Archief - Laminaat laten leggen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vanhool

Legacy Member
Yasutoko zei:
Euh dude, spring is niet van hak op den tak, in 1 post is uwe vloer gelegt, in de andere weer niet, en dan in nog een andere zijn er ineens 3 aannemers al langs geweest en zeggen zei allemaal dat het volgens hun manier moet en niet volgens de klant.

Aannemer 1 : Centrale verwarming.
Aannemer 2 : Laminaat.
Aannemer 3 : Plaatsing van de sasdeur.

Hoeveel aannemers zijn dat?Oja 1 juist ja.
Heb NOOIT beweerd dat er 3 aannemers zijn geweest voor de laminaat zowel bewijs het waarin letterlijk zeg : Er zijn 3 aannemers geweest om een offerte te maken voor de laminaat.
Nergens zal u dat terug vinden.
En als je alsook met bewijzen kan afkomen dat er is gezegd geweest letterlijk : De laminaat ligt nog steeds niet,wel,dan krijgt u vanmij 1000euro.
Maar kan u dit niet,bent u mij 1000euro verschuldigd.Deal?
Dat zal wel niet omdat je het NIET kan bewijzen,en bij gevolg is hier nog NIKS afgelogen,maar maken jullie van ALLES een eigen versie!!!!Zoals op alle forums zo is.

vanhool

Legacy Member
Yasutoko zei:
I don't know hé, but I think you owe me 1000 euro :)

Ik heb het dus over de laminatvloer zelf kieken.
Ligt dien al ja of nee?JA dus jij owe me 1000 euro :D

Yasutoko

Legacy Member
Weet jij zelf eigenlijk over wat je het nog allemaal hebt?

In 1ste post zeg je dat ze de vloer hebben komen laten leggen, ofdat je toch die afspraak hebt gemaakt voor ze te laten leggen.

Iets later zet je dat ze al de plinten hebben geleverd, maar nog niets!! is gelegd, en dat je al 3 weken in totaal ligt te wachten voor te laten leggen..

Dude... i lol'd

vanhool

Legacy Member
Yasutoko zei:
Weet jij zelf eigenlijk over wat je het nog allemaal hebt?

In 1ste post zeg je dat ze de vloer hebben komen laten leggen, ofdat je toch die afspraak hebt gemaakt voor ze te laten leggen.

Iets later zet je dat ze al de plinten hebben geleverd, maar nog niets!! is gelegd, en dat je al 3 weken in totaal ligt te wachten voor te laten leggen..

Dude... i lol'd

Wtf kerel jij flipt er echt op los.
De vloer ligt hier al bijna een maand,maar de PLINTEN zijn al 3 weken geleverd,maar nog steeds NIET GEPLAATST!DE PLINTEN,NIET DE LAMINAAT WANT DIE LIGT AL,HEB NOOIT NIET GEZEGD DAT HIJ NIET LAG!!!!
DUS JIJ MOET ME 1000 euro DANK U!!!!
En anders kom je met bewijzen boven waarin letterlijk staat dat de laminaat nog NIET ligt.En dus niks over PLINTEN!!!!

Yasutoko

Legacy Member
1] Don't caps, is onbeleefd.

2] Lees je hele thread eens door, je springt van hak op de tak, maar ik ga het er nu bij laten, of ik besterf het nog van plezier dat'k hier lig te maken, maar, om nog even te antwoorden in je allereerste post.

Nee, jij hoeft dat ook niet te doen, en ja zij kunnen u aanklagen, en schadevergoeding eisen.

Reden : Stel nu dat jij in het allerbegin het niet zou gewild hebben dat ze het kwamen doen, dan had je ze niet laten doen, en zeker niet alles laten leggen.

Je gaat zowiezo een zaak verliezen als het in het gerecht komt.

En niet vergeten, zo'n zaken hebben maanden boekingen, ze regelen alles per dingen af, en als je ook in het echt reageert zoals hier, gaan ze u nog langer blijven negeren en uitstellen, want die mensen willen ook wat respect hebben.

pamperke

Legacy Member
Dus als ik het goed begrijp dan zijn ze plinten van 6 cm komen zetten, terwijl gij eigenlijk plinten van 9cm had gevraagd? Maar op de offerte die is gemaakt stond echter geen maat vermeld, maar ge zijt het wel gaan zeggen in de winkel?
Dan lijkt mij dat, voor zover er ik iets van ken, hun fout. 'k weet niet of da een reden is om niet te betalen, ge zijt best om met dienen baas iets af te spreken, want da's natuurlijk geen goeie reclame voor hen. Als uw plinten van 6 cm nog meevallen kunt ge misschien een voorstel doen om iets van hunne prijs te doen ofzo :p

vanhool

Legacy Member
Yasutoko zei:
1] Don't caps, is onbeleefd.

2] Lees je hele thread eens door, je springt van hak op de tak, maar ik ga het er nu bij laten, of ik besterf het nog van plezier dat'k hier lig te maken, maar, om nog even te antwoorden in je allereerste post.

Nee, jij hoeft dat ook niet te doen, en ja zij kunnen u aanklagen, en schadevergoeding eisen.

Reden : Stel nu dat jij in het allerbegin het niet zou gewild hebben dat ze het kwamen doen, dan had je ze niet laten doen, en zeker niet alles laten leggen.

Je gaat zowiezo een zaak verliezen als het in het gerecht komt.

En niet vergeten, zo'n zaken hebben maanden boekingen, ze regelen alles per dingen af, en als je ook in het echt reageert zoals hier, gaan ze u nog langer blijven negeren en uitstellen, want die mensen willen ook wat respect hebben.


Maar met bewijzen afkomen dat ik letterlijk gezegd heb,dat de laminaat niet ligt,kan je niet he.
Dus ik verwacht van jou dus 1000 euro he beste.

Yasutoko

Legacy Member
vanhool zei:
Dus ik verwacht van jou dus 1000 euro he beste.

;), nergens staat mijn handtekening, net zoals gij hebt moeten doen, normaal moet ge daar ook achter vragen bij uwe aannemer, zo zie je, in het bedrijfsleven moet jij nog veel leren :).

vanhool

Legacy Member
Yasutoko zei:
;), nergens staat mijn handtekening, net zoals gij hebt moeten doen, normaal moet ge daar ook achter vragen bij uwe aannemer, zo zie je, in het bedrijfsleven moet jij nog veel leren :).


Dikke LOZER.Veel blabla en daar blijft het bij.

vanhool

Legacy Member
Yasutoko zei:
Mag wel zijn, maar, tzijt gij dat niet hebt getekent, :).

Awel ja,net zoals bij die ene aannemer en ben hem dan ook niks verchuldigd viola zo simpel is dat!
Nu heb je zelf bekend!
KIEKEN!!!!!

Terror Factor

Legacy Member
vanhool zei:
Awel ja,net zoals bij die ene aannemer en ben hem dan ook niks verchuldigd viola zo simpel is dat!
Nu heb je zelf bekend!
KIEKEN!!!!!

WTF? Wa wint ge hier nu bij? Wa maakt het uit of hij heeft "bekend"? Denkt ge echt da da zijn koude klere raakt?

n/o, ma gelijk ge hier doet, kan ik perfect begrijpe da die aannemer u laat suggele ;)

OT: Zet uw heel verhaal in stappen, heel duidelijk. Gebruik leestekens en alinea's. Maar niet betalen lijkt me nu niet bepaald het beste wat je kunt doen. Langs de andere kant, als hij geen papier heeft, dan kan hij u ook ni veel make, lijkt me.

EagleEye

Legacy Member
vanhool zei:
Wtf kerel jij flipt er echt op los.
De vloer ligt hier al bijna een maand,maar de PLINTEN zijn al 3 weken geleverd,maar nog steeds NIET GEPLAATST!DE PLINTEN,NIET DE LAMINAAT WANT DIE LIGT AL,HEB NOOIT NIET GEZEGD DAT HIJ NIET LAG!!!!
DUS JIJ MOET ME 1000 euro DANK U!!!!
En anders kom je met bewijzen boven waarin letterlijk staat dat de laminaat nog NIET ligt.En dus niks over PLINTEN!!!!
Jij hebt nog nooit een discussie gevoerd op het internet zeker :/

De hele '1000 euro' kwestie is het meest kinderachtige dat ik heb gezien in 5 jaar op dit forum. En dat zegt veel...

vanhool

Legacy Member
Terror Factor zei:
OT: Zet uw heel verhaal in stappen, heel duidelijk. Gebruik leestekens en alinea's. Maar niet betalen lijkt me nu niet bepaald het beste wat je kunt doen. Langs de andere kant, als hij geen papier heeft, dan kan hij u ook ni veel make, lijkt me.

Wij willen wel betalen,maar enkel en alleen als het volledig en deftig is afgewerkt.
Zouden jullie er bijv al mee akkoord gaan,dat ze bij bleke laminaat uw naden,dus daar waar er geen plinten kunnen gezet worden,die afspuiten met zalmkleurige siliconen,terwijl er dus bleke siliconen in de kleur van de laminaat te verkrijgen is?
Dacht het toch ook al niet he?
Het enige wat wij verlangen van de aannemer van de laminaat is volgende punten,en die weet hij ondertussen al 4x :

-Plinten van 9cm komen plaatsen.
-De naden die in zalmkleur zijn afgespoten,terug afspuiten maar deze keer met siliconen ie praktisch dezelfde kleur heeft van de vloer.

Dat is nu toch niet zovel gevraagd of wel soms?

Als jullie iets niet goed doen bij de werkgever,kunnen jullie het jobke toch ook verbeteren he,of laat jullie werkgever het maar zo,en maakt hij misschien wel kennis met een ontevreden klant?

nickman

Legacy Member
EagleEye zei:
Jij hebt nog nooit een discussie gevoerd op het internet zeker :/

De hele '1000 euro' kwestie is het meest kinderachtige dat ik heb gezien in 5 jaar op dit forum. En dat zegt veel...

Dat zegt heel veel gezien al die kleine kindjes die hier rondlopen :D.

OT: Ga naar dien baas, maak duidelijke afspraak en alles is toch opgelost?
Hoe moeilijk kan da nu zijn...

vanhool

Legacy Member
nickman zei:
Dat zegt heel veel gezien al die kleine kindjes die hier rondlopen :D.

OT: Ga naar dien baas, maak duidelijke afspraak en alles is toch opgelost?
Hoe moeilijk kan da nu zijn...


Omdat we daar al 4x zijn geweest en gewoon van het kastje naar de muur worden geduwd iedere keer.
Veel beloftes weinig doen.
Mij kost het ook iedere keer geld om daar naartoe te rijden en om een parkeerticketje te kopen hoor.
En telefoneren is ook niet gratis he.
Maar van hun kant horen we wel niks,buiten ja een factuur per post.

Macdude

Legacy Member
Ik vind dat het gedeelte van de laminaat toch betaald moet worden want die is gelegd. Wilt ge niet betalen stuur dan al zeker een aangetekende brief naar da bedrijf met daarin precies uitgelegd wat u probleem is. (de 6cm plinten, die zalmkleurige toestanden etc...)

GOUDEN RAAD
Tenzij wanneer een bouwheer een handelaar is, dient een factuur eigenlijk niet geprotesteerd te worden indien men er niet mee akkoord gaat. Zoals de huidige uitspraak echter leert, is het aangewezen om steeds een factuur waar men het niet mee eens is, te protesteren door een gemotiveerde aangetekende brief. Op deze wijze wordt de juridische positie bij een eventuele gerechtelijke procedure, beduidend versterkt

Checkt ook de volgende sites eens over dit soort voorvallen
http://www.livios.be/nl/_build/search.asp?scope=/nl/_build/&query=geschil
http://www.bouwverzoening.be/index.php?st=index

Yasutoko

Legacy Member
Kijk, om even te helpen.

Kheb dus naar mijn neef zijn pa gebeld, die is advocaat in opleiding bij een advocaten bedrijf, die heeft dan naar zijn baas daar zelf gebeld.

Nu, heb je maar dan ook voor IETS getekend?

Ok met offerte, ok voor plaatsing ofzo?

Als is het maar nen dwaze kribbel?

Want, als je maar dan ook voor niets getekent hebt, en jij bent ontevreden over het werk, moet jij in theory niet betalen.

Nu, die siliconen dat ze hebben gespoten, ik denk dat'k dat spul ken, en trust me, da's geen goedkoop stuff dat die daar tussen hebben gespoten.
Verder meer, als je wel bereid bent om te betalen, moet je eens aan je advocaat vragen om eens te bellen naar die aannemer, als je hem het vuur op de hielen zet, gaat die maar al te graag alles deftig verder komen afwerken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan