Archief - Kerstmis, Oudejaar: wat ga jij vragen?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boris Barowski

Legacy Member
mja, gij zijt dan ook een verwend nest met een veel te grote familie :p

grapken he :p

nog geen flauw idee wak ga doen op nieuwjaar, mss hier in leuven blijven, ter zal wel iets te doen zijn:)

Starrk

Legacy Member
Commerciële toestand of niet, die ene week van kerstmis tot nieuwjaar is voor mij meestal het hoogtepunt van het jaar. De sfeer, de familiale gezelligheid, de feestjes...alles gewoon.

Ik word spontaan hyperactief als mijn pa de kerstboom in huis haalt en de versierpartij kan beginnen. Kerstmis heeft bij ons een 'oude' traditie van zeer uitbundig gevierd te worden.
Nieuwjaar is dan weer weggaan en u amuseren :p

Quilombo

Legacy Member
DekadeZ zei:
die ene week van kerstmis tot nieuwjaar is voor mij meestal het hoogtepunt van het jaar. De sfeer, de familiale gezelligheid, de feestjes...alles gewoon.

wtf :wtf:
da zou 'k mij écht nie kunne inbeelden dat dat het hoogtepunt van t jaar zou zijn voor mij, maar ik ben dan ook niet echt "close" met mn familie ;p

Cazzz

Legacy Member
Quilombo zei:
wtf :wtf:
da zou 'k mij écht nie kunne inbeelden dat dat het hoogtepunt van t jaar zou zijn voor mij, maar ik ben dan ook niet echt "close" met mn familie ;p

Ik moet toch ook toegeven dat mijn smile op mijn gezicht nog breder wordt wanneer die periode aanbreekt :) dit jaar misschien iets minder omdat ik dan midden in mijn blok zit maar ja.. :p

hybrid

Legacy Member
Grappig hoe sommige mensen andere mensen afbreken omdat ze meer krijgen, het kan subtieler jongens :p

Defkes

Legacy Member
|XcW| zei:
Uhm, eventjes opsommen:

Sinterklaas: Niks
Kerstmis: Niks
Nieuwjaar: Niks

Waarom nie? Als ik iets wil tijdens het jaar door, dan vraag ik da. Dan krijg ik da meestal wel ook. Persoonlijk vind ik al die commerciele feestdagen maar 1 grote bullshit. Waarom? Omdat er ieder jaar x aant euro's de deur uitgaan gewoon omdat 1 iemand die dag heeft uitgevonden. Maarja :p

Voila. My thoughts exactly.

roslar

Legacy Member
dakantochnie zei:
Er moet toch _een_ manier zijn waarop je je ouders veel geld gekost hebt? :p

Bs

Rijbewijs zelf betaald
Studies zelf betalen
Roken, uitgaan, eten op school, anders, auto zelf betaald
Sinterklaas, Kerstdag, Nieuwjaar, verjaardag = niets!

Ik doe al vanaf mijn 14 jaar strontwerken en alle weekends werken.
En dan in de week studeren.

Dan ken je de waarde van geld!

Maar ik ga niemand aanvallen omdat ze meer geld krijgen ofzo.
Sommigen besteden hun geld gewoon anders en hebben daarvoor geen rijkere ouders.

Soit :unsure:

Ik koop dus mijn eigen cadeaus. Deze feestdagen, nen gps, nen loopband en een boek Koken voor dummies :D

Raukaris

Legacy Member
Dirty_Col zei:
Geboortedag van Jezus staat niet vast, maar het is zeker niet op 25 december.

Datum maakt niet uit, al was het op den 2de juli het zou blijven gevierd worden en heeft dan ook geen effect op de uitspraak dat kerstmis is "uitgevonden" door 1 of andere vent.

phixiuZ

Legacy Member
Goeie examens doen en dan zal ik wel zien wat er mij te wachten staat :p.

BleedingCrowd

Legacy Member
bij mij zal 't gewoon een kleinigheidje zijn , ik ben al tevreden als mijn pa ervoor zorgt dat mijn auto in orde is voor de keuring in januari (ben pas een maand bezig met te leren autorijden) , ik heb me een ford fiesta van 't jaar 1993 , 1300cc zelf betaald van mijn vakantiewerk dusja dan zijt ge er redelijk trots op :)

EDIT : rijlessen heb ik zelf ook betaald , 20 uren rijlessen maar ik moet ze nog krijgen want de rijschool bij ons zit vol :(

GuntherDW

Legacy Member
mobo da een AMD 64 X2 ondersteunt me nog een ouderwets AGP slot (of kmoe een AGP->PCI-eX converter hebbe :p, kheb atm een 6800 GT 256MB en kga daar ni opnieuw zoveel geld tege smijte ze)
, een AMD X2 E6 4600+ of 4800+ da erbij hoort (:p) en een GB of 2 DDR2 ram (4x512 ofzo)
ja i'm expensive :p, ma alles in deze pc is wel 'goe', buiten die dingen, specs kunde zien in sigje ofzo

FuLcRuM

Legacy Member
wat ga ik vragen?

lol...

Niets, want ik werk en ik ben geen verwend nest dat alles kreeg vroeger ;)
Ik verafschuw het concept in zijn geheel...
*Woohoow, er is een feestdag: gimme gimme gimme!
-Welke feestdag is het en voor wat staat die?
*Dunno, don't care

Thales

Legacy Member
toen ik hoorde opt nieuws dat tgemiddelde gezin iets vn 700 euro aan cadeaus verdeed... i mean wtf
ier is da 40 euro per persoon

FuLcRuM

Legacy Member
Thales zei:
toen ik hoorde opt nieuws dat tgemiddelde gezin iets vn 700 euro aan cadeaus verdeed... i mean wtf
ier is da 40 euro per persoon

uiteraard hebt ge de rijkelijszonen die een auto enzo krijgen voor hun nieuwjaar, dat trekt het gemiddelde snel omhoog...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan