Archief - Vervelen met nieuwjaar...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teh_Patriot

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Nieuwjaar aka het hoogtepunt van kuddementaliteit en massahysterie.

Zo kunnek ook beginnen over kerstmis .. Als dat geen opgeblazen hype is weet ik het ook niet meer hoor .. :)

RaZoR be

Legacy Member
SkullZ zei:
ik zit van de jaar ook thuis, helemaal alleen zelfs, ik zou weg kunnen gaan maar de dichtsbijzijnde party is 1 uur rijden, en ik moet nog altijd terugkeren en dat zie ik nie zitten, dus fuck it. thuis zitten, muziek volle bak en puur chillen, straks het nieuwe jaar ingaan al trainend :p

ongeveer hetzelfde... hier dichtse fuif is half uurke rije ofzo.. mja, daar gaat veel te veel volk heen naar mijn goesting... en broer en kameraad met wie ik normaal ga zijn na leuven...cvind ik ookj veel te ver!.

en ik ben een beetje zoals Napalmbenny... het zegt me gewoon niet veel die fuiven... wauw wat -naar mijn mening- slechte muziek en een hele hoop -16 jarige jongeren. ik staz ook nooit echt te dansen op fuiven enz..

en zoals the messenjah zegt.. wtf is zo speciaal aan nieuwjaar , is gewxoon een avon gelijk een andere... enkel dat iedreen wel wa vriendelijk is, en als ge veel vriendinnen hebt, da ge dan kuskes krijgt... vopoor de rest ook nie echt veel;

mja, iederen zijn keuze.

NapalmBenny,

Legacy Member
GenesisX zei:
Helemaal alleen thuis met m'n ma :( Ik boven, zij beneden.. muziek op volle bak en straks beetje vuurwerk.

Isn't life stressing? <_<

Juist hetzelfde hier :p, enkel gelijk vloers. Ik gaan wat mods testen :p.

Aren't we nerds?? :D

nTFs

Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:
Nieuwjaar aka het hoogtepunt van kuddementaliteit en massahysterie.

Right on.
Iedereen wilt overal zijn en in feite is er nergens niks te zien.

^^VooDoo^^

Legacy Member
Teh_Patriot zei:
Zo kunnek ook beginnen over kerstmis .. Als dat geen opgeblazen hype is weet ik het ook niet meer hoor .. :)

Hetzelfde voor kerstmis. Maar kom met kerstmis worde tenminste niet scheef bekeken als je niet uitgaat.

Nu verplichten ze je precies met nieuwjaar.

zaffah

Legacy Member
The_Messenjah zei:
Ik snap in principe de hype rond nieuwjaar niet echt? Tis precies verplicht om uit te gaan?

Ik ga liever "tijdens het jaar" uit, veel minder volk, en veel minder aangeplakt :s, voor mij ist ne avond zoals ne andere avond in elk geval :/ kheb daar altijd zo al over gedacht ook... Ne verjaardag is iets helemaal anders :p da heeft iets persoonlijks en daar wil ik dan wel van genieten ja, maar een nieuw jaar? Wat kan het mij wat schelen dat 2006 is ipv 2005, alsge echt relativeert zoude elke dag moeten vieren omdat het niet 20 maar 21e is om maar een idioot voorbeeld te geven :s

Fin ja :p ik heb er me een goei fles witte wijn bijgenomen zoals elke zaterdagavond en ik ben een van de gelukkigste mensen op aarde ^^

Zo moet da zijn ze.

Als je uitgaat tijdens nieuwjaar is het overal 'stampes-vol'. Niet echt aangenaam, maar er is toch een andere sfeer dan tijdens een normale fuif.

Teh_Patriot

Legacy Member
zaffah zei:
Zo moet da zijn ze.

Als je uitgaat tijdens nieuwjaar is het overal 'stampes-vol'. Niet echt aangenaam, maar er is toch een andere sfeer dan tijdens een normale fuif.

