Archief - Oorsprong mensheid

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtlifter

Legacy Member
holycrus zei:
Wat een humor zeg, geniaal gewoon, ik lach mij te pletter. Maa meer hoefde echt niet meer bij te dragen kwestie van het nog iets of wa serieus te houden :)


Toch zal ik dit doen. Ik kan u VERPLETTERENDE bewijzen leveren dat er zelfs nog een DERDE ras in het spel is, nl. de Venusiërs.
Wie zijn dat, vraag je je af.
Wel, hun opperhoofd noemt Rawlings. In 2075 zal hij een verschroeiende oorlog ontketenen hier op aarde waarna hij enorm veel aardse kinderen zal ontvoeren naar zijn Dominium.

Kijk maar eens naar volgende bewijsmaterialen... Je zal geschokt zijn.

http://www.frankwatching.com/images/basketbal.jpg

Het béste bewijs dat wij, aardmensen niét als eerste op de maan waren. De Venusianen zijn er al lang geweest,e n hebben over een afstand van 7500 kilometer de naam van hun opperhoofd 'RAWLINGS' erin gegraveerd...

Je ziet zijn beeltenissen echt overal...

http://www.jimsclothing.com/images/rawlings-ball-ROLBLX.jpg

Volgens GOOGLE, die er toch wel minstens 20 jaar van hun leven ingestoken hebben (De Googlianen), is dit een beeltenis van Dhr. Rawlings. Toevallig in gezelschap van ex-president Clinton... Toeval, of niet?

http://edition.cnn.com/WORLD/9803/23/ghana.clinton/link.clinton.rawlings.jpg

holycrus

Legacy Member
Wesdude zei:
Kan allemaal zijn, iedereen mag zijn eigen beeld hebben van hoe wij ontstaan zijn. We zullen echter nooit weten hoe het gegaan is, we waren er niet bij. Ik vind zo een video's soms wel interessant maar heb geen zin om daar 2 uur naar te gaan kijken, geen tijd voor.

Wie zegt dat die tekeningen niet gewoon ontstaan zijn uit de fantasie van die holbewoners. Als ze over 5000 jaar een sciencefiction boek van onze tijd vinden gaan ze misschien ook raar opkijken van de overeenkomst tussen onze tekeningen en hun huidige technologie. Wij tekenen nu ook niet alleen dingen die we echt zien of die we echt gebruiken.

http://www.scifi.com/sfw/images/covers/cover131_19991018.jpg

als ze da over 5000 jaar ontdekken en een specialist zegt dat da in onze tijd echt bestond :crazy: .

En die bijbelgeschriften enzo kan iedereen op zijn eigen manier interpreteren zodat het in zen eigen theorie goed uitkomt natuurlijk.

lol we hebben het hier over mensen dat anders beesten, zonnetjes en weet ik ni nog wa tekenden, en dan ineens ufo's , astronauten.
Ge doet allemaal te veel moeite om te achterhalen waarom mijn verhaal fout is lol. daarom luistert ge ook ni echt naar wa ik zeg

_DM_

Legacy Member
"Een grotere planeet dan de zon" ?
Sinds wanneer is de zon een planeet ?

Spliffsnatcher

Legacy Member
Sorry maar nu heb je wel even afgedaan.

Je veegt hier zomaar even alle mogelijke wetenschappelijke essays van tafel met je stellingen en je tracht te beweren dat enkele geniale geesten uit het verleden hun werk voor niets is geweest omdat men toch al wist dat de aarde rond was. Komaan he man.

Trouwens het is hier al gezegd je haalt je tijdsspannes door elkaar en interpreteert wat je goed uitkomt

holycrus

Legacy Member
Spliffsnatcher zei:
Sorry maar nu heb je wel even afgedaan.

Je veegt hier zomaar even alle mogelijke wetenschappelijke essays van tafel met je stellingen en je tracht te beweren dat enkele geniale geesten uit het verleden hun werk voor niets is geweest omdat men toch al wist dat de aarde rond was. Komaan he man.

Trouwens het is hier al gezegd je haalt je tijdsspannes door elkaar en interpreteert wat je goed uitkomt

maar jongen toch zeg ik dat? neen Ik quote een professor. eentje dan nog die wederom zwaar onderozek heeft gedaan. Want er is nog een onderzoek achter gebeurt om wel zeker te zijn en dat is dan nog eens bevestigd ook.

Gij wilt hier niets aannemen niet ik.

Kyo

Legacy Member
Lol, k. Wat iedereen hier doet is gewoon ronduit belachelijk. Niemand kan hier bewijzen dat hij gelijk heeft. Het enige wat hier gedaan wordt is steeds quoten en alles in het belachelijke trekken, en dan denken dat je "bewezen" hebt dat de andere geen gelijk heeft zonder zelf je gelijk te halen. Deze topic heeft gewoon totaal geen zin meer. Voor zaken als dit komt het er gewoon op neer of je dit interessant vindt of niet, en hoeveel tijd je hierin wilt steken. Met een bende nerds als User_BELGIUM, Quilombo, mtlifter, etc moet je er gewoon niet aan beginnen.

holycrus

Legacy Member
wilt ge nu echt per sé da ik u report? het is en blijft hier algemeen forum, waar regels zijn, als ge per sé de zwammer wilt uithangen ga dan naar dat forum ok.

mtlifter

Legacy Member
Kyo zei:
Lol, k. Wat iedereen hier doet is gewoon ronduit belachelijk. Niemand kan hier bewijzen dat hij gelijk heeft. Het enige wat hier gedaan wordt is steeds quoten en alles in het belachelijke trekken, en dan denken dat je "bewezen" hebt dat de andere geen gelijk heeft zonder zelf je gelijk te halen. Deze topic heeft gewoon totaal geen zin meer. Voor zaken als dit komt het er gewoon op neer of je dit interessant vindt of niet, en hoeveel tijd je hierin wilt steken. Met een bende nerds als User_BELGIUM, Quilombo, mtlifter, etc moet je er gewoon niet aan beginnen.

Ne nerd?! whahaha :p Ma jonge toch!!! Ik ben een VOLWASSEN mens, die niet meer in sprookjes gelooft!
Hoe oud zijde gij, mijnen beste???
Het feit dat je in zulke l*lkoek gelooft, zegt meer over jou dan over mij...
Ga binnenkort eens solliciteren, en vertel er ineens bij dat je hoopt dat de mensheid die vuile serpents zal kunnen tegenhouden als ze nog een derde keer aanvallen... Hoe wil je in godsnaam da iemand u nog serieus neemt :rofl: :scream:

Als je zulke dingen gelooft ben je : Naïef, een puber, zelf een nerd, gewoonweg STOEM, jong,...

Maar laat dit u niet afschrikken mijn beste. Op Jupiter is werkgelegenheid genoeg.

GMotha

Legacy Member
holycrus zei:
Zoek u ergens anders onderdanen makker :p
Idd nee, gij zou idd de incarnatie van poseidon kunnen zijn. Alleen klintk dat wat ongeloofwaardiger dan wat hij vertelt.
Das subjectief natuurlijk.

Hij geeft een hoop informatie waarmee hij zijn theorie onderbouwt, wilt natuurlijk niet zeggen dat die info waar is. Maar het maakt een theorie natuurlijk meestal geloofwaardiger.

Ik zou als extra informatie kunnen geven dat ik als eventuele godheid mezelf niet hoef te bewijzen omdat ongelovigen in hun kont prikken nu eenmaal plezanter is dan aanbeden worden.

holycrus zei:
Niemand geloofde het, maar TOCH word da per sé aan ons aangeleerd om te laten denken dat wij vroeger een bende stommekloten waren.
Overdreven stelling (minder ontwikkeld, primitievere technoligie wilt niet zeggen dat't domme kloten waren, niwaar?), maar logisch. De theorie dat we alles geleerd hebben van aliens maakt ons domme kloten die het zelf niet konden uitvogelen.
Of ge kunt uit hetgene dat gij aanbracht afleiden dat we nu de domme kloten zijn die geen echte vordering gemaakt hebben of zelfs nog dommer waren dan de oude egyptenaren.
mtlifter zei:
Hoe oud zijde gij, mijnen beste???
Als ge wijselijk uw geboortedatum maskeert, kunnen we er makkelijk van uitgaan dat gij 13 zijt. Maybe true, maybe not...

holycrus

Legacy Member
op Sarcasme is ook werkgelegenheid genoeg. mss eens overwegen om te verhuizen? Maar bon.

GENOEG NU Ik heb geen zin dat mijn topic gaat gesloten worden omdat bepaalde mensen zich niet konden inhouden om op elkaar te gaan flamen, we liggen lachen me alles. etc etc. Dus of ge post iets interessants of ik ga gewoon beginnen te reporten.

Tweek

Legacy Member
feitelijk doet dees me denken aan die theorie overlangs over de echte toedracht van de aanslagen van 11 september.

er zijn daar een boek en documentaire van : nu als ge daar heen kijkt dan denkte direct van idd het zijn de amerikanen zelf die het hebben gepland etc.

maar ge moet kijken hoe die docu is opgebouwd !

ze stellen vragen aan u , en geven een antwoord(tonen fotos beelden) die heel geloofwaardig zijn, uiteindelijk zullen ze er u ook nog in laten geloven Door hun vraagstelling/voor de hand liggende antwoorden creeren ze een soort illusie dat hun versie de echte oplossing is.


ge zegt : "we moeten dit als een andere mogelijkheid voor ons ontstaan overwegen"
ok, deze theorie zou miss kunnen kloppen , maar op de moment lijkt de huidige evolutietheorie en geschiedenis wel een pak waarschijnlijker (99.9 %) dan een kosmische oorlog met aliens en weet ik nog wa...

de wetenschap moet inderdaad alle opties openhouden ,en zich niet blindstaren op 1 theorie ,maar dan moeten de alternatieven wel beter onderlegt zijn, door meerdere noemenswaardige wetenschappers worden onderzocht etc.
Deze theorie wordt door 1 man verklaard (of een groepje "believers" whatever),een paar foto's , wa tekst uit de bijbel en andere geschriften waar vertaalfouten inzitten , meerdere interpretaties van bestaan etc.
en dus moeten we dit direct geloven dan ???

nee geef mij dan maar wa we op school zien ze :p
(niettegenstaand dat dit wel is tof is om te lezen /zien zoals bvb het boek van de goden waren astronauten).

mtlifter

Legacy Member
holycrus zei:
op Sarcasme is ook werkgelegenheid genoeg. mss eens overwegen om te verhuizen? Maar bon.

GENOEG NU Ik heb geen zin dat mijn topic gaat gesloten worden omdat bepaalde mensen zich niet konden inhouden om op elkaar te gaan flamen, we liggen lachen me alles. etc etc. Dus of ge post iets interessants of ik ga gewoon beginnen te reporten.


Neen dank u , mijn huidige job is méér dan goed genoeg :D

Mag ik eens iets vragen? willen jij en Kyo uzelf even voorstellen?
Zo leren we onze profeten een beetje beter kennen hé...

holycrus

Legacy Member
GMotha zei:
Das subjectief natuurlijk.

Hij geeft een hoop informatie waarmee hij zijn theorie onderbouwt, wilt natuurlijk niet zeggen dat die info waar is. Maar het maakt een theorie natuurlijk meestal geloofwaardiger.

Ik zou als extra informatie kunnen geven dat ik als eventuele godheid mezelf niet hoef te bewijzen omdat ongelovigen in hun kont prikken nu eenmaal plezanter is dan aanbeden worden. Of ik ben gewoon lui, waarom zou ik stervelingen hun goesting geven door even een showke op te voeren. Als god sta ik boven het menselijk gepeupel.

Overdreven stelling (minder ontwikkeld, primitievere technoligie wilt niet zeggen dat't domme kloten waren, niwaar?), maar logisch. De theorie dat we alles geleerd hebben van aliens maakt ons domme kloten die het zelf niet konden uitvogelen.
Of ge kunt uit hetgene dat gij aanbracht afleiden dat we nu de domme kloten zijn die geen echte vordering gemaakt hebben of zelfs nog dommer waren dan de oude egyptenaren.

maar mss kzeg het , ge pint u teveel vast op mijn persoonlijke woorden. Ik heb ook nog ni uitgelegd, hoe die manipulatie enzo tewerk gaat, en tewerk is gegaan, der zijn velen die dat uitleggen o.a. David Icke, om het even in kort te schetsen (ik besef ten volle dat het weer van de pot gerukt gaat klinken omdat ik het weer ff moet samenvatten)

Ze zijn al aan da schild geraakt maar ze konden der ni voorbij, in het verleden. Ze hebben dan hulp ingeroepen van hogere entiteiten (op andere bestaansniveua's) letterlijk is degenen die daarmee begonnen is " DR. John Dee (oprichter van mi5 en verschrikkelijk machtige black magic beoefenaar, die veridepte hem ook in de sacred arts etc. die heeft voor het eerst zo'n portal kunne openen. al snel werd duidelijk dat na contact met die andere entiteiten ze wel door die radar zouden kunnen geraken maar dat hen dat zovele jaren zou duren. DAarom dat ze dingen zoals university's hebben opgericht (city's of the universe) omdat ze al die informatie die doorgestoormd werd doro die entiteiten niet konden verwerken omdat die hele hoop zo ongelooflijk groot was.

David Icke gaat echt dieper op in over hoe wij juist geconditioneerd zijn en hoe wij specifiek worden gehypnotiseerd door d emedia.

Ik heb het al eens gezegd in een vorige topic, neem u een boer van vroeger die had een hark en wat gewassen. Een boer van nu is hoogtechnologie over.
Stel u dan nu eens voor, da gij van int begin de andere mensen controleert en gewoon op uw troon zit en voor de rest van uw lange leven niets anders doet, kunde u voorstellen hoe ver ge nu me al uw technieken al geovolueerd zou zijn om andere mensen in het gareel te doen lopen?

holycrus

Legacy Member
mtlifter zei:
Neen dank u , mijn huidige job is méér dan goed genoeg :D

Mag ik eens iets vragen? willen jij en Kyo uzelf even voorstellen?
Zo leren we onze profeten een beetje beter kennen hé...

Ik zit hier al zoveel langer als gij da ik mij nu eens niet ga voorstellen. Ik zie ook niet in waarom ik dit wel zou moeten, nogmaals waarom fixeer jij je persoonlijk op mij? voor mij mag je dat doen hoor. maar je staat in de weg van andere discussies .

mtlifter

Legacy Member
holycrus zei:
Ik zit hier al zoveel langer als gij da ik mij nu eens niet ga voorstellen. Ik zie ook niet in waarom ik dit wel zou moeten, nogmaals waarom fixeer jij je persoonlijk op mij? voor mij mag je dat doen hoor. maar je staat in de weg van andere discussies .


Het spijt mij, Heer Holycrus...
Ik fixeer me niet op jou alleen hoor, ook op 'Kyo' :lol:
Twee helm's deep fanaten? wie zal het zeggen...

Kyo

Legacy Member
mtlifter zei:
Ne nerd?! whahaha :p Ma jonge toch!!! Ik ben een VOLWASSEN mens, die niet meer in sprookjes gelooft!
Hoe oud zijde gij, mijnen beste???
Het feit dat je in zulke l*lkoek gelooft, zegt meer over jou dan over mij...
Ga binnenkort eens solliciteren, en vertel er ineens bij dat je hoopt dat de mensheid die vuile serpents zal kunnen tegenhouden als ze nog een derde keer aanvallen... Hoe wil je in godsnaam da iemand u nog serieus neemt :rofl: :scream:

Als je zulke dingen gelooft ben je : Naïef, een puber, zelf een nerd, gewoonweg STOEM, jong,...

Maar laat dit u niet afschrikken mijn beste. Op Jupiter is werkgelegenheid genoeg.

Die quote-wars altijd eh, waarom dringt het niet door in dat rattenbreintje van jou dat het geen schande is om je in zaken als dit te verdiepen. Iedereen kan voor zichzelf wel uitmaken wat hij/zij kan geloven en wat niet. Ik neem hier zelfs geen standpunt in, ik probeer hier niemand te overtuigen. En toch ben jij meteen op de teentjes getrapt.

holycrus

Legacy Member
NOG EENS VOOR DE LAATSTE KEER :p

het si geen kosmische oorlog é, dat is een oorlog hier op aarde geweest. Basicly is het zo. Serpents gaan lopen op hun planeet, komen naar ons zonnestelsel, zetten hun schip op tiamak. gaan zelf naar de aarde, achtervolgers komen aan, blazen tiamak op, moeten doordat ze die planeet opbliezen vlug maken dat ze uit dit zonnestelsel wegkomen, maar niet voor nog een ring te zetten zodat ze er niet meer zouden uitkunne moesten ze toch op aarde zitten.

En dan hebben ze op aarde een eerste slavneras gemaakt door te mengne met homo sapiens. die volledig onafhankelijk konden dneken, die zeiden dus ook foert en trokken weg (atlantis), dan zijn onze soort gemaakt, de meer afgestompte versie van het eerste experiment. de eerste groep zag da dat dit keer een succes was, en voelde zich verbondne met hen tenslotte, hadden deels hetzlfde dna, dus besloten ze de mensne uidelijk te maken dat ze als slaven zouden moeten werken. (de slang zegt dit) eiglijk zegt die niet EET van die boom, maar zegt die "hey ziede da ni ofwa? da die u als slaven gebruiken"

aanvankelijk gelooft de man da ni, maar de vrouw wel, en de vrouw vertelt da door aan de man, basicly de vrouw heeft osn gered daar. dus nu hebt ge die eerste groep (atlantis) en de adamu's en eva's.

Nu worden die serpents zo pissed off omdat ze al de tweede keer hun slavenvolk kwijt zijn, da die nen allout war beginnnen op aarde zelf, tegen atlantis.Dit wordt in bijna alle boeken beschreven als the war of the gods een war op aarde dus, niet in de kosmos of ruitme of whatever.

Ik heb het specifiek over de aarde, alles wat ik zei speelt zich hier af.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan