Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nixie

Legacy Member
waffel zei:
2 maart begonnen zonder 1 minuut rijervaring. Een dikke drie weken later en ik kan rijden. Je zit niet te niksen in die lessen hoor :) Enigste tip die ik kan geven is: be cool. Alles opt gemak doen, laat je niet opjagen. Niet door de instructeur noch door het verkeer. Dan komt alles wel goed :cool:

Is het trouwens enkel bij de auto's van de rijschool waar je je ambriage loslaat en automatisch vooruit gaat (zonder gas te geven dus) ?

nee, das trouwens de instructeur die mee gas geeft ook ze
heb ik voorgehad dus ik wist ni da ge beetje gas moest geven als ge ambriage losliet...

Belgianbonzai

Legacy Member
NiXiE zei:
nee, das trouwens de instructeur die mee gas geeft ook ze
heb ik voorgehad dus ik wist ni da ge beetje gas moest geven als ge ambriage losliet...

niet luisteren naar NiXie, dat gaat wel


maar voor die 2km/uur dat ge er mee kunt halen kunde al even goe gas geven... ;)

UrbanusVanAnus

Legacy Member
brechen zei:
fout, dat is bij de meeste diesels zo, bij de meeste kleine naftjes gaat dit niet lukken.

ah, heb alleen nog maar met diesel gereden
wist dat niet

Remi

Legacy Member
UrbanusVanAnus zei:
ah, heb alleen nog maar met diesel gereden
wist dat niet

'k rij met nen diesel op't werk...
die trekken zichzelf echt wel voort...
zelfs in 2de kunde rustig uw beide voeten op't dashbord hangen...
(als ge klein beentjes hebt)

't is echter niet aangewezen ;-)

Op de rijschool hadden ze me trouwens aangeleerd om bij een rood licht de ambriage in te duwen en in 1ste te blijven wachten. Eenmaal je de feeling hebt om uit neutraal te starten zou ik dat toch doen.
Als je in 1ste staat te wachten en je moet je voet even lossen van de pedaal schiet je altijd wat naar voor, val je ofwel stil, ofwel rij je op relantie tegen je voorligger.

Brecht

Legacy Member
met de camionet kan ik gewoon alle vitessen doorlopen in ralenti zenne :p krijd dan ergens 50 ofzo in 6de, zonder aan de gas te komen

ComputerVISTA

Legacy Member
brechen zei:
fout, dat is bij de meeste diesels zo, bij de meeste kleine naftjes gaat dit niet lukken.


Als ge wa voorzichtig zijt gaat da bij elke auto, ik kon m'n 2.0 benzine zonder probs de bergen in G'bergen op laten bollen met enkel de ambriage te lossen.

Remi

Legacy Member
Voor al diegenen die denken dat Prins Filip een domoor is : informeer U voordat U zelf dommigheden schrijft. Van mij mogen al die "intelligente" burgers eens komen tonen hoe zij met een F16 overweg kunnen, of een helicopter als ze het vorige niet zien zitten. Wie van jullie heeft een diploma van de Stanford universiteit ??? Wees verdorie blij dat de Prins een actievere rol wil, dan kan hij tenminste bewijzen dat hij meer pijlen op zijn boog heeft dan dat iedereen vermoedt. Of hebben jullie liever een "Sarkozy " die Zonnekoning speelt ? Of een Berlusconi ?

Een reactie op een artikel uit de GVA over het feit dat Boudewijn Albert niet op de troon wilde, maar wel Filip. :rofl:

Brecht

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Als ge wa voorzichtig zijt gaat da bij elke auto, ik kon m'n 2.0 benzine zonder probs de bergen in G'bergen op laten bollen met enkel de ambriage te lossen.
met mijnen 2.0 moet ge dat zo tergend traag laten komen of ge valt stil, dus kzie der het nut nie van in :p

a143290

Legacy Member
brechen zei:
fout, dat is bij de meeste diesels zo, bij de meeste kleine naftjes gaat dit niet lukken.

Skills ;) Ik kan het met onze Twingo.

OT: Ge leert voor een examen en geeft de hoop op omdat het te moeilijk is, en dan blijkt het examen mega simpel te zijn :D

ComputerVISTA

Legacy Member
brechen zei:
met mijnen 2.0 moet ge dat zo tergend traag laten komen of ge valt stil, dus kzie der het nut nie van in :p

Maar het kan! Leugenaar!

Uiteraard is naft wel beter :unsure:

Brecht

Legacy Member
a143290 zei:
Skills ;) Ik kan het met onze Twingo.

OT: Ge leert voor een examen en geeft de hoop op omdat het te moeilijk is, en dan blijkt het examen mega simpel te zijn :D
skills :rofl: ik kan dat ook met iedere auto, maar tgaat zo immens traag dat belachelijk is... met nen diesel gaat dat vlot genoeg om aan de lichten aan te zetten, met de meeste naftes niet.
ComputerVISTA zei:
Maar het kan! Leugenaar!

Uiteraard is naft wel beter :unsure:
dat spreekt voor zich!

Marginal0

Legacy Member
maximvdb zei:
een beetje verliefd :music:

ja idd. maar met zo'n types kunde den uitslag al bijna voorspellen. da zijn zo van die players, maar dan de female equivalent. (help me out herre)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan