Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mephisto

Legacy Member
Baats zei:
Ik doe zeer gemakkelijk een half jaar(en een jaar is echt niet overdreven..) met een paar, en dat voor een goeie €35-40 euro. Dat zijn zeer degelijke schoenen maar je moet ze dan ook niet in een hakselmolen gooien he..

En trouwens, zo'n afgesleten converse zijn echt zalig :applause:
Die zien er (objectief gezien) toch niet bepaald degelijk uit? Bovendien heb ik al vaak genoeg gelezen dat mensen hun all stars vrij snel verslijten. Maar ge moogt die van mij dragen ze. :hug:
Ik loop ook rond met schoenen van Le Coq, die zijn ook niet van een super kwaliteit, maar dat hoor je mij dan ook niet zeggen. :)

Baats

Legacy Member
Mephisto zei:
Die zien er (objectief gezien) toch niet bepaald degelijk uit? Bovendien heb ik al vaak genoeg gelezen dat mensen hun all stars vrij snel verslijten. Maar ge moogt die van mij dragen ze. :hug:
Ik loop ook rond met schoenen van Le Coq, die zijn ook niet van een super kwaliteit, maar dat hoor je mij dan ook niet zeggen. :)

Bwa ja, ik heb al veel verschillende merken en soorten gedragen.. Maar sinds ik voor 't eerst all-stars heb gedragen... :love:, ik draag niets anders meer, buiten voor sport en chique dinges ofcourse.
Die kwaliteit is echt super imo. Die schoenen zijn dan ook zo 'simpel' dat er gewoon moeilijk iets minder kan zijn aan die schoenen.

Mephisto

Legacy Member
Ieder zijn meug, we zullen het daar op houden. :woohoo:
Wat ik wel niet snap, hoe doen mensen het met 1 paar? Als je afwisselt slijten je schoenen minder snel, en ik denk dat dat ook beter is voor je voeten/schoenen (keer ontluchten enzo :p).

Baats

Legacy Member
Mephisto zei:
Ieder zijn meug, we zullen het daar op houden. :woohoo:
Wat ik wel niet snap, hoe doen mensen het met 1 paar? Als je afwisselt slijten je schoenen minder snel, en ik denk dat dat ook beter is voor je voeten/schoenen (keer ontluchten enzo :p).

Ik heb er 3 (één paar is wel echt versleten, <3), dus ik wissel die af en toe af. Voor mijn voeten zal het wel niet veel uitmaken want de vorm blijft hetzelfde :p


O, en in de zomer ga ik resoluut voor de flipflops hoor :applause:

GaMe®

Legacy Member
Mephisto zei:
Ieder zijn meug, we zullen het daar op houden. :woohoo:
Wat ik wel niet snap, hoe doen mensen het met 1 paar? Als je afwisselt slijten je schoenen minder snel, en ik denk dat dat ook beter is voor je voeten/schoenen (keer ontluchten enzo :p).

Chanse hebben met het paar schoenen dat je koopt, ik heb 2j geleden schoenen van lecock ofzoiets gekocht, kostten meer dan 100€, maar na 2j zijn ze nog altijd niet versleten. Ik draag ze dagelijks en mijn voeten stinken nog altijd niet :p Ook gebruik ik ze zelfs om te sporten (mtb) Alleen zijn ze eigenlijk 'te dun' om in de winter te dragen want ik heb verdomme dikwijls kou tenen gehad op de voetbal deze winter. Dan is't wel ff doorbijten :)

GaMe®

Legacy Member
Baats zei:
O, en in de zomer ga ik resoluut voor de flipflops hoor :applause:

Haha, mijn flip flops liggen ook al klaar !!! :bow: Wel om alleen thuis te dragen.. Is da nie onhandig om daarmee op straat te komen?

Tremium

Legacy Member
GaMe® zei:
Haha, mijn flip flops liggen ook al klaar !!! :bow: Wel om alleen thuis te dragen.. Is da nie onhandig om daarmee op straat te komen?

'k Heb de mijn vandaag al aangehad :cool:

Baats

Legacy Member
GaMe® zei:
Haha, mijn flip flops liggen ook al klaar !!! :bow: Wel om alleen thuis te dragen.. Is da nie onhandig om daarmee op straat te komen?

Bwa, ik ga daar heus niet dagelijks mee over 't straat sjollen ze, maar als't zo een warme zomerdag en je alleen maar zin hebt om loom rond te slenteren zijn die flops echt :bow:.

Zorba

Legacy Member
Uit de 'mijn ergernis van vandaag' draad:

Albireo zei:
ne scheet gelaten en achteraf tot de vaststelling gekomen dat dat niet alleen maar wat lucht was...

shit...:sop: al bleek het eigenlijk vooral om slijm te gaan dus de schade is beperkt gebleven


:)

e.House

Legacy Member
Kleine friet met mayonaise +2 frikandellen+ blikje frisdrank op de kosten van Kuleuven gaan eten. Experimenten :applause:

Tremium

Legacy Member
Ik ontdek net dat je lyrics op je iPod kan zetten :unsure:. Dit heb ik pas na anderhalf jaar door natuurlijk :lol:.

sw1ss zei:
Flip flops zijn voor vrouwen en homo's :unsure:

:naughty:
*****

Tremium

Legacy Member
midas zei:
Serieus? How?

In iTunes rechtsklikken op een liedje, dan op 'Info tonen' klikken, dan naar de tab 'Songtekst' gaan en daar de lyrics in plakken :unsure:.
Als je dan in je iPod naar een liedje gaat en je laat het afspelen, kan je zo met die middenste knop naar de lyrics scrollen in het liedje.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan