Archief - Nederland-Belgie voor computers: 0-1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[Mh]UnderGod

Legacy Member
frado2005 zei:

Neen hoor, dat is het "oude" bmf team...
Daar is niemand meer actief en als het goed is dan wordt dat team gemerged met boinc.be binnenkort

Voor BOINC.BE te joinen bij Rosetta is het deze link:

http://boinc.bakerlab.org/rosetta/team_join_form.php?id=8

Als je het BMF-Subteam in boinc.be wilt joinen gebeurt dat;
1. op het forum: http://www.boinc.be/vbulletin
2. Door de [BMF] tag in je nick te zetten op al uw boinc-projecten (maar nog steeds boinc.be als team joinen)

Door [BMF] in je nick te zetten (vooraan, achteraan, in het midden, zoals ge wilt dus ;-) ) kom je automatisch in het BelgianMoOoFarm SubTeam terecht ;-)

Greetz,
Q

Frado2005

Legacy Member
[Mh]UnderGod;8276514 zei:
Neen hoor, dat is het "oude" bmf team...
Daar is niemand meer actief en als het goed is dan wordt dat team gemerged met boinc.be binnenkort

Voor BOINC.BE te joinen bij Rosetta is het deze link:

http://boinc.bakerlab.org/rosetta/team_join_form.php?id=8

Als je het BMF-Subteam in boinc.be wilt joinen gebeurt dat;
1. op het forum: http://www.boinc.be/vbulletin
2. Door de [BMF] tag in je nick te zetten op al uw boinc-projecten (maar nog steeds boinc.be als team joinen)

Door [BMF] in je nick te zetten (vooraan, achteraan, in het midden, zoals ge wilt dus ;-) ) kom je automatisch in het BelgianMoOoFarm SubTeam terecht ;-)

Greetz,
Q

en hoe verander ik mijn nick:doc:

kakature

Legacy Member
Wat ik niet begrijp is: als ik op Onderbreken klik als ik een game wil spelen ofzo, dan blijft mijn CPU gebruik 100 %, da's toch nie normaal?

boostah

Legacy Member
kakature zei:
Wat ik niet begrijp is: als ik op Onderbreken klik als ik een game wil spelen ofzo, dan blijft mijn CPU gebruik 100 %, da's toch nie normaal?

ge moe ni onderbreken

gewoon beginnen spelen, ge hebt nergens last van, das wat der zo leuk aan is, da heeft de laagste prioriteit mogelijk

kakature

Legacy Member
Tja, ik onderbreek liever, kheb al paar slechte ervaringen gehad met games en ik draai het nog maar 5 dagen ofzo :p

Ik zet het dus op onderbreken, en een halfuur later is die alweer vanzelf begonnen :wtf:

[Mh]UnderGod

Legacy Member
kakature zei:
Tja, ik onderbreek liever, kheb al paar slechte ervaringen gehad met games en ik draai het nog maar 5 dagen ofzo :p

Ik zet het dus op onderbreken, en een halfuur later is die alweer vanzelf begonnen :wtf:

dan zou'k ofwel .net ofwel boinc es opnieuw installeren want da's echt nie normaal, da herbegint nie "zomaar"
Ofwel kan het natuurlijk ook zijn dat het ingesteld staat op uw webpagina in rosetta, kijk maar eens in uw profiel hoe het ingesteld staat!
Indien verdere problemen moet ge maar eens pm'en, kan dan zien wa er te doen valt, ofwel gewoon contact opnemen op het forum van boinc/rosetta, behulpzame mensen daar :]

Greetz,
Q

killgore

Legacy Member
man, de pending bij einstein duurt ook lang, denk dat er onder tussen al 20 wu's pending staan <_<.

Genious

Legacy Member
als ik mijn laptop gewoon laat draaien (dus ik doe er niets mee), dan crasht ie altijd binne het uur en is al wat ik kan doen: met de powerknop rebooten. :(

Frado2005

Legacy Member
kakature zei:
Tja, ik onderbreek liever, kheb al paar slechte ervaringen gehad met games en ik draai het nog maar 5 dagen ofzo :p

Ik zet het dus op onderbreken, en een halfuur later is die alweer vanzelf begonnen :wtf:


Ik had ook lag in Prey enz, dus ik sluit boinc volledig af bij games. Dan is't opgelost ;)

Conqie

Legacy Member
einstein klopt idd iets niet mee :/
zit hier ook al met een hele hoop "pending" stuff

[Mh]UnderGod

Legacy Member
Genious zei:
als ik mijn laptop gewoon laat draaien (dus ik doe er niets mee), dan crasht ie altijd binne het uur en is al wat ik kan doen: met de powerknop rebooten. :(

Als de laptop dat doet, dan is het spijtig om te zeggen, maar stop maar met boinc te runnen op dat beest. Probably koeling die het niet aankan om uw cpu constant op 100% te hebben. Kzou zeggen, probeert es evenlang Prime95 te runnen en ge zult waarschijnlijk tzelfde probleem hebben...

Greetz,
Q

[Mh]UnderGod

Legacy Member
killgore zei:
man, de pending bij einstein duurt ook lang, denk dat er onder tussen al 20 wu's pending staan <_<.

beeldje bij mij:

Pending credit: 1105.17

En geloof me, dat is weinig... Dat heeft alles te maken met het feit dat de wu's (work-units) door 2 soms zelfs 3 verschillende pc's moeten berekend worden, eenmaal dat gedaan is krijgde de credits :)
Dus niet pannikeren, dat is zeker normaal, en ge krijgt die credits heus wel hoor ;-)
20/100 pending credits is eigenlijk vrij weinig, er zijn mannen in het team bij ons die meer dan 4000 pending credits hebben ;-)
(hoe meer pc's je hebt, hoe meer pending credits, logisch, maar er toch effe bijzetten :))

Greetz,
Q

killgore

Legacy Member
[Mh]UnderGod;8282066 zei:
beeldje bij mij:



En geloof me, dat is weinig... Dat heeft alles te maken met het feit dat de wu's (work-units) door 2 soms zelfs 3 verschillende pc's moeten berekend worden, eenmaal dat gedaan is krijgde de credits :)
Dus niet pannikeren, dat is zeker normaal, en ge krijgt die credits heus wel hoor ;-)
20/100 pending credits is eigenlijk vrij weinig, er zijn mannen in het team bij ons die meer dan 4000 pending credits hebben ;-)
(hoe meer pc's je hebt, hoe meer pending credits, logisch, maar er toch effe bijzetten :))

Greetz,
Q

ik had het over pending WU :p, credits zal ook rond 1000 liggen en ik weet de reden wel, vind het gewoon idioot dat het zolang duurt ^^.

[Mh]UnderGod

Legacy Member
killgore zei:
ik had het over pending WU :p, credits zal ook rond 1000 liggen en ik weet de reden wel, vind het gewoon idioot dat het zolang duurt ^^.

pending wu's??? ben der zeker van da ge pending credits bedoelt :p
en als ge daarbij al over de 1000 zit met die paar dagen da ge meedoet dan ebde gij den laatsten dual opteron zeker :wtf:

[Mh]UnderGod

Legacy Member
djbramz zei:
Wa zijt ge eigenlijk met die credits?

feitelijk niets, het is ingevoerd om members/teams met elkaar te laten "strijden", maar het toont in een zekere zin toch hoeveel werk ge verricht hebt voor welk projectje ;-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan