vanhool
Legacy Member
Yasutoko zei:Euh dude, spring is niet van hak op den tak, in 1 post is uwe vloer gelegt, in de andere weer niet, en dan in nog een andere zijn er ineens 3 aannemers al langs geweest en zeggen zei allemaal dat het volgens hun manier moet en niet volgens de klant.
Aannemer 1 : Centrale verwarming.
Aannemer 2 : Laminaat.
Aannemer 3 : Plaatsing van de sasdeur.
Hoeveel aannemers zijn dat?Oja 1 juist ja.
Heb NOOIT beweerd dat er 3 aannemers zijn geweest voor de laminaat zowel bewijs het waarin letterlijk zeg : Er zijn 3 aannemers geweest om een offerte te maken voor de laminaat.
Nergens zal u dat terug vinden.
En als je alsook met bewijzen kan afkomen dat er is gezegd geweest letterlijk : De laminaat ligt nog steeds niet,wel,dan krijgt u vanmij 1000euro.
Maar kan u dit niet,bent u mij 1000euro verschuldigd.Deal?
Dat zal wel niet omdat je het NIET kan bewijzen,en bij gevolg is hier nog NIKS afgelogen,maar maken jullie van ALLES een eigen versie!!!!Zoals op alle forums zo is.



, nergens staat mijn handtekening, net zoals gij hebt moeten doen, normaal moet ge daar ook achter vragen bij uwe aannemer, zo zie je, in het bedrijfsleven moet jij nog veel leren