Archief - Make-up als cadeau?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Najade

Legacy Member
In een inno heb je alleszins keuze genoeg uit een aantal topmerken, en je kan een verkoopster vragen je te helpen.

Foundation, cover-up, oogpotlood/eyeliner, oogschaduw, mascara, wenkbrauwpotlood, blush, lippenpotlood en lippenstift/gloss zouden op zich genoeg moeten zijn.
Maar dan moet je wel al haar voorkeuren en smaken kennen, en dat zou kunnen tegenvallen.

Leuker is dan mss een eenvoudig BodyShop pakketje met een glosje, een paar verzorgende producten, een leuke kleur oogschaduw en een mascara in.

BlueIce

Legacy Member
hybrid zei:
kzou da ni geve ze, kzou mij beledigd voele als ik een make up doos cadeau krijg :D

why? dan kunde bij de meeste cadeaus u wel beledigd gaan voelen..

- (bon voor) kleren => doe alsjeblief iets nieuws aan, wat ge nu hebt trekt nergens op

- boeken/ cd's / films => da's weeral een uur minder dat'k met u moet omgaan

- geld => niet de moeite om echt iets voor gaan uit te zoeken id winkel

soit, you get the idea. Als ge weet dat iemand graag make up heeft, waarom 't niet cadeau doen?

User_BELGIUM

Legacy Member
Najade zei:
In een inno heb je alleszins keuze genoeg uit een aantal topmerken, en je kan een verkoopster vragen je te helpen.

Foundation, cover-up, oogpotlood/eyeliner, oogschaduw, mascara, wenkbrauwpotlood, blush, lippenpotlood en lippenstift/gloss zouden op zich genoeg moeten zijn.
Maar dan moet je wel al haar voorkeuren en smaken kennen, en dat zou kunnen tegenvallen.

Leuker is dan mss een eenvoudig BodyShop pakketje met een glosje, een paar verzorgende producten, een leuke kleur oogschaduw en een mascara in.

lijkt mij n goed idee..

thx voor al de reply's btw

*edit* als ze haar maar nie beledigd voelt: verzorg u es wa beter.. hahahaha

den Acid Burn

Legacy Member
BlueIce zei:
why? dan kunde bij de meeste cadeaus u wel beledigd gaan voelen..

- (bon voor) kleren => doe alsjeblief iets nieuws aan, wat ge nu hebt trekt nergens op

- boeken/ cd's / films => da's weeral een uur minder dat'k met u moet omgaan

- geld => niet de moeite om echt iets voor gaan uit te zoeken id winkel

soit, you get the idea. Als ge weet dat iemand graag make up heeft, waarom 't niet cadeau doen?

idd daarom zou ik geen cadeau kopen.
anders denkt ze dat gij denkt dat zij te arm is om zelf iets te kopen!

jama zo begint de miserie!!

Dr.White widow

Legacy Member
ma allé onnozelaars, tgaat hier wel de geste é :p
kadobon, daz echt als ge zonder inspiratie zit... (ni altijd é )
koopt gewoon wa ge denkt/weet wa ze graag gaat hebbe, tis het gedacht da telt :)
en als ze het nie tof vindt zal ze toch zeggen van wel om u e plezier te doen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan