Archief - raar fenomeen boven brugge

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skoran

Legacy Member
Thales zei:
heh
neeja
men broer beweert dat het een supernova was
die kent daar wel iets van

Onmogelijk, een supernova is niet te zien met blote oog vanop aarde (ik heb daar al met sterrenkundigen over gepraat)

=CID=Drone

Legacy Member
Skoran zei:
Onmogelijk, een supernova is niet te zien met blote oog vanop aarde (ik heb daar al met sterrenkundigen over gepraat)


zeg nooit nooit he :crazy:


maja, die kans acht ik ook klein, ik denk eerder dat het 'iets' was dat de dampkring binnenkwam en langzaam opbrande :$

Wover

Legacy Member
dus ge hebt een zonnestelsel gezien ofwa :sop:

bon, al 4 pagina's en nog altijd niemand die foto's heeft gepost, sewwes eens naart nieuws zien, maar als niemand anders in uw omgeving der iets van heeft gezegd zal het wel niks speciaals zijn e :p

GMotha

Legacy Member
Thales zei:
uhu, raar dat anderen het dan ook zagen
kvind echt dom, kwillen echt da jullie het geloven omdat het echt wel waar is, geen nonsens, no nothing...
ook gespot in oostende, nieuwpoort, ik heb totaal geen band met die mannen, dus het was ook geen opgezet spel
Kan gebeurd zijn, maar de kans dat er ene zijn fototoestel bij ging halen zal wel groot zijn. Show meh the pics!

citrofenwick

Legacy Member
Der moet toch iemand fotos hebben :/
anyway, net gevraagd aan een collega van Brugge en die heeft niets gezien buiten rond dat uur en em was buiten aant wandelen nochtans.

Jammer dat ik het niet gezien heb, oostende is +- 35 km van hier ofzo :)

Thales

Legacy Member
welja ik zag ook eerst nix, tot men maat riep kijk naart noorden
en toen zag ik het

en wover, nee , ik zei het er nog bij, tis eeen vb van die straal (djeez)

Skoran

Legacy Member
=CID=Drone zei:
zeg nooit nooit he :crazy:


maja, die kans acht ik ook klein, ik denk eerder dat het 'iets' was dat de dampkring binnenkwam en langzaam opbrande :$

Serieus, ik d8 dat gezien te hebben op graspop, heb daar met sterrenkundigen over gepraat (die mensen weten da wel gok ik :p) en er staat gewoon geen enkele ster dicht genoeg om een supernova zichtbaar te maken.

En een supernova is een ster die ontploft he, dat gaat niet zorgen voor een straal op aarde :s

GenesisX

Legacy Member
Is het nu nog altijd te zien? Hier in zevekote/gistel niks te zien :p

Thales

Legacy Member
hoe dan ook , ergens wil ik duidelijkheid
en vind ik het raar dat het niet op het nieuws kwam
een hale zonsverduistering komt er meteen op, maar dit was gewoon iets raars. ik kan me ni voorstellen dar er daar geen enkele pipo met zen sterrekijker da ni gezien heeft

citrofenwick

Legacy Member
Skoran zei:
Serieus, ik d8 dat gezien te hebben op graspop, heb daar met sterrenkundigen over gepraat (die mensen weten da wel gok ik :p) en er staat gewoon geen enkele ster dicht genoeg om een supernova zichtbaar te maken.

En een supernova is een ster die ontploft he, dat gaat niet zorgen voor een straal op aarde :s
beetje :offtopic: maar vorig jaar op graspop waren er nogal wat flitsen in de lucht de eerste nacht, mss verwarde je dat :)

ot, ik wil pics :p

Mistabeen

Legacy Member
uit nieuwschierigheid maar een mail gestuurd naar het KMI daarjuist, ik hoop da ze dit kunnen beantwoorden, ben wel vrij nieuwschierig :p

the boogyman

Legacy Member
Zijn die amerikanen de maan nu al aant bombarderen?! :unsure: :doc:

Thales

Legacy Member
geef eens die mail
ik wil ook wel eens een mail zenden
en my side of the story doen

citrofenwick

Legacy Member
wilt niemand es naar de vtm sturen en deze topic erbij zetten? :p
die gaan daar wel op reageren, das sensatie ^^

KniGhTr|DeR*

Legacy Member
Ik heb een foto te pakken gekregen, opt eerste zicht zie je geen bal, maar in het midden van de foto zie je wel een verticale straal.
Zal hem eens uploaden naar mn space

Edit: Foto
Als je het niet meteen ziet, moet je gewoon eens de foto vergroten.
Die foto is getrokken wanneer hij nog niet zo fel belicht was. Hij was veel duidelijker te zien int echt en het was geen doorlopende straal naar de grond.
Het is geen photoshop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan