kr15t0f
Legacy Member
^^VooDoo^^ zei:Nieuwjaar aka het hoogtepunt van kuddementaliteit en massahysterie.
100% mee akoord. Als ge wilt feesten feest ge toch zeker, waarom zou nieuwjaar/kersmis/verjaardagen ofzo speciaal zijn. Voor mij is nieuwjaar een dag gelijk een ander, en als da een weekdag is is da vroeg slapen. Vrijdag met maten weggaan of gelijk nu een zaterdag thuisblijven en filmkes zien tot kot in de nacht. Iedere dag is nieuwjaar btw, want het duurt nog een jaar todat dezelfde dag nog eens gaat komen, dus leeft er ook naar.
ad: ) bij mn nonkel & tante in veurne..
)
tralala, ik zit hier ook gewoon thuis? ( windooz 98 aant installe op oude pc etc etc.. the usual kuiswerk op 't pc dus.. )

