sink
Legacy Member
da's ook een optie..Medaphoar zei:vrede op aarde voor iedereen

maar kdenk trouwens dat ik met dat geld wa ga sparen voor een paar veranderingskes aan m'n auto
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
da's ook een optie..Medaphoar zei:vrede op aarde voor iedereen

TheCrow7 zei:Wij geven elkaar een kleinigheidje van rond de €50, zonder dat iemand weet wie voor wie koopt.
Grote cadeaus / dure dingen zijn taboe. Niet omwille van niet kunnen maar gewoon omdat je die dingen beter voor jezelf koopt.

kost zo wa meer dan 200€ maar zal dit dan ook vragen aan mn tante, broer en zus dus dan valt da nog mee eh. En voor de rest vraag ik niets. Zal mss wel kleine dingskes krijgen, maar met kerstdag is de gezelligheid dat telt. Nieuwjaar doek ni aan lee voor kadoo'sDekadeZ zei:Een kus der liefde.

.
zarathustra zei:het is maar wat je klein noemt natuurlijk, nuja iedereen leeft op een ander niveau van welvaart zeker? >_>


|XcW| zei:gewoon omdat 1 iemand die dag heeft uitgevonden. Maarja![]()
