Genious
Legacy Member
EoS^ zei:Gebeurd toch al ? hans van temse , die agent die de "dronken" turk neerschoot ? en der zijn nog vele gevallen die zelfs niet op het nieuws komen , waarom ?
Wel ja, ik zeg toch dat ik er mee kan leven als ze zo een dingen dus niet doen?
Die Van Temsche en die agent (als dat nu echt racisme was, ik heb het niet meer gevolgd) zijn mensen waarbij het verkeerd liep: zo een dingen horen niet in een democratie, niet in een rechtstaat.

