Archief - Unieke beelden van bizarre haai

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Skoran zei:
Dat is een kickass idee.

Een 3D wereldbol waar de oceanen weg zijn gelaten, wow :eek:

Ge kleurt alles ook in he, niet gewoon een bruine bol me putten en bulten :p. Eigenlijk lijkt het me wel wat eerlijk gezegd, kzal rap eens een patent erop nemen.

EternalSilence

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8169908 zei:
Ge kleurt alles ook in he, niet gewoon een bruine bol me putten en bulten :p. Eigenlijk lijkt het me wel wat eerlijk gezegd, kzal rap eens een patent erop nemen.

en het nut ervan? :unsure:

Skoran

Legacy Member
Volgens mij kennen we toch nog niet de volledige bodem van onze oceanen hoor :p

NSA.Rhinox

Legacy Member
Ik hoop al van sinds ik klein was, dat er nog levende exemplaren van de megalodon en de lipleurodon rondlopen (of zwemmen)... Maar voorlopig zalk het met de huidige witte haai moeten stellen vreesk. :sad:

Nuja, misschien is het beter dat we die schatjes nooit levend vinden. De alwetende mensheid doet ze toch maar dood dan.

Foert

Legacy Member
http://www.flabber.nl/archief/018787.php

ik hoop dat het een slaaphaai is, want als het een megalodon is.. dan gaat die zich meer richting de mensen begeven.. straks zwemt die nog rond aan een strand in australie..
alhoewel, een megalodon moet gewoon groter zijn.. ik hoop het :-):evil:

viewer

Legacy Member
HavaLinka zei:
Nog even hierover, was het niet zo dat er een circus was aan de overkant van het Loch Ness en dat er op de foto gewoon de slurf van een olifant (van het circus dus:p ) stond en dat het leek alsof er een monsterachtige kop boven water stak? Het zou kunnen zijn van niet hoor...

god, da's nu toch wel het domste wak vandaag al gehoord heb ze :lol:

de maker van die foto heeft bekend dat da getrukeerd is. da's zelfs slecht getruckeerd, want ge ziet de golfkes in het water gewoon nog in die nek.

SilentSpring

Legacy Member
Da beest zie er wel 'nogal' onsmakelijk uit niet?
Kop van een slang, body ook wel, en toch is't nen haai.

Chance dat we zo diep niet geraken, toch 1 plek die we (voorlopig) niet kunnen verkloten.

NSA.Rhinox

Legacy Member
Den Freddie zei:
Da beest zie er wel 'nogal' onsmakelijk uit niet?
Kop van een slang, body ook wel, en toch is't nen haai.

Chance dat we zo diep niet geraken, toch 1 plek die we (voorlopig) niet kunnen verkloten.

bwa pas op... onrechtstreeks zal het ooit wel is verkloot geraken.

ec8or

Legacy Member
FroFro zei:
euhr, de aarde is toch maar 12.800 meter diameter fzoiets? :unsure:

ale, ik kan mis zijn e :p
de doorsnee van de aarde is zo'n 12.000 KILOmeter - de omtrek zo'n 40.000 km.

VinceFeet

Legacy Member
|) ][ |V| ][;8169908 zei:
Ge kleurt alles ook in he, niet gewoon een bruine bol me putten en bulten :p. Eigenlijk lijkt het me wel wat eerlijk gezegd, kzal rap eens een patent erop nemen.

Mijn idee dus poten af. Nee serieus, volgens mij is dat wel cool. Dan gaan veel mensen (inclusief mezelf) het verschil niet meer zien tussen de aarde of een willekeurige meteoriet.

Time^- zei:
Wat maakt van dat beest een haai? :wtf:

  • Zijn skelet bestaat uit kraakbeen, niet uit bot.
  • Tanden die bijgroeien wanneer ze uitvallen
  • Tandachtige schubben (precies schuurpapier)
  • Vijf paar kieuwen
  • Heeft geen zwemblaas, moet op een andere manier zorgen dat hij niet zinkt (maar aangezien hij graag tapijtje speelt is dat niet zo erg).

Ricewind

Legacy Member
kheb zo eens iets gezien van een weekdier die zo een soort "slag" kon uitdelen dat beestje was ongeveer 20 cm groot en ze lieten zo zien hoe die een aquarium kon kapotslaan fja heel gek dat had zone voet precies weet er iemand hier meer over

_DKsissor_

Legacy Member
was da weekdier toevallig groen en slijmerig want dan hebben wij dat hier in onze aquarium zitten( versie van 5 cm) en dat kan kiezelkes kapot slaan volgens mij alé ge hoort regelt kiezelkes tegen het glas vliegen en heb het ook al gezien maar nooit dat hij er echt tege sloeg.

VinceFeet

Legacy Member
rammsein zei:
was da weekdier toevallig groen en slijmerig want dan hebben wij dat hier in onze aquarium zitten( versie van 5 cm) en dat kan kiezelkes kapot slaan volgens mij alé ge hoort regelt kiezelkes tegen het glas vliegen en heb het ook al gezien maar nooit dat hij er echt tege sloeg.

Dringend wat tucht bijbrengen dan!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan