Archief - Vervelen met nieuwjaar...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GenesisX

Legacy Member
Corruptie!!! :(

Bleh.. ik ga slapen.. of nog wat op pc? Zielig........ :oink:



Edit - Jullie zijn allemaal meelopers! Cool_boy_ke is helderziende en zag dat ik dit ging typen en toen maakte hij dat ie juist voor me op de submit knop drukte. Toen zag Oscar Z. Acosta (??) onze posts en deed het allemaal achter! Schandalig! Muiterij! Corruptie! Chantage! :oink:

NeFerMeTu

Legacy Member
Een welgemeende FuckYou naar alle vuurwerk-malloten.
Kan hier de kat weer gaan zoeken, beest is gaan lopen van de knallen.

En een gelukkige zondag.

cool_boy_ke

Legacy Member
NeFerMeTu zei:
Een welgemeende FuckYou naar alle vuurwerk-malloten.
Kan hier de kat weer gaan zoeken, beest is gaan lopen van de knallen.

En een gelukkige zondag.
I love you to

*BOEM* *BOEM* PTTSSSH* *BOEM*

I'm sorry about your cat​

Howitzer

Legacy Member
² that xD
Was op post van Oscar bedoelt -_-
Aan degene hierbove mij: AAP :angry:

rime

Legacy Member
Gelukkig Nieuwjaar, ware het niet voor die zielige kerelkes bij de buren die al een uur (!!!) aan een stuk non stop bommekes aant gooien zijn gelijk een stel debielen.

pr0ph3t

Legacy Member
beste wensen, vervelen he ik ook gedaan. dan blijf ik speciaal thuis dat ze hier niet alleen moete vieren. krijgde het deksel op u neus dat zij het zelf afbollen met het gevolg dat ik hier nieuwjaar alleen kon vieren. joepie :(

GaMe®

Legacy Member
Ik heb gwn nieuwjaar alleen met mn pa thuis gevierd.. Wa chinees gaan halen enzo voor de rest niets speciaals :)

Gellukig nieuwjaar iedereen

?therapy?

Legacy Member
Broer me lief weg
Zus me lief weg
ma me lief weg
ik ( 16jaar ) thuis.... kga nie alleen weggaan zenne want men mate die mogen prolly toch nie weg van ulder ouders en ze zitten liever achter hunne PC:ironic:
Zo kan ik ook nie beginnen leven zenne :p

Sir.Killalot

Legacy Member
Mn maten waren weg met familie naar fuiven etc, ik mag zoiezo niet naar e fuif op oudejaars (of tot half 1 ofzo -_- ). Nja, shans da Austin Powers op tv was!:p

Ah, ben 16 en mn oudejaars-nieuwjaar hebben er al altijd al tzelfde uitgezien... (Eerst gourmet met ouders, cadeaus opendoen, voor den tv liggen met ouders, ouders gaan slapen, nog paar uurkes achter pc zitten ><)

Cheers!



En happy 2006 iedereen!
Mn voornemens voor dit jaar, op volgende oudejaarsavond wel uitgaan :p

Zorba

Legacy Member
Een gelukkige van mijner kant ook. Moge 2006 vrede brengen op aarde :)

Dream on boy :cool: Ik ben vandaag ook niet uitgeweest trouwens. En ik ben er FIER op :woohoo:

Tiger

Legacy Member
Yay, tis weer eens voorbij...
Weer 365 dagen verlost van die zever!

Mijn goede voornemens: dezelfde als die van verleden jaar, want kheb die toen alleen maar gezegd om mn pree te krijgen... -_-"

BuYcKi

Legacy Member
Sir.Killalot zei:
Ah, ben 16 en mn oudejaars-nieuwjaar hebben er al altijd al tzelfde uitgezien... (Eerst gourmet met ouders, cadeaus opendoen, voor den tv liggen met ouders, ouders gaan slapen, nog paar uurkes achter pc zitten ><)

haha ier just etzelfde gedaan :D
maar ben alleen 14 ;)
en ook nog mun bureaustoel wa slijten :p

IceSkull[BE]

Legacy Member
mjah, iermee ga'k ook ne keer ne goeien nieuwjaar wensen aan iedereen!!
mijn voornemen: blijven posten in deze thread doorheen het hele jaar


lol ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan