Skoran
Legacy Member
Thales zei:heh
neeja
men broer beweert dat het een supernova was
die kent daar wel iets van
Onmogelijk, een supernova is niet te zien met blote oog vanop aarde (ik heb daar al met sterrenkundigen over gepraat)
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thales zei:heh
neeja
men broer beweert dat het een supernova was
die kent daar wel iets van
Skoran zei:Onmogelijk, een supernova is niet te zien met blote oog vanop aarde (ik heb daar al met sterrenkundigen over gepraat)

Kan gebeurd zijn, maar de kans dat er ene zijn fototoestel bij ging halen zal wel groot zijn. Show meh the pics!Thales zei:uhu, raar dat anderen het dan ook zagen
kvind echt dom, kwillen echt da jullie het geloven omdat het echt wel waar is, geen nonsens, no nothing...
ook gespot in oostende, nieuwpoort, ik heb totaal geen band met die mannen, dus het was ook geen opgezet spel
=CID=Drone zei:zeg nooit nooit he![]()
maja, die kans acht ik ook klein, ik denk eerder dat het 'iets' was dat de dampkring binnenkwam en langzaam opbrande![]()
) en er staat gewoon geen enkele ster dicht genoeg om een supernova zichtbaar te maken.
beetjeSkoran zei:Serieus, ik d8 dat gezien te hebben op graspop, heb daar met sterrenkundigen over gepraat (die mensen weten da wel gok ik) en er staat gewoon geen enkele ster dicht genoeg om een supernova zichtbaar te maken.
En een supernova is een ster die ontploft he, dat gaat niet zorgen voor een straal op aarde![]()
maar vorig jaar op graspop waren er nogal wat flitsen in de lucht de eerste nacht, mss verwarde je dat 
