petite
Legacy Member
Ik heb hier even een nieuwsitem opgehaald vanop verschillende forums en nieuws-sites:
Op verschillende plaatsen wordt dit nieuws momenteel verspreid:
Ik vraag mij af wat jullie hier feitelijk van vinden? Zelf ben ik erg gekwetst omdat ik al veel jaren een trouwe klant van Telenet ben. Ik voel mij dan ook bedrogen door deze praktijken.
Ik wil uitdrukkelijk vragen dat de forumbeheerders deze post niet tegen houden. Dit is uiteindelijk belangerijk nieuws en ik wil er dan ook op een beschaafde manier over praten!
Het feit is dat Telenet zelf dit nieuws weg wil houden van het publiek. De afbeelding die je ziet is enkel opvraagbaar voor vroegere Chello klanten. Ik vond het mijn verplichting om dit verder naar buiten te brengen!
Onlangs werd kabel provider UPC/Chello overgenomen door Telenet (welke haast een volledig monopolie heeft op het Belgishe kabelnetwerk). UPC leverde voornamelijk internet in Leuven (buiten dat gebied konden ze niets leveren).
Klanten van UPC die overgenomen worden door Telenet krijgen blijkbaar, zoals we gewent zijn, allerlei cadeau’s, trouwe klanten krijgen –zoals we gewent zijn van Telenet, niets.
Deze keer gaan de ‘cadeau’s’ over totaal verschillende internet pakketen, niet in de aard van bv. 2 maanden gratis internet.
Zie screenshot van een UPC klant.
http://wynand.be/telenet/telenet.jpg
Een Chello Classic klant wist ons te vertellen dat ook zij een gelijkaardig aanbod krijgen. Ik zet ze even op een rijtje.
Telenet Turbo / Telenet Turbo voor UPC Klanten (ex-UPC Extreme)
Download snelheid 20Mbps (2,5mB/s) / 20Mbps (2,5mB/s)
Upload snelheid 512Kbps / 1Mbps
Maandelijks datavolume (datalimiet) 35GB /65GB (+30GB)
Prijs per maand €61,32 /€59,95
Telenet Expressnet Telenet Expressnet voor UPC Klanten (ex-UPC Classic)
Downstream 10Mbps /10Mbps
Upstream 256Kbps /512Kbps
Maandelijks datavolume (datalimiet) 12GB /42GB (+30GB)
Prijs per maand €42,91 /€45,86
Op verschillende plaatsen wordt dit nieuws momenteel verspreid:
Ik vraag mij af wat jullie hier feitelijk van vinden? Zelf ben ik erg gekwetst omdat ik al veel jaren een trouwe klant van Telenet ben. Ik voel mij dan ook bedrogen door deze praktijken.
Ik wil uitdrukkelijk vragen dat de forumbeheerders deze post niet tegen houden. Dit is uiteindelijk belangerijk nieuws en ik wil er dan ook op een beschaafde manier over praten!
Het feit is dat Telenet zelf dit nieuws weg wil houden van het publiek. De afbeelding die je ziet is enkel opvraagbaar voor vroegere Chello klanten. Ik vond het mijn verplichting om dit verder naar buiten te brengen!


.

