-etienne-
Legacy Member
Voor mij moeten ze echt niet zoveel geld investeren in ULTRA snelle lijnen, ik heb het liever wat goedkoper en véél grotere volumes zodat je weer "onbeperkt" internet hebt zoals in 't begin toen we Telenet in huis haalden. Toen was 10 gig nog onbereikbaar veel.
Nu is Dommel voor mij de ideale ISP. Kan mij dat schelen dat die maar een 4 Mbit lijn aanbieden? Ze geven je wel een f*cking 50 GIG voor weinig geld.
Nu is Dommel voor mij de ideale ISP. Kan mij dat schelen dat die maar een 4 Mbit lijn aanbieden? Ze geven je wel een f*cking 50 GIG voor weinig geld.

.. een melkjes bedrijf >Soya< heeft zelfs meer stoelen ).
.