Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Audiosleef zei:Is daar dan zoveel anders aan? En is dat niet betalend?![]()
), het oogt best oké, een sobere popup telkens een nieuw liedje begint ... allemaal nieuw voor mij 
Musilitar zei:Het weer!
Eindelijk een excuus om mijn enorm zalige zonnebril te dragen, hmm...
'k moet mij ook eens een zonnebril halen 
Savage zei:Man man, hoe flauw iets soms toch kan zijn ...
YouTube - fresh prince death metal
vooral 0:22
En ik denk dat filmpje hier al ettelijke malen gepasseerd is, maar die ganse brutal-reeks blijf ik hilarisch vinden.
PersonalJesus zei:pic?'k moet mij ook eens een zonnebril halen
![]()
).Musilitar zei:http://www.eyeweartalk.com/wp-content/uploads/2008/12/ray-ban-aviator-sunglasses-rb-3026.jpg
Ongeveer zo een, maar een beetje anders.
Ik weet het, typisch, maar ik vind die zo leuk om te dragen en vind van mezelf dat ik daar redelijk goed mee sta. (Pech als het niet zo is).
Paar leuke reacties gehad, altijd bonus!
tof als ge daar mee staat alleszins, wordt niet echt oudTheFuckingDutchman zei:Kom net terug van laserquesten. 1e geworden![]()
TheFuckingDutchman zei:Nee ik moest tegen 19 belgen![]()
Scifo zei:Benidorm Bastards![]()
