exo
Legacy Member
hellow,
ik vraag me eigenlijk af of men verplicht is om een familiale verzekering te hebben in België?
Het zit dus zo...
Ik heb gisteren een accident gehad waarbij een fietser vanachter op mijn wagen is gereden. De fietser had geen lichamelijke letsels, enkel zijn fiets was wat geschaafd.
Nu op mijn wagen staan verscheidene scharen en een deuk.
De politie heeft een constatatie gedaan en de fietser die met hoge snelheid een padje dat in een bocht ligt uitkwam verklaarde dat zijn remmen niet werkte.
Wel even zeggen dat dit alles gebeurde op de parking van onze school, dus hoge snelheden langs mijner wegen waren er niet bij.
De fietser reedt wel snel omdat hij nog op tijd wou komen.
Achteraf bleek het om een Pool te gaan en dat is de reden waarom ik er de politie bij heb gehaald om het te komen constateren.
Nu vandaag zei m'n verzekeraar dat de kans dat de Pool verzekerd zou zijn 5% is, bij de Belgen ligt dit op 90%.
Nu daarom dat ik me afvroeg of een familiale verzekering verplicht is...?
Ik weet ook dat de kans dat ik m'n geld ga zien nihil is.
ps: de Pool was een leerling van onze school eveneens.
ik vraag me eigenlijk af of men verplicht is om een familiale verzekering te hebben in België?
Het zit dus zo...
Ik heb gisteren een accident gehad waarbij een fietser vanachter op mijn wagen is gereden. De fietser had geen lichamelijke letsels, enkel zijn fiets was wat geschaafd.
Nu op mijn wagen staan verscheidene scharen en een deuk.
De politie heeft een constatatie gedaan en de fietser die met hoge snelheid een padje dat in een bocht ligt uitkwam verklaarde dat zijn remmen niet werkte.
Wel even zeggen dat dit alles gebeurde op de parking van onze school, dus hoge snelheden langs mijner wegen waren er niet bij.
De fietser reedt wel snel omdat hij nog op tijd wou komen.
Achteraf bleek het om een Pool te gaan en dat is de reden waarom ik er de politie bij heb gehaald om het te komen constateren.
Nu vandaag zei m'n verzekeraar dat de kans dat de Pool verzekerd zou zijn 5% is, bij de Belgen ligt dit op 90%.
Nu daarom dat ik me afvroeg of een familiale verzekering verplicht is...?
Ik weet ook dat de kans dat ik m'n geld ga zien nihil is.
ps: de Pool was een leerling van onze school eveneens.