Tegen een uur of 3 is da al veel gebeterd hoor .. De kiddies zijn dan al naar huis, kben vrijwel zeker da alsek daar om 23:30 straks toekom naar waar dak ga dat er een hele hoop zatte pullen gaan rondlopen :D

Oscar Z. Acosta

Legacy Member
Ik ben 14 en mag pas uitgaan als ik 16 ben... :)

Vandaag eens vroeg gaan slapen. :unsure:

KUAN-YIN

Legacy Member
Ik ga denk sewwes ene drinken,vriendin wat poepen en dan me wa chance nog concert van robbie williams nog zien...als dat tweede niet uitloopt uiteraard :sop:

Teh_Patriot

Legacy Member
KUAN-YIN zei:
Ik ga denk sewwes ene drinken,vriendin wat poepen en dan me wa chance nog concert van robbie williams nog zien...als dat tweede niet uitloopt uiteraard :sop:

Waarom doede da tweede nie achter da concert ? Dan kunde gans de nacht verder doen :D

KUAN-YIN

Legacy Member
Teh_Patriot zei:
Waarom doede da tweede nie achter da concert ? Dan kunde gans de nacht verder doen :D
nah ze zeggen altijd rond 11U is de mens het actiefst...
of was da nu in de ochtend?:unsure: :sop:


*edit
I know ^^

NeFerMeTu

Legacy Member
zaffah zei:
Zo moet da zijn ze.

Als je uitgaat tijdens nieuwjaar is het overal 'stampes-vol'. Niet echt aangenaam, maar er is toch een andere sfeer dan tijdens een normale fuif.
Seconded, al dat gedwongen feesten hoeft voor mij niet. Het is zaterdag, morgen is het zondag, big fucking deal.

herc

Legacy Member
nTFs zei:
Right on.
Iedereen wilt overal zijn en in feite is er nergens niks te zien.

Uhu inderdaad. Ik snap ook niet al die hysterie daarrond. Ga nu al velen jaren na elkaar naar verschillende feestjes, en gevoel is elke keer hetzelfde. Goei feestjes, maar in leuven maak ik toch wel stevigere feestjes mee.

Dus dit jaar wat rustig aandoen, wat vuurwerk afknallen en wat drinken met maten. Mss dat er nog beslist wordt naar een feestje te gaan, maar dat betwijfel ik. Hier in de buurt is toch niks deftigs en denk niet dat er straks nog ene goesting heeft om te gaan rijden ( lees : we gaan gene bob vinden ).

Ale ja, begrijp wel dat als ge nog jong zijt dat ge perse weg wilt zeker als u oudere zus wegga en ge alleen thuis zit met u ouders. Maar ge zult dat later wel weten te apprecieren. Na zovelen jaren ga ik eindelijk nog eens samen aftellen met mijn ouders en flesje champagne kraken en met mijn jonger broertje ( 8 jaar ) wat vuurwerk afsteken. Dat heeft ook zijn charmes.

CtrlAshDel

Legacy Member
ik ben tot men 16 thuis gebleven met mijn ouders, dan het jaar erop tot 2 u mogen weggaan, enz. nu ben ik 20 en ga tot 6.30 weg.ik heb er nooit echt last van ondervonden, ge weet pas echt wat weggaan is als ge wat ouder zijt, pas maar op of ge wordt het rap beu

DagothUhr

Legacy Member
Wolfje zei:
ik ben tot men 16 thuis gebleven met mijn ouders, dan het jaar erop tot 2 u mogen weggaan, enz. nu ben ik 20 en ga tot 6.30 weg.ik heb er nooit echt last van ondervonden, ge weet pas echt wat weggaan is als ge wat ouder zijt, pas maar op of ge wordt het rap beu



doe wat afwisseling eh,

ge gaat toch constant niet naar dezelfde plaats.. :oink:

Howitzer

Legacy Member
Ik ben 16, ik wil wel weg, maar ik heb maar 1 echt goede vriend, en die is verre van een fuifbeest :)
Dus nu zit ik hier wat zielig op de pc :sad:
MAAR!, mijn voornemens voor 't nieuwe jaar zijn alvast dat ik tegen volgend nieuwjaar een fuif versier :)

m@rle

Legacy Member
DagothUhr zei:
doe wat afwisseling eh,

ge gaat toch constant niet naar dezelfde plaats.. :oink:
bwa, hangt ervan af wat je bedoelt, wij gaan hier altijd uit in de dezelfde buurt meestal in de fuifzaal van de gemeente, ma da zijn dan ook altijd andere fuifen of 2 a 3 keer per jaar, dat dezelfde organisatie een goei fufi doet

kirkhettfield

Legacy Member
Howitzer zei:
Ik ben 16, ik wil wel weg, maar ik heb maar 1 echt goede vriend, en die is verre van een fuifbeest :)
Dus nu zit ik hier wat zielig op de pc :sad:
MAAR!, mijn voornemens voor 't nieuwe jaar zijn alvast dat ik tegen volgend nieuwjaar een fuif versier :)

:oink: maar ken het gevoel van alleen voor de computer te zitten;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan