Sk8erMatty
Legacy Member
Ik ga dit jaar gaan snowboarde me mate in Italië voor de 2e maal, da's echt super om zo je kerst te kunnen vieren. en met nieuwjaar zit ik dan gezellig thuis met m'n moeder en zus te vieren. Dan doen we zo fondue of zo, zodat moederlief niet telkens in de keuken moet staan maar dat ze lekker kan meegenieten van de sfeer ^^ en derna doen we dan de felbeheerde cadeautjes open
. Ik weet niet wat ik dit jaar zal krijgen, ben wel benieuwd. zelf ben'k ook altijd zo enthousiast als je je huis kan beginnen versieren, 'k vin da altijd super, al die lichtjes en die muziek en ast buiten dan zo sneeuwt, dan krijgde echt zo'n gevoel van " 't leven is toch super " ('k krijg der zelf kiekevel van
)
. Ik weet niet wat ik dit jaar zal krijgen, ben wel benieuwd. zelf ben'k ook altijd zo enthousiast als je je huis kan beginnen versieren, 'k vin da altijd super, al die lichtjes en die muziek en ast buiten dan zo sneeuwt, dan krijgde echt zo'n gevoel van " 't leven is toch super " ('k krijg der zelf kiekevel van
)