instructeur noch door het verkeer. Dan komt alles wel goed
![]()
Is het trouwens enkel bij de auto's van de rijschool waar je je ambriage loslaat en automatisch vooruit gaat (zonder gas te geven dus) ?
NiXiE zei:nee, das trouwens de instructeur die mee gas geeft ook ze
heb ik voorgehad dus ik wist ni da ge beetje gas moest geven als ge ambriage losliet...

PinkyNTheBrain zei:
fout, dat is bij de meeste diesels zo, bij de meeste kleine naftjes gaat dit niet lukken.UrbanusVanAnus zei:lol, nee
dat is bij andere auto's ook![]()
TheFuckingDutchman zei:ik neem aan dat dat nep is?

brechen zei:fout, dat is bij de meeste diesels zo, bij de meeste kleine naftjes gaat dit niet lukken.
UrbanusVanAnus zei:ah, heb alleen nog maar met diesel gereden
wist dat niet
brechen zei:fout, dat is bij de meeste diesels zo, bij de meeste kleine naftjes gaat dit niet lukken.
Voor al diegenen die denken dat Prins Filip een domoor is : informeer U voordat U zelf dommigheden schrijft. Van mij mogen al die "intelligente" burgers eens komen tonen hoe zij met een F16 overweg kunnen, of een helicopter als ze het vorige niet zien zitten. Wie van jullie heeft een diploma van de Stanford universiteit ??? Wees verdorie blij dat de Prins een actievere rol wil, dan kan hij tenminste bewijzen dat hij meer pijlen op zijn boog heeft dan dat iedereen vermoedt. Of hebben jullie liever een "Sarkozy " die Zonnekoning speelt ? Of een Berlusconi ?

met mijnen 2.0 moet ge dat zo tergend traag laten komen of ge valt stil, dus kzie der het nut nie van inComputerVISTA zei:Als ge wa voorzichtig zijt gaat da bij elke auto, ik kon m'n 2.0 benzine zonder probs de bergen in G'bergen op laten bollen met enkel de ambriage te lossen.

brechen zei:fout, dat is bij de meeste diesels zo, bij de meeste kleine naftjes gaat dit niet lukken.
Ik kan het met onze Twingo.
brechen zei:met mijnen 2.0 moet ge dat zo tergend traag laten komen of ge valt stil, dus kzie der het nut nie van in![]()

skillsa143290 zei:SkillsIk kan het met onze Twingo.
OT: Ge leert voor een examen en geeft de hoop op omdat het te moeilijk is, en dan blijkt het examen mega simpel te zijn![]()
ik kan dat ook met iedere auto, maar tgaat zo immens traag dat belachelijk is... met nen diesel gaat dat vlot genoeg om aan de lichten aan te zetten, met de meeste naftes niet.dat spreekt voor zich!ComputerVISTA zei:Maar het kan! Leugenaar!
Uiteraard is naft wel beter![]()
lennertldr zei:macbook pro kunnen kopen voor niet veel geld:applause:
maximvdb zei:een beetje verliefd![]()