Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En wie heeft je rijlessen betaald? Jij toch zelf niet zeker?Real zei:Laat ik toch maar één naam noemen.
600 euro, makker toch...

Geen theorielessen gevolgd, en 4u (niet verplichte) praktijk, en overal er van de eerste keer door. Dus dat was "peanuts".dakantochnie zei:En wie heeft je rijlessen betaald? Jij toch zelf niet zeker?![]()

Er moet toch _een_ manier zijn waarop je je ouders veel geld gekost hebt?Real zei:Geen theorielessen gevolgd, en 4u (niet verplichte) praktijk, en overal er van de eerste keer door. Dus dat was "peanuts".![]()

Daarom ook dat er bij ons nooit grote cadeau's gegeven worden.Poltje zei:En nee wij zijn nie ocmw arm ofzo, wij hebben het ook nie heel breed. Ik vind dat die rush naar cadeautjes de kerstsfeer danig verpest.
Arifiene zei:T beste cadeau zal weer van mezelf komen dit jaar


)
TheCrow7 zei:Wij geven elkaar een kleinigheidje van rond de €50, zonder dat iemand weet wie voor wie koopt.
Grote cadeaus / dure dingen zijn taboe. Niet omwille van niet kunnen maar gewoon omdat je die dingen beter voor jezelf koopt.

)
