Teh_Patriot
Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:Nieuwjaar aka het hoogtepunt van kuddementaliteit en massahysterie.
Zo kunnek ook beginnen over kerstmis .. Als dat geen opgeblazen hype is weet ik het ook niet meer hoor ..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
^^VooDoo^^ zei:Nieuwjaar aka het hoogtepunt van kuddementaliteit en massahysterie.

SkullZ zei:ik zit van de jaar ook thuis, helemaal alleen zelfs, ik zou weg kunnen gaan maar de dichtsbijzijnde party is 1 uur rijden, en ik moet nog altijd terugkeren en dat zie ik nie zitten, dus fuck it. thuis zitten, muziek volle bak en puur chillen, straks het nieuwe jaar ingaan al trainend![]()
GenesisX zei:Helemaal alleen thuis met m'n maIk boven, zij beneden.. muziek op volle bak en straks beetje vuurwerk.
Isn't life stressing? <_<
, enkel gelijk vloers. Ik gaan wat mods testen
.
^^VooDoo^^ zei:Nieuwjaar aka het hoogtepunt van kuddementaliteit en massahysterie.
Teh_Patriot zei:Zo kunnek ook beginnen over kerstmis .. Als dat geen opgeblazen hype is weet ik het ook niet meer hoor ..![]()
The_Messenjah zei:Ik snap in principe de hype rond nieuwjaar niet echt? Tis precies verplicht om uit te gaan?
Ik ga liever "tijdens het jaar" uit, veel minder volk, en veel minder aangeplakt, voor mij ist ne avond zoals ne andere avond in elk geval :/ kheb daar altijd zo al over gedacht ook... Ne verjaardag is iets helemaal anders
da heeft iets persoonlijks en daar wil ik dan wel van genieten ja, maar een nieuw jaar? Wat kan het mij wat schelen dat 2006 is ipv 2005, alsge echt relativeert zoude elke dag moeten vieren omdat het niet 20 maar 21e is om maar een idioot voorbeeld te geven
Fin jaik heb er me een goei fles witte wijn bijgenomen zoals elke zaterdagavond en ik ben een van de gelukkigste mensen op aarde ^^
zaffah zei:Zo moet da zijn ze.
Als je uitgaat tijdens nieuwjaar is het overal 'stampes-vol'. Niet echt aangenaam, maar er is toch een andere sfeer dan tijdens een normale fuif.

KUAN-YIN zei:Ik ga denk sewwes ene drinken,vriendin wat poepen en dan me wa chance nog concert van robbie williams nog zien...als dat tweede niet uitloopt uiteraard![]()

nah ze zeggen altijd rond 11U is de mens het actiefst...Teh_Patriot zei:Waarom doede da tweede nie achter da concert ? Dan kunde gans de nacht verder doen![]()

Oscar Z. Acosta zei:Jij bent De Man.
Seconded, al dat gedwongen feesten hoeft voor mij niet. Het is zaterdag, morgen is het zondag, big fucking deal.zaffah zei:Zo moet da zijn ze.
Als je uitgaat tijdens nieuwjaar is het overal 'stampes-vol'. Niet echt aangenaam, maar er is toch een andere sfeer dan tijdens een normale fuif.
nTFs zei:Right on.
Iedereen wilt overal zijn en in feite is er nergens niks te zien.
Time^- zei:Hier ist andersom: mijn ouders gaan allebei weg en zijn kwaad dat ik thuisblijf.![]()

Wolfje zei:ik ben tot men 16 thuis gebleven met mijn ouders, dan het jaar erop tot 2 u mogen weggaan, enz. nu ben ik 20 en ga tot 6.30 weg.ik heb er nooit echt last van ondervonden, ge weet pas echt wat weggaan is als ge wat ouder zijt, pas maar op of ge wordt het rap beu

bwa, hangt ervan af wat je bedoelt, wij gaan hier altijd uit in de dezelfde buurt meestal in de fuifzaal van de gemeente, ma da zijn dan ook altijd andere fuifen of 2 a 3 keer per jaar, dat dezelfde organisatie een goei fufi doetDagothUhr zei:doe wat afwisseling eh,
ge gaat toch constant niet naar dezelfde plaats..![]()
Howitzer zei:Ik ben 16, ik wil wel weg, maar ik heb maar 1 echt goede vriend, en die is verre van een fuifbeest![]()
Dus nu zit ik hier wat zielig op de pcad:
MAAR!, mijn voornemens voor 't nieuwe jaar zijn alvast dat ik tegen volgend nieuwjaar een fuif versier![]()
maar ken het gevoel van alleen voor de computer te zitten