Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

DekadeZ zei:die ene week van kerstmis tot nieuwjaar is voor mij meestal het hoogtepunt van het jaar. De sfeer, de familiale gezelligheid, de feestjes...alles gewoon.

Quilombo zei:wtf
da zou 'k mij écht nie kunne inbeelden dat dat het hoogtepunt van t jaar zou zijn voor mij, maar ik ben dan ook niet echt "close" met mn familie ;p
dit jaar misschien iets minder omdat ik dan midden in mijn blok zit maar ja.. 
|XcW| zei:Uhm, eventjes opsommen:
Sinterklaas: Niks
Kerstmis: Niks
Nieuwjaar: Niks
Waarom nie? Als ik iets wil tijdens het jaar door, dan vraag ik da. Dan krijg ik da meestal wel ook. Persoonlijk vind ik al die commerciele feestdagen maar 1 grote bullshit. Waarom? Omdat er ieder jaar x aant euro's de deur uitgaan gewoon omdat 1 iemand die dag heeft uitgevonden. Maarja![]()
dakantochnie zei:Er moet toch _een_ manier zijn waarop je je ouders veel geld gekost hebt?![]()


Dirty_Col zei:Geboortedag van Jezus staat niet vast, maar het is zeker niet op 25 december.


, kheb atm een 6800 GT 256MB en kga daar ni opnieuw zoveel geld tege smijte ze)
p) en een GB of 2 DDR2 ram (4x512 ofzo)
, ma alles in deze pc is wel 'goe', buiten die dingen, specs kunde zien in sigje ofzoThales zei:toen ik hoorde opt nieuws dat tgemiddelde gezin iets vn 700 euro aan cadeaus verdeed... i mean wtf
ier is da 40 euro per persoon