Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SlyR zei:
Iemand zei:5 jaar na de hype ook op de allstarskar gesprongen (h)
kzien er om op te eten uit
.
. Ze zijn wel snel kapot in vergelijking met mijn vorige schoenen vind ik, al gaat mijn paar van nu al 8 maand mee, en dat kan je dan als een gelegenheid om eens een andere kleur te nemen van All Stars zien
. Al vind ik mijn huidige, de navy blauw kleur, toch wel de mooiste.Karre zei:All Stars zijn dan ook mooie schoenen die je op zo goed als bij alles kan dragen. Ze zijn wel snel kapot in vergelijking met mijn vorige schoenen vind ik, al gaat mijn paar van nu al 8 maand mee, en dat kan je dan als een gelegenheid om eens een andere kleur te nemen van All Stars zien
. Al vind ik mijn huidige, de navy blauw kleur, toch wel de mooiste.
PinkyNTheBrain zei:Ik vind dat dus echt meisjes schoenen...
PinkyNTheBrain zei:Ik vind dat dus echt meisjes schoenen...
ne neg..maximvdb zei:nu nog iemand voor em te dragen![]()

Ja dat zien er zeer degelijke schoenen uit. Naar wat ik gelezen heb, zijn ze effectief zo duurzaam enal.Baats zei:Allstars zijn dan ook de beste schoenen ter wereld. Van kleren trek ik mij niks aan.

Die heb ik ook, maar dan de lage versie ::Karre zei:All Stars zijn dan ook mooie schoenen die je op zo goed als bij alles kan dragen. Ze zijn wel snel kapot in vergelijking met mijn vorige schoenen vind ik, al gaat mijn paar van nu al 8 maand mee, en dat kan je dan als een gelegenheid om eens een andere kleur te nemen van All Stars zien
. Al vind ik mijn huidige, de navy blauw kleur, toch wel de mooiste.
Kijkt naar het KO album.KO zei:Hahahaha
Converse schoenen :')

Iemand zei:5 jaar na de hype ook op de allstarskar gesprongen (h)
kzien er om op te eten uit

Het was een soort noodzaak. Ik heb steunzolen en die pasten niet echt in andere schoenen. Bij deze kon ik dat gelijmd zoolke er makkelijk uit halen.GammaGamer zei:Allstars zijn mss wel toffe schoenen maar ook de beste schoenen als je je voeten om zeep wilt helpen![]()

hahaPreske zei:in sommige landen zijn mestkevers inderdaad een delicatesse
![]()


Maar gewoon omdat ik niet graag van schoenen wissel. Die zien dan de eerste weken 'te nieuw' uit voor mij, dan blinken die nog hard en zijn ze overdreven wit. Ik draag liever vuile 'gedragen' schoenen (raar maar waar)
Mephisto zei:ne neg..
Ja dat zien er zeer degelijke schoenen uit. Naar wat ik gelezen heb, zijn ze effectief zo duurzaam enal.![]()