Malkavian
Legacy Member
djbramz zei:Wa zijt ge eigenlijk met die credits?
kunde omruilen voor een anti aids packetje bij den apotheek
aka nen condoom ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
djbramz zei:Wa zijt ge eigenlijk met die credits?
Malkavian zei:kunde omruilen voor een anti aids packetje bij den apotheek
aka nen condoom ^^

Sir.Killalot zei:Kheb nu iets van een 550 credits
maaruh, sinds dat die Boinc op mn pc staat werkt mn ctrl-alt-del niet meer![]()

[Mh]UnderGod;8282040 zei:Als de laptop dat doet, dan is het spijtig om te zeggen, maar stop maar met boinc te runnen op dat beest. Probably koeling die het niet aankan om uw cpu constant op 100% te hebben. Kzou zeggen, probeert es evenlang Prime95 te runnen en ge zult waarschijnlijk tzelfde probleem hebben...
Greetz,
Q
[Mh]UnderGod;8288119 zei:da kan er _NIETS_ mee te maken hebben, werken alle toetsen appart wel?
en proficiat met uw creds ;-)
maar het is echt vanaf ik die boinc heb geinstalld dat het (bijna) niet meer werkt 
[Mh]UnderGod;8282823 zei:pending wu's??? ben der zeker van da ge pending credits bedoelt
en als ge daarbij al over de 1000 zit met die paar dagen da ge meedoet dan ebde gij den laatsten dual opteron zeker![]()
, waarvan de laatsten nen vrij deftige dual is ja, kdoe wel nog op deze rosetta erbij, hoewel ek vooral einstein crunchte & da gaat wel vrij snel ze.Genious zei:Ik betwijfel dat tbh, ik heb maximum cpu gebruik op 30% gezet, veel kunt ge dat niet noemen imo.
+ ik kan wel uren aan een stuk battlefield 2 spelen.

Het laat minimale berekeningen doen op uw pc en uw pc stuurt dan het resultaat door naar hun server en ge krijgt dan nieuwe berekeningen te doen, is het hele principe achter "distributed computing", ipv 1 superpc, onder honderduizenden "normale" pc's het werk gaan verdelen.Gromme zei:Maar wat ik niet snap, ze 'lenen' cpu van u of ze laten minimale kleine berekeningen via je pc doen?

TrickY. zei:Heb al spijt dat ik het geïnstalleerd heb..
CPU-gebruik _constant_ 100% door het proces rosetta_5.46_windows_intelx86.exe (soms staat hij er zelfs 2x in)..
Heb al heel BOINC uninstalled, maar het proces blijft om de 5 minuten vanzelf terugkeren!
Iemand raad? Want dit is echt vervelend..
Qualistor zei:Kheb nu 1420 puntjes voor rosetta in 4 dagen tijddas toch redelijk éh?
Nuytuh zei:Waar moet ik me inschrijven als nederlander zijnde?

[Mh]UnderGod;8290385 zei:dat is zo een beetje de bedoeling van het programma... (en als het er 2 keer in staat heb je waarschijnlijk een dualcore of Hyper Threading?)
herinstalleer boinc, start opnieuw op, sluit boincmanager af (normaalgezien mag er dan niets meer draaien van boinc) en uninstalleer dan pas. (en delete voor de zekerhijd ook maar c:\program files\boinc\*)
maar zou je het toch niet willen opgeven; zoals eerder reeds gezegd, ge kunt instellen hoeveel % van uw cpu boinc gebruikt, zo kun je het instellen dat hij pas begint te werken als uw pc 5 minuten idle is en dat hij dan nog maar 50% van uw cpu gebruikt (bijvoorbeeld), ge kunt da volledig instellen zoals ge wilt, alhoewel de standaardinstellingen (constant 100% op de achtergrond) natuurlijk wel de beste zijn om het meeste werk te verrichten ;-)
Nujah, je doet ervan wat je wilt natuurlijk, niemand verplicht er u om dat te draaien, het is gewoon leuk voor de wetenschap als je meedoet!
Greetz,
Q
