[Mh]UnderGod
Legacy Member
frado2005 zei:Is dit dan via dit: http://boinc.bakerlab.org/rosetta/team_join_form.php?id=119 ?
Neen hoor, dat is het "oude" bmf team...
Daar is niemand meer actief en als het goed is dan wordt dat team gemerged met boinc.be binnenkort
Voor BOINC.BE te joinen bij Rosetta is het deze link:
http://boinc.bakerlab.org/rosetta/team_join_form.php?id=8
Als je het BMF-Subteam in boinc.be wilt joinen gebeurt dat;
1. op het forum: http://www.boinc.be/vbulletin
2. Door de [BMF] tag in je nick te zetten op al uw boinc-projecten (maar nog steeds boinc.be als team joinen)
Door [BMF] in je nick te zetten (vooraan, achteraan, in het midden, zoals ge wilt dus ;-) ) kom je automatisch in het BelgianMoOoFarm SubTeam terecht ;-)
Greetz,
Q




