Mephisto
Legacy Member
Die zien er (objectief gezien) toch niet bepaald degelijk uit? Bovendien heb ik al vaak genoeg gelezen dat mensen hun all stars vrij snel verslijten. Maar ge moogt die van mij dragen ze.Baats zei:Ik doe zeer gemakkelijk een half jaar(en een jaar is echt niet overdreven..) met een paar, en dat voor een goeie €35-40 euro. Dat zijn zeer degelijke schoenen maar je moet ze dan ook niet in een hakselmolen gooien he..
En trouwens, zo'n afgesleten converse zijn echt zalig :applause:

Ik loop ook rond met schoenen van Le Coq, die zijn ook niet van een super kwaliteit, maar dat hoor je mij dan ook niet zeggen.

, ik draag niets anders meer, buiten voor sport en chique dinges ofcourse.
).
Wel om alleen thuis te dragen.. Is da nie onhandig om daarmee op straat te komen?
al bleek het eigenlijk vooral om slijm te gaan dus de schade is beperkt gebleven


.