Archief - Make-up als cadeau?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

User_BELGIUM

Legacy Member
Hey,

ik zou graag een zeer goeie vriendin van mij willen verassen met een set/box? make-up spullen.
Ik weet dat dit best wel wat zal kosten.. (damn hehe)

maaruhm..
bestaat da eigenlijk wel dat je zo een hele set kan kopen?
van welk product zou het dan het beste zijn?

(het enige dat ik ken van make-up is: lippestift, oogpotlood en mascara :crazy: )

-kan mssn de andere heren onder ons ook inspireren iets in die aard te kopen met de naderende feestdagen he-

amdr

Legacy Member
das toch ni lief e.
Hier een makeup doos, ga u aub nu is opmaken :unsure:
Ze zal de hint ook wel snappen :p


Maar serieus, misschien bij Yves Roché hebben ze wel zo iets. En volges mij zeker bij Kruidvat

Atrox

Legacy Member
amdr zei:
das toch ni lief e.
Hier een makeup doos, ga u aub nu is opmaken :unsure:
Ze zal de hint ook wel snappen :p


Maar serieus, misschien bij Yves Roché hebben ze wel zo iets. En volges mij zeker bij Kruidvat

Meh, kheb gisteren een fles alcohol aan een meiske cadeau gegeve :p

Gavin

Legacy Member
ge zou beter een cadeaubon geven daarvoor

ge kent vrouwen gecombineerd met dat soort dingen :unsure:

moemi

Legacy Member
@ amdr kvind dat toch beetje zever ze, als ie weet dat zij dat gebruikt en dat toch graag krijgt, waarom niet. Zelfde als met die commentaar vanja als ge parfum geeft, das dan persies om te zeggen dat ze stinkt. Bedoel, moest je nu deo geven Da zou pas ne hint zijn :p

indien ze nooit make-up gebruikt zou ik dat toch niet geven maar anders, waarom niet e? Keer vragen in de winkel zelf wat ja mss best kan kopen...

PussyDuster

Legacy Member
Betaalbaar Yves Roché, DI, Kruidvat, Carrefour, etc
Heb je echt geld te veel ga dan nen Inno of Ici Paris Xl

Strawberry

Legacy Member
Ik zou samen make up brol gaan kopen
er zijn zoveel merken, het ene is beter voor dit het ander beter voor dat enz ...
En dan heeft ieder meisje nog haar favoriete dingen, en er is echt nog veel meer
soorten font de teints, poeders enz

Ik zou wel naar Paris Xl gaan, als cadeau kan je toch niet naar kruidvat gaan make up shoppen.

http://www.clinique.com dit is ook leuke brol en dure een setje zeep, dode huidcellen verwijderaar, en hydraterend creme kost rond de 100 euro, dan is er nog hopen andere brol zoals pore minimizers enz

RaPmAn

Legacy Member
PussyDuster zei:
Betaalbaar Yves Roché, DI, Kruidvat, Carrefour, etc
Heb je echt geld te veel ga dan nen Inno of Ici Paris Xl

Ik zou toch naar een deftige winkel gaan ipv Yves Rocher, Di etc ...
Dat is eerder iets voor 15jarige meisjes met al die onnozele acties en cadeaus dat YR doet :p

OK den Inno, Ici Paris XL, Planet Parfum zijn idd wel duurder, maja vergeet niet dat dat luxeproducten zijn hé en de kwaliteit is ook vele beter dan die van Yves Rocher.

Arifiene

Legacy Member
Tegenwoordig vind ge overal zo'n make-up koffertjes voor kerstdag.
Aanraders?
Inno, New Look, Paris XL...
Kruidvat heeft die ook, ma das brol make-up, k spreek uit ervaring, ooit es ne mascara van gekocht, amai... Yves rocher heeft goede maar ook minder goede make-up, dus oppassen daarmee (hier geldt het meestal: hoe duurder hoe beter)
Wat zit meestal in zo'n sets: lipstick, lipgloss, masacara, eyeliner, oogschaduw, make-up borsteltjes in alle maten, nagellak, rouge...

Psychodweep

Legacy Member
Koopt haar anders lingerie... dan zal ze ook de hint wel door hebben.

BlueIce

Legacy Member
imo kunde dan beter een cadeaubon voor een deftige winkel (zijn hier al meer dan genoeg genoemd) gaan halen. Kan ze zelf kiezen wat ze graag wilt en nog niet heeft.

PussyDuster

Legacy Member
Ga met haar naar nen schoenwinkel en laat ze iets kiezen, werkt altijd ;)

*Wicked_Yores*

Legacy Member
Geef ze een bon van den INNO, daar zal ze wel blij mee zijn en kan ze zelf gaan shoppen.

GvR

Legacy Member
In den inno hebde sjieke dozen met keiveel in, en kost niveel..
Ge hebt er tss de 20€ en 50€ denkek.
Als elk ding quali moet zijn dan zulde wel 200 ofzo betale :p

hybrid

Legacy Member
kzou da ni geve ze, kzou mij beledigd voele als ik een make up doos cadeau krijg :D

.calibre

Legacy Member
User_BELGIUM zei:
Hey,

ik zou graag een zeer goeie vriendin van mij willen verassen met een set/box? make-up spullen.
Ik weet dat dit best wel wat zal kosten.. (damn hehe)

maaruhm..
bestaat da eigenlijk wel dat je zo een hele set kan kopen?
van welk product zou het dan het beste zijn?

(het enige dat ik ken van make-up is: lippestift, oogpotlood en mascara :crazy: )

-kan mssn de andere heren onder ons ook inspireren iets in die aard te kopen met de naderende feestdagen he-

Cadeaubon

Uit mijn eigen ervaring weet ik da ge uzelf daarmee serieus wa gezaag kunt besparen :)

russian

Legacy Member
Of maak zelf een doosje aan? Je hebt ongetwijfeld nog enkele versleten kleurpotloden liggen. Neem een plakker en plak er enkele haren op om tot een valse wenkbrauw te komen. Wees creatief! En uiteindelijk zal ze heel blij zijn; je hebt veel moeite gedaan en ze hoeft het niet te gebruiken (= compliment).

Garantie tot aan de voordeur :D.

cura

Legacy Member
doet me denken aan green wing waar martin make-up cadeau doet aan zn lief :|

TheCrow7

Legacy Member
Ik zou die zooi toch ook niet kopen voor iemand, die dingen zijn net ietsje té persoonlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan