Archief - Je glimlach van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Muscleduck

Legacy Member
Jongens toch zijn er nog altijd mensen die denken dat de aarde opwarmt en dat dat onze schuld is en al die zever? :s

Estrebian

Legacy Member
Iemand die ik half en half ken die sinds zaterdag een relatie heeft met een meisje, postte tot vandaag op elke wijziging van de status van relaties van andere mensen op Facebook telkens het zinnetje 'join the club!'. Nu staat er bij hem 'x heeft zijn status veranderd van "een relatie" naar "vrijgezel" '.

Ik heb enorm veel zin om te reageren met "join the club!" :p

Roald

Legacy Member
Muscleduck zei:
Jongens toch zijn er nog altijd mensen die denken dat de aarde opwarmt en dat dat onze schuld is en al die zever? :s
De aarde warmt op dit moment ook op. En er is een duidelijke relatie tussen meer broeikasgassen in de lucht en een steiging van de temperatuur...

OT: Eindelijk doopcertificaat gekregen van studentenvereniging, ik kijk al uit naar de doop volgend jaar :D

a143290

Legacy Member
Roald zei:
De aarde warmt op dit moment ook op. En er is een duidelijke relatie tussen meer broeikasgassen in de lucht en een steiging van de temperatuur...

De aarde heeft altijd al opgewarmd en afgekoeld. Ligt het niet aan ons dan ligt het wel aan vulkanen, ligt het daar niet aan zal het wel aan weer iets anders liggen,... Maar neen, de mens is een supersoort die hele klimaten kan veranderen en haar eigen uitsterven kan tegengaan. lol.

Muscleduck

Legacy Member
Sowieso, ALS de aarde al aan het opwarmen is, kan de mens daar idd niks aan doen zoals a143290 zegt, dat is echt onzin imo. En dan nog... we gaan ff temperaturen bekijken van 150 jaar geleden ofzo... terwijl we weten dat er ijstijden zijn geweest van miljoenen jaren... alsof daar zo geen fluctuaties in hebben gezeten.

Baats

Legacy Member
Estrebian zei:
Iemand die ik half en half ken die sinds zaterdag een relatie heeft met een meisje, postte tot vandaag op elke wijziging van de status van relaties van andere mensen op Facebook telkens het zinnetje 'join the club!'. Nu staat er bij hem 'x heeft zijn status veranderd van "een relatie" naar "vrijgezel" '.

Ik heb enorm veel zin om te reageren met "join the club!" :p

Doen.

En van die opwarming van de aarde - en zeker dat het onze schuld is - geloof ik ook al lange tijd niets meer

Selderijstok

Legacy Member
Tante ging vorige week naar Chicago en komt ze wel Tom Waes tegen zeker.Hij staat echt marginaal op die foto :D

Audiosleef

Legacy Member
PersonalJesus zei:
toch eens de overstap gemaakt naar de uitgebreide versie van winamp (ben nogal een gewoontedier), man, wat een verademing :love:

Is daar dan zoveel anders aan? En is dat niet betalend? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan