Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gromme

Legacy Member
maximvdb zei:
een beetje verliefd :music:

JoeCatshoe zei:
Allez, proficiat, en veel succes :)
Het zit soms in de kleinste hoekskes. Ik zit hier ondertussen al meer dan een half jaar na dat het uit geraakt is met mijn (eerste) lief, is niet altijd even simpel om optimistisch te blijven.

Recipe4hate zei:
Kom ze kerel, ni zwanzen! En als ge ni zwanst, willen wij harde bewijzen! Pics pics en niets anders dan pics! (van dat meisje, niet van u terwijl ge niet kunt slapen)

Een foto ga ik niet meteen posten, denk ik.

Ondertussen wel al een bummer want ze is blijkbaar sinds vandaag terug samen met haar ex. :(

Karre

Legacy Member
KO zei:
Hahahaha

Converse schoenen :')

We zullen maar over je gemaakte foto zwijgen zeker? :) Stylezzzz yeah!

Iemand zei:
Die heb ik ook, maar dan de lage versie ::


Kijkt naar het KO album.

Nevermind :unsure:

Ik vind de hoge versies toch mooier dan de lage versies :p.

GammaGamer zei:
Allstars zijn mss wel toffe schoenen maar ook de beste schoenen als je je voeten om zeep wilt helpen :)

Bwah, ik dacht dat skateschoenen nog slechter voor de voeten waren.

Joeshoe

Legacy Member
Karre zei:
Bwah, ik dacht dat skateschoenen nog slechter voor de voeten waren.

Hmm ik vind skateschoenen super goed zitten eigenlijk. Waarom zouden die slecht voor de voeten zijn?

Muscleduck

Legacy Member
Ik heb 3 jaar oude skateschoenen en dat zijn echt gelijk sloffen. Helemaal ingelopen en soms als ik neerzit moet ik naar mijn voeten kijken om door te hebben dat ik ze aan heb :)
Alleen zijn ze mss te veel ingelopen want tegenwoordig voel ik elk steentje waar ik over loop.

Karre

Legacy Member
JoeCatshoe zei:
Hmm ik vind skateschoenen super goed zitten eigenlijk. Waarom zouden die slecht voor de voeten zijn?

Omdat je er, ik ben niet zeker maar dacht ik toch, platvoeten van krijgt.

Proim

Legacy Member
Karre zei:
Omdat je er, ik ben niet zeker maar dacht ik toch, platvoeten van krijgt.
Voor zover ik weet klopt dit.

All Stars heb ik persoonlijk nooit iets aan gevonden.

Plutus

Legacy Member
sw1ss zei:
Flip flops zijn voor vrouwen en homo's :unsure:
Komaan, die dingen zijn zalig om te dragen bij warm weer :p
Vorig jaar zo'n schoon paar gekocht van Mexx, in bruin leder. Can't wait tot ik ze weer kan dragen!

Muismat

Legacy Member
Videozone

Haha. " Ge moet toch aan iets sterven ", en " nen GSM in u broekzak veroorzaakt ook kanker ". De einsteins van morgen zijn weer present!:ironic:

Karre

Legacy Member
Muismat zei:
Videozone

Haha. " Ge moet toch aan iets sterven ", en " nen GSM in u broekzak veroorzaakt ook kanker ". De einsteins van morgen zijn weer present!:ironic:

"In het begin is het spannend en leuk." Amai zeg, word ik verslaafd of niet, wat spannend!

Shyheim

Legacy Member
'k heb schoenen van Everlast... gaan al anderhalf jaar mee ofzo, krijgt ge gewoon ni kapot. :)

nuja, heb zo'n zestal paar schoenen staan, dus 't is niet dat ik ze alle dagen draag... meest gedragen overdag zijn mijn ecko unltd. schoenen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan